"מה זה CRM", "למה צריך CRM", מה זה לכל הרוחות CRM ?

האם העסק שלך מנהל אותך? 
(רמז... אין לי זמן !!!)
יש לך עסק שמדשדש ולא מתפתח בקצב שהיית רוצה?
העבודה שלך קשה והריווחיות העסקית שלך נשחקת?


אנו ממליצים לך לטייב את בסיס הנתונים העסקי שלך, לבנות תהליכי עבודה ממוקדי לקוח ותומכי שיווק ובעזרת תוכנת CRM (ניהול קשרי לקוחות) המותאמת לאופי הפעילות העסקית שלך.
(רוצה את המתנה "10 המודולים שכל תוכנת CRM חייבת" ? פרטים בסוף )

יש לך CRM? 
לא משנה איזה, אנחנו נעזור לך
לטייב את הנתונים
ולתכנן תהליכי עבודה מנצחים.

אז מה זה, לכל הרוחות, CRM?

 אין עסק בעולם, קטן כגדול, שיכול להתקיים ללא לקוחות. 
הצלחתו של כל עסק תלויה באיכותו וגודלו של קהל לקוחותיו.
על סמך התובנה הזאת פותחה בשנים האחרונות תפיסה ארגונית של ניהול עסקי תחת השם CRM ר"ת של (Customer Relationship Management) או בעברית
"ניהול קשרי לקוחות".
ולהרוויח יותר מהלקוחות הקיימים

תפיסה ניהולית זאת מציבה את הלקוח בראש סדרי העדיפויות,
במרכז הפעילות של העסק
וכל מרכיבי העסק מוכוונים לפעילות ממוקדת לקוח.
כל זאת מבלי לשכוח להתנהל מול הספקים ונותני השירותים האחרים,
בתוך המערכת,
ולרתום אף אותם כמשאבים המשרתים את הלקוח של העסק.

תרשים מערכת ניהול עסקי CRM

אז איך מערכת CRM עוזרת בניהול העסקי?

מערכת CRM - מעמידה את הלקוח במרכז הפעילות העסקית.
מערכת CRM - מאפשרת מתוך כרטיס הלקוח להגיע אל כל תהליך עסקי הקשור  אליו, ומכל תהליך עסקי ניתן להגיע אל כרטיס הלקוח.
מערכת CRM - מאפשרת לנהל את כל התהליכים הקשורים למחזור החיים של הלקוח בעסק דהיינו: לקוח מתעניין (ליד), לקוח פוטנציאלי, לקוח בפועל (רוכש),, לקוח נוטש.
למערכת CRM - תהליכי עבודה ממוקדי לקוח המאפשרים לקיים את כל התהליכים העסקיים של העסק מול הלקוח, החל מפילוח קהלי יעד, ניהול לידים, תהליכי מכירהה ללקוחות חדשים, מכירה חוזרת ללקוחות קיימים, פעולות לשימור לקוחות, שרות, טיפול בתלונות ועוד... 
מערכת CRM - מאפשרת לנהל מערכת יחסים אינטראקטיבית אופטימלית עם הלקוח כאשר כל המידע אודותיו מרוכז במקום אחד.
מערכת CRM - מאפשרת לאסוף על הלקוח, מעבר למידע של נתוני הרכישה שלו, מידע נוסף (אישי, חברתי, עסקי, אורח חיים וכד') המאפשר לעסק לתת ללקוח שרות וחווית רכישה גדולים יותר.
מערכת CRM - מאפשרת תכנון ובניית תהליכי עבודה חוצי ארגון ולמקסם את חוויית הלקוח בכל ערוץ תקשורת ונקודת מגע שלו עם העסק.
מערכת CRM - מאפשרת לבקר ולנתח פעילויות מול הלקוח על מנת לשמר את הלקוח בארגון כלקוח נאמן ומרוצה ולמנוע נטישה.
מערכת CRM - מאפשרת לאסוף את המידע מכל נקודות המגע עם הלקוח אל מרכז ידע אחד, וניתוח המידע מאפשר להבין את צרכיו וע"י כך למנף את הידע המצטבר על מנת להתאים מוצרים ושרות ללקוח, להגדיל, לטפח ולשמר את הלקוחות הריווחיים יותר לעסק, ליצור מערכת יחסים לטווח ארוך עמם ולחזק את נאמנותם.
מערכת CRM - מאפשרת ניתוח ואבחון מוקדם של סימני נטישה של לקוח ולבצע פעולות לחזק את הקשר ולמנוע את הנטישה.
מערכת CRM - מאפשרת ניהול ובקרה של התהליכים בכל מחלקות העסק כדי לקבל בזמן אמת תמונת מצב עדכנית של תהליכי מכירה, שרות, טיפול בתלונות לקוח, שיווק ועוד...
מערכת CRM - מאפשרת מדידה, בקרה וניהול של כל משאבי העסק, כולל ספקים, יועצים ונותני שרות, כדי ליעל תהליכים ולהגדיל את התועלת שלהם.


עכשיו עליך למלא הטופס ולקבל המתנה

מייל:*
סלולרי:*
שם פרטי:*
שם משפחה:*
סוג עסק:
איזור בארץ:
סטטוס תעסוקה:
שם/מקום עבודה:
תחום העיסוק:
הערות/פרטים אישיים

הדף הזה נבנה בעזרת מערכת השיווק והדיוור שלח-מסר מבית קומסטאר

במילוי הטופס נתת את הרשאתך והסכמתך לאונגלס לשלוח אליך מעת לעת תכנים בנושאים שונים ויתכן שיכילו גם פרסומת גלויה או סמויה. אונגלס מכבדת את פרטיותך ולא תמסור את הפרטים שמסרת, כולם או חלקם, לגורם צד ג' כלשהו. אונגלס מתחייבת שלא להשתמש בפרטים הללו לכל מטרה אחרת מלבד האפשרות לפנות אליך בצורה מכובדת עם תכנים מתאימים. אונגלס תעמיד לרשותך בכל עת שידרש על ידך, איזה נתונים שלך נמצאים בידה, לאפשר לך להסיר עצמך מכל רשימת תפוצה, אף להסרה טוטאלית, פרט לנתונים הנדרשים לשם זיהוי בקשותיך ו/או מסמכים הנדרשים למשמורת עפ"י החוק.