דרוש/ה מנהלת משרד בחברת פיתוח
אוהבים הייטק, טכנולוגיה ומקום עם צמיחה?
זו ההזדמנות בשבילך...
לחברת תוכנה צעירה ומגניבה בפתח תקווה עם תוכנת סטארט-אפ חדשנית וחבר'ה צעירים, דרוש/ה מנהל/ת משרד בעלי נסיון בעבודה משרדית, שירות לקוחות, שליחת הצעות, דוחות, טיפול בחשבוניות ועבודה מול אנשים.
המשרה תכלול בין היתר: שירות וטיפול מול לקוחות, חידושים, גבייה, ניהול משרדי ועוד.
פוטנציאל גבוה להתפתחות וקידום במגוון תחומים בחברה לפי הישגים! אנחנו מחפשים אנשים: שאוהבים אנשים, שמחפשים אקשן, עם ראש גדול, שאוהבים סדר והצלחה - העבודה באזור תעשיה ק.מטלון בפתח תקווה - שירות בשפה העברית ובשפה אנגלית
- העבודה במשרה מלאה ימים א' - ה', שעות: 08:30 עד 17:30
אפשרות לגמישות בשעות
-
יצירת קשר עם לקוחות קיימים מתעניינים
- טיפול וארגון אירועי החברה וימי כיף
- הוצאת דוחות ונתונים מתוך המערכת
- ניהול משרדי שוטף ועבודה מול צוות החברה
- ניהול כספים (חשבוניות, זיכויים, הצעות מחיר)
- תיוק מסמכים וכתיבת מיילים ללקוחות בארץ ובחו"ל
-
גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים
- סדר וארגון ברמה גבוהה
- אהבה לעבודה מול מספרים כספים ודוחות
- יכולת ניסוח וכושר ביטוי
- עמידה בלחץ וריבוי משימות
- - ידע ביישומי המחשב - excel ,office אינטרנט ורשתות חברתיות.
- אוריינטציה שיווקית וטכנולוגית בסיסית
- יכולת למידה עצמאית ומהירה
- יכולת כתיבה מוכחת וידע בניסוח רשמי
- אנגלית ברמה טובה
- ניסיון קודם במכירות טלפוניות- יתרון!
- חיוך רחב :-)
שנות נסיון: 1-2 שנים
איזורים: מרכז, השרון, השפלה
קטגוריה: אדמיניסטרציה / כספים תחומים: מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מנהל/ת משרד, עוזר/ת אישי/ת, ניהול כספים
* המודעה כתובת בלשון זכר אך מכוונת לכל המינים * רק פניות מתאימות יזכו למענה
|