מדריך פעילות מהיר טרוולאור
T.A.P - Travelor's Action Plan
ברוכים הבאים לטרוולאור המיזם החברתי שכובש את העולם!
בשתי מילים: טרוולאור הינה חברת תיירות המאפשרת לסוכניה להפעיל אתר תיירות והזמנת בתי מלון בינלאומי ב-40 שפות ולהיות מתוגמלים על ידי הקמת עסק אישי בתיירות.
תוכן העניינים
לחיצה על הקישורים תוביל אתכם לפרק המבוקש
לאן הגעתם?
ראשית, אנו רוצים לברך אתכם על ההחלטה לבנות לעצמכם עסק רווחי ולהצטרף לקבוצת הכוח החברתי של טרוולאור. טרוולאור הינה מותג בינלאומי, שיאפשר לך לבנות עסק עצמאי במשרה מלאה או חלקית, להרוויח ולחיות את אורח החיים בו בחרת. טרוולאור פועלת מתוך חזון חברתי לאפשר לאנשים להזמין חופשות ובתי מלון במחירים הטובים ביותר ולאפשר בתוך כך, לאלפי יזמים ומשפחות ליצור עסק ייחודי וליהנות מהכנסה הולכת וצומחת בעלת מרכיב של הכנסה פאסיבית לכל החיים! דרך מסע קסום, אתגרי, שיטתי ובעל תמורה רבה, נפצח יחדיו את הקוד להצלחה אישית, עוצמה, חירות ושפע, וכך תוכלו ליצור לעצמכם חיים שתמיד רציתם. מדריך זה נועד ללוות אותך ולאפשר לך לבנות תוכנית פעולה מדוייקת כדי להשיג את מטרותיך. מדריך זה נכתב על סמן ניסיון רב והוכיח את עצמו פעם אחר פעם אצל אנשים שונים, בגילאים שונים ומקומות שונים.
על המדריך הזה
מדריך פעולה זה נועד לעזור לך להתחיל נכון ולהגיע במהירות להכנסות מעסק התיירות שלך.
נכנסתם לעסק חדש, ולמרות שהוא אינו מסובך, עליכם ללמוד כיצד לתפעל את
העסק שלכם באופן המיטבי. שני אפיקי הכנסה עיקריים לפניכם (פירוט מלא של תוכנית התגמול מופיע בלוח הבקרה שלכם): הזמנת בתי מלון - דרך אתר הזמנות ייחודי משלכם דבר אשר יקנה לכם רווח של 80% מהרווח שגובה החברה מכל
רכישה שנעשית דרך האתר האישי שלכם.
בניית צוות – עבור חשיפת ההזדמנות של טרוולאור והפנייה ותמיכה ביזמים
נוספים, מתגמלת אתכם טרוולאור בעמלה חודשית של 50$ עבור כל יזם שהצטרף
לחברה דרככם. וכן תגמול נוסף עבור הארגון שנבנה על ידי החברים שצירפתם.
לכן, כדי למקסם את הפעילות והרווח שלכם עליכם להכיר את הפעולות
הראשונות שאפשר להתחיל לבצע מייד. טרוולאור בנתה מערך של תמיכה ודירוג, אשר ניתן להשתמש בו כדרך מצויינת להשגת
יעדי ביניים והגעה בשלבים ליעד שלכם.
איך מתחילים - 4 פעולות בלבד
התוכנית החברתית בטרוולאור בנוייה על ההנחה שכל אדם עושה מעט פעילות עסקית אך באופן קבוע ויום יומי. בתוך זמן קצר, אדם אחד הופך לצוות, והצוות לארגון
שמייצר מחזורי מכירות הולכים וגדלים – וזו הסיבה שהחברה מוכרת בעזרת החברים בטרוולאור,
מוצרי תיירות במיליונים בכל חודש והמחזור עולה משנה לשנה.
פשוט לעשות את טרוולאור – יש בסך הכל 4 פעולות העיקריות:
1. להירשם - קבלו מהחבר שהפנה אתכם את הקישור לרישום, הבטיחו את המיקום שלכם וקבלו ממנו או ממנה את הקישור למדריך זה.
