הקפיצו את העסק שלכם לרמה הבאה
בזכות פרסום יעיל בפייסבוק!

קורס און ליין מלא לקידום יעיל ביותר בפייסבוק אורגני וממומן


להצטרפות לקורס הפייסבוק המלא לחצו כאן!

להרשמה לקורס מלאו את פרטיכם

לאחר הלחיצה על הכפתור תועברו לעמוד התשלום המאובטח

מייל:*


האם פתחתם דף עסקי ולא עשיתם איתו שום דבר?
האם פרסמתם את העסק שלכם בפייסבוק ולא היו תוצאות?
האם עשיתם פרסום ממומן אך זה לא הביא תוצאות רצויות ובזבז לכם הרבה כסף?
האם עדיין לא עשיתם שום דבר בפייסבוק אך אתם יודעים שיש שם פוטנציאל אדיר?

פייסבוק זאת מפלצת ענקית!
מצד אחד היא יכולה להפוך את העסק שלכם לרווחי ומשגשג ביותר 
מצד שני אם לא יודעים להשתמש בו הוא יכול לשרוף לכם תקציבים ענקיים והרבה הרבה הרבה זמן יקר.
(הוא יודע טוב מאוד לזהות מי עושה עבודה לא נוכונה וגוזל ממנו את הכסף הגדול ללא תוצאות)
לדוגמה אסור להשתמש בכפתור  שיש לנו מתחת לכל פוסטים בדפים עסקיים
זה מיועד למי שלא יודע את החוקים וכל מי שלוחץ על הכפתור הזה מקבל חשבון גדול ותוצאות על הפנים.
האם זה קרה לך גם?

אז אם אתם רוצים להגיע לתוצאות טובות ויוצאות דופן במינימום השקעה של זמן וכסף ומאמץ
אתם חייבים ללמוד את החוקים של האלגוריטם החכם של הפייסבוק
(לי לקח 8 שנים של ניסיון עם טעויות ובזבוז כסף על מנת להגיע לתובנות מדויקות מה עובד ומה לא)


אז מה תלמדו בקורס און ליין
"כיצד הקפיצו את העסק שלכם לרמה הבאה בזכות פרסום יעיל בפייסבוק":


 שיעור 1 - מטרות השיווק והפרסום בפייסבוק
מה פייסבוק יכול לתת לנו
אילו טעויות רב בעלי עסקים עושים
כיצד הופכים את פייסבוק למכונת הלידים
למה פרסום בפייסבוק יותר טוב מטלוויזיה

 שיעור 2 - מה הבדל בין דף עסקי לפרט
מה מותר לעשות ומה אסור.
במה כדאי להשתמש לעסק ולמה
מה מקדם אותי יותר
מה חייב להיות בדף העסקי שלכם לקידום העסק


  שיעור 3 - מה חשוב לדעת בעיצוב ובנייה של דף עסקי
מה מושך אנשים להצטרף לדף שלך ולראות את הסטטוסים שלך
מה חשוב לדעת בעיצוב שפייסבוק לא יסגור לך את הדף בלי התראה
מהן הנקודות חשובות שלקוח פוטנציאלי יצור איתך קשר במיידי

  שיעור 4 - כיצד פותחים דף עסקי, צעד אחרי צעד
שיעור למתחילים - על מה כדאי לשים לב בפתיחת הדף
איזה סוג "עסק" לבחור ועל מה זה משפיע
הגדרות חשובות של דף עסקי

 שיעור 5 - מה גורם לדף העסקי שלך
להופיע במנוע חיפוש של גוגל
כיצד ניתן בזכות הפייסבוק להגיע בחינם לדף ראשון בחיפוש בגוגל
אילו הגדרות משפיעות על זה
מה הסודות שאף אחד לא מספר לקידום חינמי בגוגל בזכות הפייסבוק


 שיעור 6 - התוכן הוא המלך - מהם הסטטוסים המנצחים
מה משפיע על כמות האוהדים, מעורבות ותגובות
כיצד מניעים אנשים לפעולה
כיצד מקבלים הרבה לייקים, תגובות ושיתופים לסטטוסים
אילו סוגים של פוסטים עובדים ואילו לא
איפה מוציאים תמונות לסטטוסים בחינם וחוקי


 שיעור 7 - חיסכון בזמן ויעילות בניהול דף עסקי
כיצד ניתן לתזמן סטטוסים לחודש קדימה
באילו ימים ובאילו שעות עדיף לפרסם סטטוסים
כיצד להגיע לכמות צפיות שיא


 שיעור 8 - כיצד תוכלו להטיס את עסק
בזכות פרסום ממומן
כיצד פרסום ממומן יכול לעזור לעסק
אילו סוגים של ממומן קיימים
איזה סוג של ממומן הכי מתאים לעסק שלך


