לקבלת דוגמית מהספר ואיך עושה קופירייטר

איך ליצור יותר תשומת לב לפרסומים שלך?

הספר הדיגיטלי "ואיך עושה קופירייטר? - המדריך המלא
לקופירייטינג" מאת חן נירן, הקופירייטר למקרים קשים
עם סודות ליצירת
יותר תשומת לב => יותר חשיפה
=> יותר אחוזי פתיחה
=> עוד תגובות ושיתופים
=> יותר לידים ומכירות!

ארז גורפינקל
מ-"לבלוט במדיה ב-3 שניות"
רכש את הספר ומדבר עליו
במפגש עסקים בתל אביב.

רוצה לקבל עכשיו דוגמית מהספר?


שם:*
מייל:*
סלולרי:

יש לך תוכנית שיווקית ולא ברור לך איך לפרסם?
פתחת דף עסקי והוא לא מקבל חשיפה מספקת?
פרסמת את העסק שלך ולא מרוצה מהתוצאות?
חשבת לכתוב פרוספקט אבל לא ברור לך מה לכתוב?
ואולי עדיין לא עשית שום דבר?

פרסום הוא סיפור מסוכן!
מצד אחד הוא יכול לקדם את העסק שלך וליצור מכירות ורווחים. 
מצד שני אם לא מחדדים את המסר הוא יכול לשרוף לך את התקציב והמון זמן יקר.

אז למי שרוצה תוצאות טובות במינימום השקעה של זמן, כסף ומאמץ
חשוב ללמוד את הסודות למשיכת תשומת לב ואיך להפוך תוכן ליוצא דופן
כמו בדוגמאות שבתמונה...  

התוכן בספר הדיגיטלי
"ואיך עושה קופירייטר? - המדריך המלא לקופירייטינג"

 חלק 1 - מבוא קצר לשיווק ופרסום
שיווק, פרסום, קופירייטינג
המחקר המקדים על העסק והשוק
מדרגות התודעה של הלקוח
מושגים בסיסיים בקופירייטינג


  חלק 2 - טכניקות קופי בסיסיות
התועלות והמחשתן
הבטחות, הוכחות ואמינות
מי שאל אותך בכלל? - שאלה בוטה
מה מצאת ברחוב? סלנג ומילים מקצועיות
איך לעבוד עם תמונות?
חשיפה, רייטינג ומדידה
1, 2, 3, זוז... - הנעה לפעולה ומיקרו-קופירייטינג
רגשות ומילות עוצמה
מחירים, הנחות ואנחות - שימוש במספרים בפרסום
סוגיות לשוניות (אורך הטקסט, יחיד/רבים, זכר/נקבה, הגהה) 
סיעור מוחות - כמות יוצרת איכות
לדבר בחרוזים?
בדיקת מקוריות - האם הסלוגן שלך הוא רק שלך?


 חלק 3 - עשרה סודות לפרסום יוצא דופן ויצירתיות מילולית
חיבורים לזיכרון עוצמתי
הזרה
הסקרנות הרגה את החתול? טיזרים ותשובות
רלוונטיות בלתי צפויה
חוק ההיפוך – שינוי נקודת המבט
חידות, תחרויות ומשחקים
משחקי מלים ומשמעות כפולה
לשנות רק אות אחת
מ-ל-ח-מ-ה
טעויות מכוונות

* ספר דיגיטלי זמין עבורך ללא הגבלת זמן גם בנייד
* ניתן לקרוא בו באופן מסודר או לדלג לתוכן החשוב לך

מה הלקוחות מספרים?

הפניתי אל חן לקוח שלי.
מקרה קשה אמיתי (גם הלקוח וגם היועץ שלו) כמו שחן אוהב. חן טיפל בלקוח ובמשימה במקצועיות, בסבלנות ובמסירות והתוצאה מצוינת. תודה ממני ומהלקוח!

ניר אלעד - קונסוליה - ייעוץ עיסקי ושיווקי 

חן עשה עבורי עבודת קופירייטינג לאתר שלי.
כבר מהמפגש הראשון קיבלתי מחן הרבה ערך. ביצע את העבודה במהירות, מקצועיות רבה, אדיבות והממשק היה מעולה. תודה חן!

אורה חיניץ - מִקסום כלכלי
מחפשים קופירייטר? רוצים למתג את העסק שלכם?
דברו עם חן - האיש הנכון במקום הנכון. מדויק, חד, בהיר ויצירתי.
כל מה שאתם צריכים כדי ליצור מיתוג ובידול לעסק שלכם. אחרי
פגישה עם חן תבינו עד כמה לא הבנתם איך לשווק את העסק שלכם...