2. להכיר את העסק - קבעו מיד מועד להדרכה, אפשרי גם טלפונית, בתוך 24 שעות: 1. איך נכנסים ל"משרד האחורי", והיכן נמצאות ההדרכות השונות. 2. איזה קישור נועד להפניית מתעניינים בהזמנת בתי מלון, וודאו שאתם
יודעים להשוות בין בתי מלון בין טרוולאור לאתרי ההזמנות השונים. 3. איזה קישור אתם שולחים למועמדים שיצטרפו לצוות שלכם. איך
מזמינים אנשים – ודאו שיש לכם את הנוסח הנכון ולְמה מזמינים את האנשים: לקנות
שירותי תיירות, לפגישה, לעבור על דף אינטרנט (משפך שיווקי) או למפגש וובינר או פגישה אחרת. 3. להזמין מועמדים - הזמינו אנשים ל"חנות התיירות" שלכם ולהיכרות עם ההזדמנות של טרוולאור
על בסיס יום יומי. 4. לידים (מועמדים) - צרו מאגר משלכם של אנשים שיוצאים לחופשה ויהיו חשופים לפרסומים שלכם, וכן מאגר של מועמדים שרוצים לפתוח עסק או להגדיל את הכנסתם.
הערה חשובה: כשסוכן חדש שלכם מצטרף לטרוולאור, ודאו שאתם מתאמים את פגישת
ההדרכה בזמן הקרוב האפשרי (מיד אחרי הצטרפות או עד 24 שעות לאחר מכן) ואתם יודעים להסביר
וללמד את סעיפים 2 ו - 3.
כדי ליצור צמיחה נכונה ויציבה, אנו ממליצים לאמץ שיטה מובנית, מעין
"מתכון" מוכח שעובד, ולחזור עליו שוב ושוב. הכוונה ב"מתכון"
היא סדרת פעולות שמובילה בוודאות לתוצאה. ככל שתחזרו על סדרת הפעולות הללו יותר
פעמים, תוכלו לקבל יותר תוצאות. השיטה שלנו:
* הגיעו לדרגת STAR על ידי צירוף אישי של 4 חברים אישיים. * עזרו לאנשים שלכם להגיע גם הם לדרגת STAR שלהם. * באופן זה תוכלו להיות STAR MAKERS ולהגיע לדרגת בלו סטאר * חזרו על התהליך. כך, תתחילו לקבל מהחברה עמלה חודשית קבועה. כשתעזרו לחברים שהבאתם להרוויח גם כן, אתם תעלו בסולם הדרגות, ותיהנו
מבונוס חודשי גם עבור הצמיחה של החברים שלכם שעלו בדרגה. הגעה לדרגת STAR, והבאת כל החברים שהבאתם
גם הם לדרגת STAR, הינה הדרך הפשוטה ביותר ובעלת העוצמה
הגבוהה ביותר ליצירת צמיחה מאסיבית.
קדימה מתחילים - בניית צוות
ככה עושים את זה: 1. ראשית, נכנסים לתוכנית השבועית שלנו מכאן: https://n.sendmsg.co.il/f11357/Luz_Travelor קראו את כל הפרטים מתחילתם
ועד סופם ולמדו אילו פעולות נוספות עליכם לעשות. 2. סמנו לעצמכם להשתתף בהדרכות. הקישור להדרכה נמצא בלוח הפעילות מהסעיף
הקודם. (ההדרכות מיועדות *לסוכנים בלבד*, אין להעביר את הקישור למועמדים). 3. יש בכל יום גם מצגות אינטרנטיות למועמדים שלכם. כדי שהעסק שלכם יצמח,
חשוב שיהיו לכם אורחים (בכל שפה). 4. איך עושים את זה? צפו בסרטון הזה (3.5 דקות): https://youtu.be/m05hXhceSkg 5. בנו את "המשפך" השיווקי שלכם: וודאו שיש לכם קבוצת וואטסאפ
*שאתם מנהלים אותה* וגם היחידים שיכולים להגיב בה. 6.
*פרסמו פוסט* מעניין עם
קריאה לפעולה לפחות ב-5 עד 10 קבוצות שונות. 7. פנו גם *באופן אישי* לחברים שלכם בוואטסאפ (5 פניות ביום – לא לכולם
בבת אחת!) 8. הירשמו לדף הנחיתה המיוחד – הפנייה לוובינר כדי לראות את התהליך
שהמועמדים עוברים ואז שלחו אותו לכל מי שהצטרף אליכם לקבוצת הוואטסאפ הייחודית
שלכם. 9. פרסמו בקבוצת הוואטסאפ שלכם תזכורות לכניסה למצגת 10. חזרו על פעולות 6-10 פעמים נוספות!