 שיעור 9 - כיצד לחסוך עלויות ולהגיע לקהל יעד מדויק
כיצד מגדירים קהל יעד ובונים אווטר
כיצד יודעים איפה הם נמצאים
כיצד תופסים אותם במקום הנכון וברגע הנכון
 שיעור 10 - אילו סוגים של מודעות קיימות
איזה סוגים של מודעות/פרסומים קיימים ומה מתאים לי
האם כדאי וידאו, סטטוס או מודעה פרסומית
מה מושך אנשים ומה מביא יותר תוצאות בפועל


 שיעור 11 - כיצד מגדירים קהל יעד ומהם הסודות למחיר נמוך להקלקה
כיצד פייסבוק מוצא לי את קהל היעד שלי
מהן ההגדרות החשובות והסודיות שלא כל משווק יודע
מה באמת משפיע על מחיר הקלקה או ליד

 שיעור 12 - כיצד בונים מודעה שמושכת אנשים ללחוץ עליה

מה בדיוק מושך במודעה פרסומית
5 מרכיבים למודעה מנצחת מכל סוג
כיצד מניעים אנשים לפעולה
 איפה משיגים תמונות איכותיות למודעות בחינם


 שיעור 13 - קטי חושפת את הסוד שלה לעלויות הכי נמוכות לליד בתחום אפיליאייטס
מה שונה בממומן של קטי שהיא מצליחה להשיג לידים במחירים כל כך נמוכים


 שיעור 14 - כיצד סטטיסטיקות עוזרות לשפר תוצאות
ברגע שיש נתונים על הקמפיין על מה כדאי להסתכל ישר
כמה זמן לוקח להבין אם קמפיין טוב או לא
מה חשוב יותר כמות או איכות
כמה אמור לעלות כל ליד/ נרשם/מתעניין

  שיעור 15 - 4 פרמטרים הכרחיים לשדרוג מודעות ממומנות
מה חשוב לדעת בשדרוג המודעות
ממה מתחילים וכיצד יודעים שעשינו הכל
כמה זמן לוקח לשפר / לשדרג מודעה

  שיעור 16 - כיצד מורידים מחיר לליד בשטח
כיצד מחליפים תמונות ותוכן במודעות שרצות
כיצד משדרגים מודעה בלי לפגוע במודעה שרצה
כיצד עובדים נכון ומסודר עם כל המודעות ושדרוגים


 שיעור 17 - כיצד למנף את קהל היעד שלך
ברגע שעליתם על הגל כיצד ניתן להוריד עלויות
כיצד מוצאים קהל יעד שדומה לזה שרוכש מכם
כיצד בונים קהל LOOKALIKE ולמה הוא טוב יותר


 שיעור 18 - למתקדמים עבודה עם פיקסל
למה צריך פיקסל כיצד הוא משדרג לנו תוצאות
 כיצד מייצרים אותו ואיך מטמיעים אותו באתר או בדף הרשמה
כיצד ממנפים תוצאות בזכותו
* הקורס זמין עבורכם ללא הגבלת הזמן (כלומר לתמיד)
* ניתן צפות בשיעורים מכל מחשב ומכשיר סלולרי ובכל רגע שתרצו
להצטרפות לקורס הפייסבוק המלא לחצו כאן!

להרשמה לקורס מלאו את פרטיכם

לאחר הלחיצה על הכפתור תועברו לעמוד התשלום המאובטח

מייל:*
אספתי את כל הידע של 8 שנים עבורי ועבור הלקוחות שלי.
בנינו קמפיינים ענקיים, הגדלנו כמות אוהדים, הפעלנו אותם
והקפצנו מעורבות בדפים עסקיים באלפי אחוזים,
הבאנו מתעניינים חדשים במוצרים ושירותים על בסיס יומי.
עבדנו עם חברות ענקיות ועסקים קטנים כאחד כי השיטה עובדת עבור כולם.
אבל למה לדבר סתם בואו תקשיבו דווקא לעסקים הקטנים
מה יש להם להגיד על הפייסבוק ועבודה איתנו:

מה לקוחות מספרים?

הכרתי את "גימיק" וקטי בקורס פייסבוק למעצבות פנים שהיא העבירה. בתום הקורס פניתי אליכם בבקשה שתקדמו את הדף העסקי שלי. בניתם לי דף עסקי יפייפה המשקף את מי שאני כמעצבת, בחנתם את השוק עבורי והתחלנו בקמפיין ממומן.
עברו מאז שבועיים וחצי. הדף שלי עומד היום על 1050 לייקים. ובנוסף קיבלתי למעלה מ- 60 מתעניינים. מבחינתי זה כמעט דמיוני, בלתי נתפס. שבתקופה כ׳כ קצרה הצלחתי להגיע לתוצאות כ׳כ מרשימות. אני מאמינה מאד בפייסבוק. לדעתי, מי שלא נמצא שם לא קיים. ואני עם הפנים לגל ההצלחה שלי.
מודה מקרב הלב לקטי שמצאה את הפורמולה הנכונה והמצליחה."

