איך באמת עושה קופירייטר?
פרסום הוא סיפור מסוכן! הוא יכול לקדם את העסק שלך וליצור מכירות ורווחים. אבל אם לא המסר לא יהיה חד הוא ישרוף לך במהירות את התקציב והמון זמן יקר. שווה לך להבין יותר על קופירייטינג, תוכן וכתיבה שיווקית כדי להשיג תוצאות טובות במינימום השקעה של זמן, כסף ומאמץ. יש ספר בעברית על סודות למשיכת תשומת לב ואיך להפוך תוכן ליוצא דופן ומניב תוצאות כמו בדוגמאות שבתמונה?
הספר הדיגיטלי "ואיך עושה קופירייטר? - המדריך המלא לקופירייטינג" מאת חן נירן, הקופירייטר למקרים קשים עם סודות ליצירת יותר תשומת לב => יותר חשיפה => יותר אחוזי פתיחה => עוד תגובות ושיתופים => יותר לידים, פגישות ומכירות!
ארז גורפינקל מ-"לבלוט במדיה ב-3 שניות" רכש את הספר ומדבר עליו במפגש עסקים בתל אביב.
אבירם ברוך מ-"המשבצת השלישית יזמות טכנולוגית" רכש את הספר וממליץ להעלות את המחיר.
עדי ינוב לא ממש התעניינה בשיווק, אבל רכשה את הספר והופתעה...
התוכן של הספר הדיגיטלי "ואיך עושה קופירייטר? - המדריך המלא לקופירייטינג"
|
חלק 1 - מבוא קצר לשיווק ופרסום
| ✱
|
שיווק, פרסום, קופירייטינג
| ✱
|
המחקר המקדים על העסק והשוק
| ✱
|
מדרגות התודעה של הלקוח
| ✱
|
מושגים בסיסיים בקופירייטינג |
|
חלק 2 - טכניקות קופי בסיסיות
| ✱
|
התועלות והמחשתן
| ✱
|
הבטחות, הוכחות ואמינות
| ✱
|
מי שאל אותך בכלל? - שאלה בוטה
| ✱
|
מה מצאת ברחוב? סלנג ומילים מקצועיות
| ✱
|
איך לעבוד עם תמונות?
| ✱
|
חשיפה, רייטינג ומדידה | ✱
|
1, 2, 3, זוז... - הנעה לפעולה ומיקרו-קופירייטינג | ✱
|
רגשות ומילות עוצמה | ✱
|
מחירים, הנחות ואנחות - שימוש
במספרים בפרסום | ✱
|
סוגיות לשוניות (אורך
הטקסט, יחיד/רבים, זכר/נקבה, הגהה) | ✱
|
סיעור מוחות - כמות יוצרת
איכות | ✱
|
לדבר בחרוזים? | ✱
|
בדיקת מקוריות - האם
הסלוגן שלך הוא רק שלך? |
|
חלק 3 - עשרה סודות לפרסום יוצא דופן ויצירתיות מילולית
| ✱
|
חיבורים לזיכרון עוצמתי
| ✱
|
הזרה
| ✱
|
הסקרנות הרגה את החתול? טיזרים ותשובות
| ✱
|
רלוונטיות בלתי צפויה
| ✱
|
חוק ההיפוך – שינוי נקודת המבט
| ✱
|
חידות, תחרויות ומשחקים
| ✱
|
משחקי מלים ומשמעות כפולה
| ✱
|
לשנות רק אות אחת
| ✱
|
מ-ל-ח-מ-ה
| ✱
|
טעויות מכוונות
|
* ספר דיגיטלי זמין עבורך ללא הגבלת זמן גם בנייד * ניתן לקרוא בו באופן מסודר או לדלג לתוכן החשוב לך למשל כמו שמעצבת הפנים מזל יעקב מספרת:
מה הלקוחות מספרים עליי?
קיבלתי את הספר הדיגיטלי "איך עושה קופירייטר" אחרי שקראתי את הדוגמית. חן יודע לתמצת ולזכך את הנושא העיקרי ולהשאיר את ה-ענין. מי שיודע לשחק כך במילים יודע לתת ללקוח את המילים שיהיו המפתחות להצלחה.