מצאו זמן להאזין למגוון ההדרכות שלהלן, כדי לדייק את העשייה שלכם ולהעצים את ההצלחות.
תוכנית משיגי היעדים
המשמעות של תוכנית GET FOUR הינה להגיע בתוך 3-4 חודשים לדרגה 4 וליהנות מרווחים
משמעותיים מתוכנית התגמול של טרוולאור.
על ידי צירוף של חבר אחד בשבוע (עד 4, כדי שתהיה לכם היכולת לתת
תמיכה), תוכלו להגיע לקבוצה של 20 חברים: 4 חברים אישיים שלכם (דור ראשון), וארבעה
חברים לכל אחד מהמצורפים האישיים שלכם (דור שני) – סה"כ 16 חברים נוספים.
כשכל חברי הדור השני ישיגו את ארבעת החברים שלהם (דור שלישי) –
סה"כ 64 חברים חדשים, ובכל הקבוצה כולה יהיו 84 חברים, ההכנסה הצפוייה, מאפיק
זה בלבד, הינה 1,000$ לחודש.
תואר
או ניסיון אנשים
רבים מצליחים בטרוולאור ללא תואר אקדמי וללא הכשרה אחרת. חוקי המשחק כאן הם
שונים מפעילות עסקית רגילה וכל ניסיון ליצור השוואה כזו נידון מיידית לכישלון. בין
אם נחשפתם לטרוולאור באינטרנט, או על ידי אדם מצליח יותר או פחות, אין זה
אומר מאומה עליכם ועל סיכויי הצלחתכם. תואר או ניסיון בניהול או במכירות אינם
קשורים להצלחה בטרוולאור.
אישור
מאחרים האמת
היא שלמרות שבוודאי רבים מבינים את האפשרות הגלומה בעסק שלנו, לא כל אחד מוכן לשים
את מה שצריך כדי ליצור הצלחה. אנשים כאלו עשויים לתת עצות כאלו או אחרות על ההצלחה
שלכם. הם, כמובן, אינם המקום לקבל אישור לאיכותו או הצלחתו של העסק הזה. עם כל
הכבוד היחידים שיכולים לקבוע את מידת ההצלחה שלכם הם... אתם. אם זה עובד לאחרים –
זה יכול לעבוד גם עבורכם. האם אתם מוכנים לעשות את מה שנדרש?
משפחה
וחברים למרות
שנחמד יהיה אם חבריכם הקרובים ובני משפחותיכם יהיו חלק מהארגון שלכם וירכשו ממך
שירותי תיירות, אין זה הכרחי שדווקא הם יצטרפו אליכם בשלב הראשון. אל לכם לתת בידם
לרפות את ידיכם. מפתיע ככל שזה נשמע, לעיתים דווקא בן או בת זוג לא יספקו את
התמיכה לעשייה שלכם. צפוייה לכם הפתעה מכך שחברים ומשפחה, אבא ואמא, דודים, דודות
אחיינים ואחייניות הנם בעלי מקום חשוב במרקם החיים שלך, אולם אינם הכרחיים להצלחתך
האישית.
עצות
"זולות" מי
שמרוויח 7,000 ש"ח או אפילו 15,000 ש"ח לחודש לא יכול לשאת עצות לפעילות
שמכניסה לאנשים רבים סכומים דימיוניים לעיתים אפילו פי 10 ויותר. לו אנשים אלו היו
יודעים ליצור את רמות ההכנסה הללו לעצמם, הם לא היו נמצאים במקום בו הם נמצאים
היום. הם פשוט לא יודעים. חלק מהם יכולים לרפות את ידך מאחר והם אינם מכירים
במציאות של עסק כמו עסק טרוולאור שלך.
הם עלולים לנסות ולהסביר לך ש"זה לא עובד", זה לא יצליח לך", אתה
לא מתאים", "אני ניסיתי וזה לא עבד", "אשתי ניסתה
והפסידה"... אנשים אלו נקראים בשפתנו "גונבי החלומות". כוונתם אינה
רעה, אולם לאף אחד אין זכות לקבוע עבורך מה טוב לך. מה שאחרים עשו ולא "הלך
להם" אינו אומר מאומה עליכם, על יכולתכם או על טרוולאור שמוכרת במיליונים בכל חודש אך ורק
בעזרת אנשים כמוכם! התייעצו רק עם אנשים שמצליחים בטרוולאור, כי רק הם יודעים כיצד להנחות
אתכם!