קובי חיון - מאמן עיסקי

הערכה גדולה על הסדנה המרתקת, זכיתי וקיבלתי ממך יחס וי.איי.פי.
חן אתה רגיש וחכם ובעל ידע וניסיון רב. הסדנה מקצועית, מסודרת וממוקדת.
נתת לי כלים להתבוננות אחרת, כלים לניתוח 4 קהלי היעד של "תכלית פיננסית" והמטרה לאתר ולדייק את הכאב, יצאתי עם ערך עצום טכניקות להנעה לפעולה גם אם זו שאלה בוטה? וכעת יודעת לתקן ולהשביח חומרים שיווקיים שלי, אין לי ספק שעוד נעבוד ביחד. תודה רבה אלוף, היה אחלה גוד-טיים ונשאר טעם של עוד :)

ליאת להב-חסון - בוטיק למשכנתאות
קראתי את המדריך של חן - איך עושה קופירייטר... רק מהשם אפשר להבין שלחן יש מעיין שופע של רעיונות איך לכתוב כך שתשומת הלב של הקוראים תיתפס מהר. בנוסף, יש לחן ידע רב בשיווק ואיך להשתמש נכון בכותרות ובכתיבה, ואותו הוא נותן ביד רחבה. ועכשיו - זה גם מעוצב. מאוד יפה לעין (ולא רק מענין) ונעים לקריאה. תודה חן.

ענת כהן מבראשית - פשוט מסודר
פניתי אלייך כדי ליצור שם לשיטת הטיפול שלי.
בזכותך יש לי שם שאני מאוד מחוברת אליו - "לאהוב מבפנים" ודרך חדשה נפתחת עבורי. תודה רבה על מקצועיות, יצירתיות והמון סבלנות. מאוד ממליצה!

טל חיון - תטא הילינג ודימיון מודרך

למי כדאי לקרוא את המדריך?

⦿ מנהלי שיווק פרסום ומרקום בחברות
⦿  מנכ"לים ובעלי עסקים בינוניים וקטנים
⦿ יועצים שיווקיים ומאמנים עיסקיים
⦿ מעצבים, גרפיקאים ומפיקים
⦿ בוני אתרים, מומחי פייסבוק


וגם ל...
בעלי עסק מתחילים, לקופירייטרים 
ולאנשי קריאייטיב בתחילת דרכם.
למענכם...

     מחיר מיוחד של 55 ₪ בלבד!    

במקום המחיר הרגיל - 75 ₪
לרוכשים עד 31.12.18  

רוצה לקבל עכשיו דוגמית מהספר?


שם:*
מייל:*
סלולרי:

מי אתה בכלל שנקרא אותך?

נעים להכיר...
שמי חן נירן, קופירייטר למקרים קשים כבר 28 שנים מתום קורס הקופירייטרים הראשון שנערך בישראל (1990)
בהנחייתם של תרצה גרנות ומוטי מורל (ז"ל שניהם). עם ניסיון קריאייטיבי ארוך בגיבוש קמפיינים, רעיונאות וכתיבה שיווקית לחברות ועסקים בכל הגדלים.
בשנות ה-90 יסדתי (יחד עם ל.) את משרד הבוטיק "שירות הפרסום החשאי" וניהלתי בו את מחלקת הקריאייטיב. עבדנו מול חברות ועסקים רבים ובהם מיניקום, ליגטורה, סאן אלקטרוניקס, היטאצ'י ועוד. לאחר מספר שנים המשרד נסגר עם פרישת שותפי לעיסוקים אחרים.
ב-1999 הקמתי (עם ב.) את ניווטבע - לחבר בין תוכן, אנשים ושטח וליצור חוויות לימי כיף, גיבושים ואירועים מסוגים שונים. ניווטבע יוצרת תכנים כמו כתבי חידה, תשבצים ומשחקים והתמחתה בהפעלתם ביותר מאלף אירועים ברחבי הארץ למגוון ענק של לקוחות.
כעת אני האחראי על התפעול והפקת התוכן בניווטבע.
בשנים האחרונות כתבתי מספר ספרים דיגיטליים בתחום של משחקי מחשבה ואיך לפתור חידות.
כמו כן מעביר סדנאות והרצאות, משתתף במפגשי נטוורקינג שיווקיים רבים ומכהן כיו"ר מועדון הניווט של ראשל"צ והשפלה.

שאלות ותשובות

איפה אפשר לראות עוד עבודות שלך?
בלשונית "תיק עבודות" בדף הפייסבוק העיסקי ששמו
חן נירן - קופירייטר למקרים קשים ובאתר שלי.

אם יהיו לי שאלות על הספר איפה אוכל לקבל מענה?
יש 3 דרכים ליצירת הקשר איתי:
1. בנייד 050-4308958
2. דרך המייל. כתובתו בהמשך.
3. דרך הפייסבוק בדף העיסקי.

האם אפשר לקבל יעוץ אישי ממך במקום הספר או בנוסף?
כמובן. שלחו לי מייל ונראה איך אפשר לעזור chennirran@gmail.com
אם אני לא יכול לשלם באשראי יש עוד דרכים לרכוש את הספר?
בהחלט. ניתן לרכוש בהעברה בנקאית או באפליקציות התשלום הסלולריות PepperPay או Bit.
להעברה בנקאית שלחו לי מייל אל chennirran@gmail.com ואשלח פרטי החשבון.
חברי ביזמייקביז יכולים לרכשו תמורת 69 קרדיטים בלבד בחנות הקרדיטים שבאתר - לפני שיפוג תוקפם.

האם יהיה גם ספר מודפס?

בגלל מספר התמונות הרב של מודעות ופריטי פרסום שיצרתי ושזורות בספר מסתמן שמחירו כעותק מודפס  יהיה משולש. לכן רק אם תהיה דרישה מובהקת אשקול זאת שוב.

רוצה לקבל עכשיו דוגמית מהספר?


שם:*
מייל:*
סלולרי:

מה דוגמית? תביא ישר את הספר!