זהרה לוין - מטפלת בשיטת מוח אחד
חן הכין עבורי סלוגן לעסק ותכנים לאתר אינטרנט, לא רק כתב אלא גם ערך ראיון עם לקוחות ממליצים בטלפון וסיכם את דבריהם על הצד הטוב ביותר. אני מודה מאוד לחן על הסובלנות, כי כשמדובר בתכנים תמיד יהיו המון תיקונים ונדרשת עבודת נמלים. ...כמו כן לפני הזמנת עבודה מחן הייתי ממליצה להזמין את הספר שלו שנמכר בעלות סמלית על קופירייטינג - זה יעזור לכם להתמקד במה בדיוק ואיזו עבודה בדיוק אתם רוצים להזמין ואיך להעריך את התוכן שקיבלתם.
פולה רווח - קאמבק כושר ותזונה
הפניתי אל חן לקוח שלי. מקרה קשה
אמיתי (גם הלקוח וגם היועץ שלו) כמו שחן אוהב. חן טיפל בלקוח ובמשימה
במקצועיות, בסבלנות ובמסירות והתוצאה מצוינת. תודה ממני ומהלקוח!
ניר אלעד - קונסוליה - ייעוץ עיסקי ושיווקי
קיבלתי בתודה את הספר שלך על קופירייטינג למקרים קשים, הספר כתוב במקצועיות רבה ובצורה קולחת וברורה מאוד. החלוקה לנושאים מצויינת כמו גם הזרימה מנושא לנושא. למדתי המון מתוך הספר ואני מאוד מודה על ש"נתקלתי" בשם שלך ולאן זה התגלגל. המלצתי לאיש הקידום שלי ליצור איתך קשר - לדעתי זה יצור קרקע פוריה מאוד לעבודה משותפת...
זיו בת אור - מלווה לעוצמה שבך
מחפשים קופירייטר? רוצים למתג את העסק שלכם?
דברו עם חן - האיש הנכון במקום
הנכון. מדויק, חד, בהיר ויצירתי. כל מה שאתם צריכים כדי
ליצור מיתוג ובידול לעסק שלכם. אחרי פגישה עם חן תבינו עד כמה לא הבנתם
איך לשווק את העסק שלכם...
קובי חיון - מאמן עיסקי
חן עשה עבורי עבודת
קופירייטינג לאתר שלי. כבר מהמפגש הראשון קיבלתי מחן הרבה
ערך. ביצע את העבודה במהירות, מקצועיות רבה, אדיבות והממשק היה מעולה. תודה חן!
אורה חיניץ - מִקסום כלכלי
כתוב 'אין אדם רואה נגעי עצמו', למרות שאני כותב תוכן לא הייתי שלם עם הסלוגן של עצמי, וזה בהחלט אחד המקרים הקשים...פניתי לחן, לאחר כמה דקות נתן לי את המשפט המושלם: כתיבה זה מקצוע. שאכתוב בשבילך? ✍ אברהם פולק - כותב תוכן
קראתי את המדריך של חן - איך עושה קופירייטר... רק מהשם אפשר להבין שלחן יש מעיין שופע של רעיונות איך לכתוב כך שתשומת הלב של הקוראים תיתפס מהר. בנוסף, יש לחן ידע רב בשיווק ואיך להשתמש נכון בכותרות ובכתיבה, ואותו הוא נותן ביד רחבה. ועכשיו - זה גם מעוצב. מאוד יפה לעין (ולא רק מענין) ונעים לקריאה. תודה חן.
ענת כהן מבראשית - פשוט מסודר
פניתי אלייך כדי ליצור
שם לשיטת הטיפול שלי. בזכותך יש לי שם שאני מאוד
מחוברת אליו - "לאהוב מבפנים" ודרך חדשה נפתחת עבורי. תודה רבה על מקצועיות, יצירתיות
והמון סבלנות. מאוד ממליצה!
טל חיון - תטא הילינג ודימיון מודרך
הערכה גדולה על הסדנה המרתקת, זכיתי וקיבלתי ממך יחס וי.איי.פי. חן אתה רגיש וחכם ובעל ידע וניסיון רב. הסדנה מקצועית, מסודרת וממוקדת.
נתת לי כלים להתבוננות אחרת, כלים לניתוח 4 קהלי היעד של "תכלית פיננסית" והמטרה לאתר ולדייק את הכאב, יצאתי עם ערך עצום טכניקות להנעה לפעולה גם אם זו שאלה בוטה? וכעת יודעת לתקן ולהשביח חומרים שיווקיים שלי, אין לי ספק שעוד נעבוד ביחד. תודה רבה אלוף, היה אחלה גוד-טיים ונשאר טעם של עוד :)
ליאת להב-חסון - בוטיק למשכנתאות
נעזרתי בכישוריו של חן עבור לקוח שלי. חן היה שירותי, אדיב ומקצועי. הלקוח שלי היה מאד מרוצה וכך גם אני. תודה רבה לך!!