מקצוענות
או מושלמות מקצוענות
יכולה להגיע רק מניסיון. הניסיון שלכם. כל אדם שהתחיל אי פעם את הפעילות בטרוולאור
היה חסר ניסיון בתחילה בעסק הזה, ובכל זאת אנשים אלו הצליחו לבנות את ההצלחה
וההישג שלהם, על ידי פעילות נחושה ומעקב מלא אחר השיטה המנצחת של טרוולאור.
פעילות עקבית וממוקדת יוצרת את ההתמקצעות וכל מי שמתמיד מגיע אליה.
שיפוטיות הסירו
מעצמכם את הצורך לשפוט את האנשים איתם אתם באים במגע, את יכולותיהם, את כוונותיהם
ואת רמתם האישית. הימנעו לחלוטין גם מקביעות כאלו על עצמכם; מה אתם יכולים לעשות
ומה אינכם יכולים לעשות, מה עובד לכם ומה לעולם לא יעבוד. אל תשפטו את החברה,
המוצרים, התחרות בשוק או כל גורם אחר! רבים כושלים בנקודה זו! אל תערימו על עצמך
מכשולים ללא כל צורך. קבלו כל אדם או מצב כפי שהוא ובחרו את הדרך בא תוכלו לדלג
מעל אבני הנגף הללו. בכדי שהדברים ישתנו עבורכם – עליכם להשתנות תחילה! זהו הסוד
הגדול בפעילות שלנו!
לא
לצפות ל"בוס" שיגיד לך מה לעשות. אחד
היתרונות הנפלאים של העסק החדש שלכם, הוא שאתם למעשה ה"בוס". האתגר
הגדול ביותר שלכם הוא כיצד לרכוש את התובנות לפיהן תוכלו לפעול ולהשפיע על צמיחת
העסק הזה. בשונה מכל תחום אחר, וללא כל קשר לניסיונכם בעבר, אל תצפו ש"יגידו"
לכם מה לעשות או ש"יתקשרו אליכם" לבדוק אם אתם עושים משהו. בחרתם
להצליח? אספו את המידע ממערכת התמיכה שלנו, מחברים בארגון, ומכל מקור אחר! מצאו
ממי ללמוד והיכן להשיג חומר. מדריך זו כמו חומרים אחרים תמיד יהיה זמינים עבורכם,
אך אתם, ורק אתם תקבעו את מידת ההצלחה שלכם! אף אחד לא "עובד עבורכם",
לכן למדו והפנימו את הגישה המתאימה להצלחה בעסק הזה. אל תדלגו על אף שורה ומטלה במדריך
זו – כי זו הדרך המוכחת להצלחתכם!
תשוקה לפני
שאתם מציבים יעדים לעסק הזה שלכם, שאלו את עצמכם מה הייתם רוצה לעשות בחייכם, מה
אתם רוצה להשיג בחייכם והיכן אתם רוצים להיות: איזה בני אדם הייתם רוצים להיות? מה
מצבכם הכלכלי? החברתי? האישי? אם יש משהו שאכן "מדליק" אתכם, שזה הדבר
בו אתם חפצים ביותר, פתחו אליו תשוקה, חלמו עליו, דברו עליו, דמיינו כאילו כבר
השגתם את מבוקשכם. התשוקה שלכם תעזור לכם לנצח כל אתגר העומד בפניכם!
נחישות התחייבו
לעצמכם להשיג את הדברים שאליהם פיתחתם תשוקה עזה - ויהי מה! יש ימים קלים ויש ימים
מאתגרים. היו נחושים "להפוך את העולם" ולא להיכנע לרגעי חולשה. לכולם יש
רגעים כאלו, אך מנצחים הם אלו שחלפו על פני כל האתגרים שעמדו בדרכם.
פעולה
נכונה במשך
החיים אנשים מקבלים הסברים והוראות מההורים, מהמורים, מהמפקדים ומהבוסים בעבודה,
אולם תמיד בחרתם לכם דרכים משלכם – קיצורי דרך, "עיגול פינות" ופעילות
שתהייה יותר נוחה או יותר קלה לכם. בעסק הזה רבים נחלו אכזבה משום שלא עקבו
במדוייק אחרי השיטה שתוביל להצלחתם. לא תמיד זו תהיה הדרך שנראית לך קצרה יותר או
טובה יותר, אך עם זאת זו דרך הפעולה הנכונה ביותר בכדי להשיג מהעסק הזה את מה שאתם
מצפים ממנו. זכרו: אין טעויות חדשות – יש אנשים חדשים שעושים טעויות ישנות...