שלכם, מאי מרינברג, מעצבת פנים

אחרי השיעור הראשון הקמתי קמפיין כפי שלימדת אותנו. תוך שעה כבר סגרתי עסקה גדולה. הפייסבוק באמת עובד!

נתנאלה טרזי עיצוב גרפ

מיד אחרי הסדנה פתחתי דף עסקי ותוך יומיים נרשמו אליו 500 אוהדים. את מקצועית ובעיקר מכוונת לתת תוצאות ללקוחות שלך. לא רק שאחזור , גם אפנה אלייך את לקוחותי..

אלונה אלמן - חנות ריווחית באינטרנט

קטי יקרה, הגעתי לקורס כמשתמשת פייסבוק ממוצעת ונדהמתי לגלות את האפשרויות האינסופיות הטמונות בו. את שופעת ידע ומחלקת אותו ברוחב לב. אני בטוחה שלאחר שאעכל את הכל , אשתמש בכל מה שלימדת להתפתח מקצועית, תודה על הכל

עידית בן דב - מעצבת פנים
"קטי היקרה
הגעתי אלייך עם המלצה של אסף שטרן משלח מסר ,הגעתי קצת מבולבלת, ישבת איתי וסידרת לי את כל הבלגן עם הסברים מפורטים. בפגישה הראשונה סידרת את הבלגן ובפגישה השניה הייתי כבר יותר ממוקדת וידעתי מה אני צריכה והסברת לי בצורה מדהימה. התוצאות לא איחרו להגיע .
המון תודה קטי היקרה והמומלצות ביותר"

טלי לטי, איפור כלות וערב
בעזרתה של קטי, הצלחתי לנהל בצורה יעילה את דף הפייסבוק העסקי שלי: להכניס פוסטים מראש, אשר ישוגרו לפי לוחות זמנים שאני קובעת. לקדם את הדף ופוסטים נבחרים בתשלום, להכניס לשוניות חדשות לדף. כמו כן, עצם הקורס גורם להיות עסוק בשיווק עצמי, דבר שהוא קשה מאד בתחום שלנו, לאה שאינם מחזיקים אנשי שיווק. תודה על הכל

ליאור וסלי - אדריכלית פנים

מהי ההשקעה בקורס?


אם הייתם שואלים אותי כמה זמן וכסף השקעתי ברכישת הידע הרב שאתן לכם בקורס
וכמה שעות של למידה של הרצאות וקורסים מכל העולם בשעות לילה מאוחרות
רק כדי להבין איך עושים את זה נכון היתי עונה לכם סכום של 5 ספרות לפחות...

אבל בגלל שאני מכירה כמה כסף עסק מתחיל או קטן משקיע כל חודש בלי כמעט להכניס כלום,
כמה תסכול יש בתקופה הזאת על מנת לשבור תקרת זכוכית
אז חישבתי את עלות ההשקעה שלי והחלטתי שאני רוצה שכל אחד יוכל לרכוש את הידע 
ולהקפיץ את העסק שלו לשלב אחד קדימה

     מחיר מיוחד של 1,140 ₪ בלבד!    


להצטרפות לקורס הפייסבוק המלא לחצו כאן!

להרשמה לקורס מלאו את פרטיכם

לאחר הלחיצה על הכפתור תועברו לעמוד התשלום המאובטח

מייל:*

אחריות מלאה ל-30 ימים!

במוצרים דומים תקבלו אחריות של 14או 21 ימי אחריות
אני נותנת לכם אחריות אישית ל-30 ימים שלמים 
מכיוון שאני משוכנעת שהקורס הזה יתן לכם המון ידע ויביא לקוחות חדשים גם כשתיישמו אפילו חלק מהדברים.
במידה ותחליטו לבטל את הקורס תקבלו את כל הכסף חזרה
בלי שאלות!

למי הקורס מתאים?

