יוני 2018

רשמים מכנס השקת הזירה המקצועית לדירקטורים בפריפריה שנערך בשיתוף המכללה האקדמית ספיר, איגוד התעשיה הקיבוצית, התאחדות התעשיינים מרחב דרום ויוסי אברהם ושות' עו"ד

400

















ביום 20.06.2018 הושקה הזירה המקצועית לדירקטורים בפריפריה בכנס שנערך בשיתוף התאחדות התעשיינים מרחב דרום, איגוד התעשייה הקיבוצית, ומשרד יוסי אברהם ושות' עו"ד.
הכנס, פרי עבודתם של הועדה לקידום הפריפריה בראשותה של ד"ר ליאמא דוידוביץ, היווה יריית הפתיחה של הזירה המקצועית בפריפריה והתקיים בהשתתפותם של ח"כ איילת נחמיאס ורבין וכבוד שר החקלאות אורי אריאל. 
במהלך הכנס, נערך פאנל בנושא של "התמודדות עם אתגרי הדירקטוריון בפריפריה – תעשייה מסורתית, תעשייה קיבוצית ומה שביניהן בעידן החדשנות" בהנחייתו של רו"ח ניר זיכלינסקי, ממייסדי איגוד הדירקטורים בישראל, בו נאמרו, בין היתר, הדברים הבאים:
אביב חצבני, מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים: "המחסור האקוטי בעובדים מקצועיים מהווה חסם משמעותי בצמיחת החברות ולכן על דירקטוריון החברה קבוע מדיניות ואסטרטגיה בתכנון ההון האנושי"
אופיר ליבשטיין, מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית: "בתנועה הקיבוצית, לדעתי יש אלמנט ציוני, לעשות פה את העשייה. כדירקטור, בודקים אם שאלנו את השאלות, ואני לא מתבייש להכניס גם את פרמטר הציונות כחלק מתהליך קבלת ההחלטות. שמתי את זה על השולחן ואני חושב שיש לזה ערך מוסף גם לחברה. מדובר בשיקול ארוך טווח אשר מתייחס לא רק למספרים אלא גם טובת החברה ובעלי העניין לרבות עובדים, ספקים ועוד."
ענת פילצר סומך, יועצת משפטית באיגוד החברות הציבוריות: "הדירקטור האידיאלי משלב בין יושרה (אינטגריטי), שכל ישר (קומן-סנס) ואינטליגנציה ארגונית ובין אישית. ספציפית בחברות הנמצאות בשליטת הקיבוץ, הקונפליקט של חברי דירקטוריון שמונו על ידי בעלי השליטה חריף יותר. כשלוויתי את ההנפקה הראשונה של מפעל קיבוצי בנסד"ק, האמריקאים אמרו לי: את מביאה את לב הסוציאליזם למעוז הקפיטליזם"
פרופ' עומרי ידלין, נשיא מכללת ספיר סיכם ואמר: "שמחנו לארח היום את הכנס של איגוד הדירקטורים הישראלי. היה כנס מרתק, ואני מקווה שזה צעד ראשון לשיתוף פעולה ארוך טווח בין מכללת לספיר לאיגוד. המכללה יכולה להפיק הרבה תועלת מן הידע וההון האנושי של האיגוד: וחברי האיגוד יכולים להפיק תועלת מהידע המגוון של המכללה במשפטים, תקשורת, קולנוע, יזמות חברתית, יזמות טכנולוגית וכיוצ״ב."
לחזרה לניוזלטר לחצו כאן
Phone
שלמה המלך 37-39 קרית אונו
Phone
03-7363146