יעל וייס - סטודיו לעיצוב גרפי
למי כדאי לקרוא את המדריך?
⦿
| מנהלי שיווק, פרסום ומרקום בחברות
| ⦿
| מנכ"לים ובעלי עסקים בינוניים וקטנים
| ⦿
| יועצים שיווקיים ומאמנים עיסקיים
| ⦿
| מעצבים, גרפיקאים ומפיקים | ⦿
| בוני אתרים ומקדמים, מומחי פייסבוק |
וגם לבעלי עסק מתחילים, לקופירייטרים
ולאנשי קריאייטיב בתחילת דרכם, שמחפשים ספר בעברית על קופירייטינג מהשטח, כמו שכתב לי א.ב. שעושה את צעדיו הראשונים בתחום: "מאוד
ייסודי. עד עכשיו לא הבנתי בכלל מה זה שיווק ופרסום. מודה לך מקרב ❤"
למען כולכם ההשקעה בספר...
מחיר מיוחד של 88 ₪ בלבד! במקום המחיר הרגיל - 97 ₪
עד 31/12/24
מי אתה בכלל שנקרא אותך?
נעים להכיר... שמי חן נירן, קופירייטר למקרים קשים כבר 33 שנים מתום קורס הקופירייטרים הראשון שנערך בישראל (1990) בהנחייתם של תרצה גרנות ומוטי מורל (ז"ל שניהם). עם ניסיון קריאייטיבי ארוך בגיבוש קמפיינים, רעיונאות וכתיבה שיווקית לחברות ועסקים בכל הגדלים. בשנות ה-90 יסדתי (יחד עם ל.) את משרד הבוטיק "שירות הפרסום החשאי" וניהלתי בו את מחלקת הקריאייטיב. עבדנו מול חברות ועסקים רבים ובהם מיניקום, ליגטורה, סאן אלקטרוניקס, היטאצ'י ועוד. לאחר מספר שנים המשרד נסגר עם פרישת שותפי לעיסוקים אחרים. ב-1999 הקמתי (עם ב.) את ניווטבע - לחבר בין תוכן, אנשים ושטח וליצור חוויות לימי כיף, גיבושים ואירועים מסוגים שונים. ניווטבע יוצרת תכנים כמו כתבי חידה, תשבצים ומשחקים והתמחתה בהפעלתם ביותר מאלף אירועים ברחבי הארץ למגוון ענק של לקוחות. כעת אני האחראי על התפעול והפקת התוכן בניווטבע. השנה הקמתי יחד עם האסטרטג רמי בוכניק את ScaleTogether לשיווק בדיגיטל בדגש על סטוריטלינג, משפכים שיווקיים ועוד... בשנים האחרונות כתבתי מספר ספרים דיגיטליים בתחום של משחקי חשיבה, איך לפתור חידות וסודוקו ואיך לבלוט בווטסאפ. כמו כן מעביר סדנאות והרצאות, משתתף במפגשי נטוורקינג שיווקיים רבים ומכהן כיו"ר מועדון הניווט של ראשל"צ והשפלה.
שאלות ותשובות
איפה אפשר לראות עוד עבודות שלך? בדף הפייסבוק העיסקי ששמו חן נירן - קופירייטר למקרים קשים ובאתר שלי. אם יהיו לי שאלות על הספר איפה אוכל לקבל מענה? יש 3 דרכים ליצירת הקשר איתי: 1. בנייד 050-4308958 2. בווטסאפ ישיר אליי 3. דרך המייל. כתובתו chennirran@gmail.com האם אפשר לקבל יעוץ אישי ממך במקום הספר או בנוסף? כמובן. שלחו לי מייל ונראה איך אפשר לעזור chennirran@gmail.com
אם אני לא יכול לשלם באשראי יש עוד דרכים לרכוש את הספר? בהחלט. ניתן לרכוש בהעברה בנקאית או באפליקציות התשלום הסלולריות ביט, פייבוקס או PepperPay. להעברה בנקאית שלחו לי מייל אל chennirran@gmail.com ואשלח פרטי החשבון. חברי ביזמייקביז יכולים לרכשו תמורת 108 קרדיטים בלבד בחנות הקרדיטים שבאתר - לפני שיפוג תוקפם.
האם יהיה גם ספר מודפס? בגלל התמונות הרבות של מודעות ופריטי פרסום בספר מסתמן שמחירו כעותק מודפס יהיה פי שלוש ויותר. לכן רק אם תהיה דרישה מובהקת אשקול זאת שוב.
|