מטפלים ומאמנים
יועצים אישיים ועסקיים
מעצבים (פנים, אופנה, גרפיים, תכשיטים ועוד)
מנהלי שיווק
נדל"ן
כושר ותזונה
מוצרים ושירותים לחיות
מוצרים ושירותים בתחום הורות, תינוקות וילדים
רפואה
קוסמטיקה ויופי
פנאי ותרבות
סדנאות ואירועים
אלקטרוניקה ומחשבים
ריהוט ועיצוב בית
מסעדות
צלמי סטילס ווידאו
מתאים למתחילים שלא מבינים כלום בפייסבוק
מתאים למי שגולש בפייסבוק ויודע את הבסיס
מתאים למתקדמים שכבר עשו פרסום בפייסבוק ורוצים להשתדרג
לא מתאים למי שעושה פרסום בפייסבוק בצורה מקצועית ונותן את השירותים לעסקים (ברקוב יהיה קורס למתקדמים ביותר)

למה אתם צריכים להקשיב לי בכלל?

נעים להכיר...
שמי קטי שטרן, בעלת 12 שנות ניסיון בשיווק ופרסום מתוכם 8 שנות התמחות בתחום מדיה חברתית ושיווק באינטרנט.
בעברי ניהלתי את מחלקת הפרסום והשיווק של חברת "קליניקה און" באירופה וברוסיה, תוך כך ניהלתי קמפיינים גדולים בכל ערוצי התקשורת :טלוויזיה, רדיו ועיתונות ובתקציבים שונים.
ב-2007 הקמתי סוכנות למדיה דיגיטלית "גימיק" בבעלותי, אשר התמחתה בקמפיינים שיווקיים בפייסבוק, הגדלה וניהול מועדוני לקוחות בחברות גדולות ובינוניות כגון: ביתילי, ENTER, המשביר לצרכן, טבורית, עיריית פתח תקווה, עיריית תל אביב ועוד.
הל מ-2014 מנהלת השיווק בחברת "שלח מסר" - אחת מערכות הדיוור הגדולות בארץ ובעולם.
כמו כן מ-2010 מעבירה סדנאות, הרצאות, משתתפת בכנסים רבים בתחום השיווק ומרצה במוסדות אקדמאים במסלולי שיווק ופרסום כמו אוניברסיטה פתוחה.

שאלות ותשובות

כיצד הקורס מתנהל?
ברגע שנרשמים לקורס און ליין מקבלים קישור לכל השיעורים ופרטי כניסה לקורס. הקורס מחולק ל3 חלקים - 1. קידום בפייסבוק אורגני ללא תקציבים
2. כיצד בונים מודעות פרסום ממומנות ומחפשים קהל יעד מדויק
3. כיצד משפרים תוצאות פרסום ומורידים עלות לקליק.
בכל חלק יש מספר שיעורים והחלקים יפתחו בהפרש של שבוע.
ניתן לשאול שאלות מתחת לכל שיעור.

אם יהיו לי שאלות על הנלמד איפה אוכל לקבל מענה?
יש 3 דרכים ליצירת הקשר איתי:
1. מתחת לכל סרטן יש מקום לתגובות ושאלות
2. דרך המיילים שתקבלו ממני, ניתן להשיב ולשאול שאלות
3. דרך קבוצה סגורה בפייסבוק שתקבלו קישור להצטרפות ברגע שהירשמו לקורס

האם כל הקורס און ליין?
אכן כל השיעורים מוקלטים עם הסברים וצילומי מסך כך שזה מאוד נוח ללמידה, ניתן לחזור על השיעורים שוב ושוב מתי שנוח לכם. לא צריך לרשום שום דבר במחברת או לזכור ואז להגיע הביתה ולא להיזכר בכלום. הכל אצלכם מול העיניים 24 שעות ביממה זמין ונגיש מכל מקום שבעולם.
אני הכי לא טכנולוגי האם אצליח לעשות זאת?
לא צריך להיות טכנולוגי בכלל. צריך לעשות פעילויות פשוטות שוב ושוב לפי הסרטונים שאני מלמדת בהם והתוצאות לא יאחרו להגיע. מהתחלה כדאי לעשות זאת לבד, להבין איך האלגוריטמים של הפייסבוק עובדים, להרוויח כסף בזכות הקמפיינים שלכם ואחר כך לקחת איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם. אבל בשלב הזה כבר תדעו אם הוא עושה נכון או לא ותוכלו לכוון אותו על בסיס הניסיון שצברתם.

אם אני לא יכול לשלם באשראי יש עוד דרכים לרכוש את הקורס?

ניתן לרכוש את הקורס בעזרת כרטיס אשראי ודף סליקה בלבד ובתשלומים.

האם אפשר לקבל יעוץ אישי ממך במקום הקורס או בנוסף?

בהחלט. שלחו לי מייל ואעזור לכם בכל דבר katystern.marketing@gmail.com 
להצטרפות לקורס הפייסבוק המלא לחצו כאן!

להרשמה לקורס מלאו את פרטיכם

לאחר הלחיצה על הכפתור תועברו לעמוד התשלום המאובטח

מייל:*