תיאור על החברה

לחברת תוכנה צעירה ומגניבה בפתח תקווה עם תוכנת סטארט-אפ חדשנית וחבר'ה צעירים, דרוש/ה מנהל/ת משרד בעלי נסיון בעבודה משרדית, שירות לקוחות, שליחת הצעות, דוחות, טיפול בחשבוניות ועבודה מול אנשים.


על המשרה

המשרה תכלול בין היתר: שירות וטיפול מול לקוחות, חידושים, גבייה, ניהול משרדי ועוד. פוטנציאל גבוה להתפתחות וקידום במגוון תחומים בחברה לפי הישגים!
אנחנו מחפשים אנשים: שאוהבים אנשים, שמחפשים אקשן, עם ראש גדול, שאוהבים סדר והצלחה
- העבודה באזור תעשיה ק.מטלון בפתח תקווה 
- שירות בשפה העברית ובשפה אנגלית
- העבודה במשרה מלאה ימים א' - ה', שעות: 08:30 עד 17:30 אפשרות לגמישות בשעות
  • יצירת קשר עם לקוחות קיימים מתעניינים
  • טיפול וארגון אירועי החברה וימי כיף
  • הוצאת דוחות ונתונים מתוך המערכת
  • ניהול משרדי שוטף ועבודה מול צוות החברה
  • ניהול כספים (חשבוניות, זיכויים, הצעות מחיר)
  • תיוק מסמכים וכתיבת מיילים ללקוחות בארץ ובחו"ל

דרישות תפקיד

  • גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים
  • סדר וארגון ברמה גבוהה
  • אהבה לעבודה מול מספרים כספים ודוחות
  • יכולת ניסוח וכושר ביטוי
  • עמידה בלחץ וריבוי משימות
  • - ידע ביישומי המחשב - excel ,office אינטרנט ורשתות חברתיות.
  • אוריינטציה שיווקית וטכנולוגית בסיסית
  • יכולת למידה עצמאית ומהירה
  • יכולת כתיבה מוכחת וידע בניסוח רשמי
  • אנגלית ברמה טובה 
  • ניסיון קודם במכירות טלפוניות- יתרון!
  • חיוך רחב :-)
שנות נסיון: 1-2 שנים
איזורים: מרכז, השרון, השפלה
קטגוריה: אדמיניסטרציה / כספים
תחומים: מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מנהל/ת משרד, עוזר/ת אישי/ת, ניהול כספים

!מרגיש מתאים? שלח קו"ח עכשיו
office@comstar.co.il
(ולציין משרה 1002)

* המודעה כתובת בלשון זכר אך מכוונת לכל המינים * רק פניות מתאימות יזכו למענה
הסיבים 18, פתח  תקוה