big-image
היסטוריה שלי
 כסוכן ביטוח מורשה ובעלים של סוכנות ביטוח 
כמעט מיד לאחר שהשתחררתי מהצבא בדרגת סגן בכוחות הנ"מ (1975) לאחר התנסות קצרה בחברה הסתדרותית החלטתי שאני ממשיך לבנות את חיי האזרחיים כעצמאי ופניתי לענף הביטוח. את רישיון המתמחה שלי, קיבלתי כמעט מיד ב-1976 ושנתיים לאחר מכן הפכתי לסוכן מורשה בעל רישיון בענפי חיים, תאונות וכללי. דהיינו כל הענפים למעט ביטוח ימי. במשך 17 שנים ניהלתי סוכנות ביטוח בבעלותי, הייתי במקביל סופרווייזר בחברות ביטוח וניהלתי עוד שתי סוכנויות ביטוח נוספות. בשנת 1990 עקב פציעה במילואים ונסיבות אישיות מכרתי את תיק הביטוח האלמנטרי, ליוותי אותו במשך 3 שנים ועשיתי הכשרה טכנית כמנתח מערכות מידע. את תיק הביטוח החיים, שהיה מורכב רובו ככולו מפוליסות מעורב אישיות וביטוח לכל החיים (ביטוח מעורב לגיל 95 עם תשלום פרמיות עד גיל 65-70) השארתי ברשותי ואני מנהל אותו עד היום..
ב- 1993 הקמתי את העסק "טריפל איי" שעסק בתחום ייעוץ או"ש, ניהול ושיווק, יישום והטמעת מערכות מידע לעסקים קטנים ובינוניים (SMB).
במסגרת הזאת, נתתי שירות והכרתי אלפי עצמאים ובעלי עסקים ביניהם מאות סוכני ביטוח שהכירו אותי כשכיר, במשך 10 שנים מ-01/2003 ועד 12/2013 שימשתי כמדריך, מטמיע ומיישם את תוכנת ניהול המשרד (CRM) של בית התוכנה "רבידי תוכנה" ומאז, באופן עצמאי גם תוכנות CRM נוספות במשרדי סוכני ביטוח בפרט ועסקים SMB אחרים.
אפשר לומר בוודאות שאני מומחה בכל הקשור למחשוב (תוכנות ניהול משרד) סוכני ביטוח, בהטמעת תהליכי עבודה, טיוב נתונים ושימוש מושכל במערכות  המידע הקיימות במשרד סוכן הביטוח. 
               כל זאת להגברת היעילות, להשגת תוצאות טובות יותר ולשיפור הרווחיות העסקית

כיום: פרוט השרותים שלנו (אונגלס בע"מ - חונכות ומנטורינג ביישום והטמעת תהליכי עבודה וטיוב נתונים במערכות המידע הארגוניות (CRM & ERP) במשרד סוכן הביטוח, ניהול השיווק והשיווק הדיגיטלי, מיתוג הנוכחות של הסוכן ברשת והקשר עם הלקוחות) 

שימשתי כיועץ הלשכה לתפעול מערכות CRM עד 31/07/2022

 בהתאמה אישית לכל סוכן/משרד
בכל עת ולפי דרישה:
  • מיזוגים ורכישות - לא סוד הוא שעולמו של סוכן הביטוח קשה, העבודה שוחקת והמצב בו הסוכן משמש כמשרתם של שני אדונים, המבוטח מצד אחד וחברת הביטוח מצד שני לא מקלים על על החיים וגורמים לכך שיהיו מעט מאוד "בנים ממשיכים" וכתוצאה מכך נוצר הצורך לתכנן נכון את ההמשך הפנסיוני של הסוכן אם ע"י מכירה של כל התיק, אם ע"י התמזגות לתוך משרד ביטוח אחר ואם ע"י הכנסת סוכן צעיר במודל שיתוף מתאים. 
  • יישום והטמעת תהליכי עבודה - תהליכי עבודה קבועים בתחום המכירות, ניהול תביעות, שרות למבוטחים, אוטומציה במכתבים, ארכיון ממוחשב וכו' מבטיחים חיסכון בזמן והגדלת הריווחיות. 
  • דיוור ישיר - אנחנו נכנסים לנעליו של הסוכן, בונים "ניוזלטר" לעדכון לקוחותיו אחת לחודש, אנחנו דואגים לתכנים ומשחררים את הסוכן מכל "המסירים" עצמם ודואגים לעדכן את הסוכן במתעניינים חדשים. 

טיפים וטריקים 
איך אני מפלח לקוחות? דוגמא !!! 
  • לקוחות קיימים - רוב סוכני הביטוח משתדלים ודואגים  להגדיל את רשימות הלקוחות הפוטנציאליים שלהם ע"י פרסום, אמצעים דיגיטליים, ואפילו במבצעי "הקש בדלת" מתוחכמים ולא עושים את הדבר הראשון המתבקש והוא מכירה ללקוחות קיימים. בעולם המכירות זה נקרא "אפטר סייל". לקוח שקנה ממך הוא לקוח מרוצה, כבר בצעת את כל פעולות השיווק והגעת אליו, כעת כל שאתה צריך לעשות הוא לבנות בתוכנת ניהול המשרד שלך, או בכל אמצעי אחר אפשרות רישום צרכים של המבוטח, ולמכור לו בהתאם. 
  • הפניות - הפניות הן "לחמניות" לסוכן הביטוח והן הדבר הבא אחר לקוח מרוצה. למעשה הלקוח שלך ביצע עבורך את רוב עבודת השכנוע בפתיחת הדלת ובלאפשר לך דריסת רגל בתשומת הלב של הלקוח החדש. כל שעליך הוא לעשות זה לדאוג להפניות טובות.
  • לידים קרים - אלו הם כל אותם לקוחות ו/או עסקים אשר אתה רוצה כלקוחות שלך. עליך לעשות מחקר עליהם, מי הם היכולים להשפיע עליהם (מתוך מכריך, מבוטחיך או לזהות את העובדים המתאימים שלהם וכד') כדי שיסכימו לפגישה אתך. כאשר אתה מגיע מוכן לפגישה שכזאת סיכויי הסגירה שלך גבוהים יותר. 

רביבים 26 הרצליה 4622212
050-4421755