בס"ד


סדרת מאמרים – פרסום וקופירייטינג

מבוא

כאשר יש לך בשורה מיוחדת שתוכל להועיל לאנשים, ואתה מעוניין להרחיב את מעגל הלקוחות שלך, הפרסום הוא זה שיחבר אותך לקהלים חדשים.
מעניין שכבר בגמרא מצאנו שהיה נהוג להשקיע חלק ניכר מהוצאות העסק על פרסום, כמובן שעשו זאת בכלים שהיו מתאימים למכירות בשוק המקומי, הגמרא מספרת על מוכר היין שהיה משלם ל'כרוז' שיסתובב בשוק להכריז על מרכולתו.

בחר מאמר:

מאמרים להורדה בקובץ דיגיטלי:  


צור קשר עם המשרד
דוד
052-7698759
9090674b@gmail.com