לְמידוּת מבלי
להוריד מחשיבות ניסיון החיים שלכם או ההצלחות שהיו לכם, היו מוכנים ללמוד עוד. בואו
מתוך גישה שיש תמיד דבר מה חדש או נוסף שתוכלו ללמוד. לעיתים תלמדו זאת מאנשים
צעירים מכם, או פחות מלומדים או מנוסים מכם – תמיד היו מוכנים להקשיב, לבחון
וללמוד.
גישה לכל
אדם יש את דרכו הוא, את גישתו לאנשים, לחיים לאתגרים. אין "גישה
"נכונה" או "לא נכונה". אולם, כל אדם יכול להיווכח מניסיונו
איזו גישה משרתת אותו, או יעילה עבורו. הליך זה של "שיפור" הגישה בכדי
שתהייה אפקטיבית יותר עבורכם נקרא "התפתחות אישית". אין אף אדם שיכול
ללמד אתכם זאת. עם זאת, אם תשאלו את עצמם לאחר כל פעולה "מה עבד עבורכם ומה
לא", מבלי להטיל דופי או אשמה בגורמים אחרים – אתם בכיוון הנכון. אתם בתהליך
של שיפור מדהים. מניסיוננו, זהו הסוד הגדול ואחד היתרונות המופלאים שיש בעסק טרוולאור
שלכם. אם תתחילו את העסק הזה בגישה של "ניסיון" או "תחביב"
תקבלו גם הכנסה של "תחביב". פתחו גישה של "אני הולך להצליח!",
כי רק כך זה יעבוד עבורכם!
החברה
והמוצר חברת
טרוולאור הינה חברה לשיווק תיירות ובתי מלון. ככזו, החברה מעוניינת שיותר
לקוחות יבצעו רכישה של מוצרי תיירות ובתי מלון דרכה. לשם כך, פיתחה חברת טרוולאור אתר הזמנות בינלאומי בטכנולוגיה ייחודית,
המאפשרת לכל סוכן בחברה להציע ללקוחותיו הזמנת בתי מלון ושירותי תיירות נוספים דרך
אתר התיירות של טרוולאור במקום מאתרי חיפוש והשוואה אחרים, במחירים
ייחודיים, דבר המאפשר להציע מחירים נוחים ותחרותיים. החברה ממשיכה ללא הרף לפתח את
אתר ההזמנות וליצור קשרים חדשים וייחודיים שמעמידים אותה בחזית ענף התיירות העולמי.
העסק באופן
מעשי קיבלתם לידכם "חנות" או "סופרמרקט" לתיירות. כל לקוח
אליו תפנו יוכל לרכוש לעצמו (לבדו, או בעזרתכם) דרך קישור ייחודי, לינות בבתי מלון
בארץ ובחו"ל (תוכלו גם להציע שירותי תיירות נוספים), כאשר בסופו של דבר הלקוח
שלכם ישלם פחות. בזכות תוכנית התגמול הנדיבה של טרוולאור, תוכלו ליהנות הן
מרווח על הרכישות של הלקוחות האישיים שלכם, הן מתגמול נוסף עבוד חלוקת הרווחים
בזכות הצמיחה של החברה, והן מתגמול מהיר על איתור וחניכה של סוכנים נוספים. אתם
תפנו לאנשים במגוון דרכים, ותבקשו מהם עזרה בפיתוח העסק שלכם. בקשו מהם קשרים או
הפניות ("פתיחת דלתות") שהם יוכלו ליצור עבורכם בכדי שהעסק שלכם יצמח. הציעו
להם את השירות שלכם לגבי הזמנת שירותי תיירות ואת האפשרות ליהנות מתגמול, אם הם
יפתחו "חנות" כמו שלכם, ואז
תוכלו לעבוד יחדיו ולפתח את העסק ביתר עוצמה.
חשוב!
לעיתים קרובות אנשים
שמתחילים, יוצרים קשר ומזמינים מועמדים, מנסים לספר על בתי המלון והמחירים, במקום
להתמקד במשימה של לבחון ולבדוק האם הם באמת מחפשים הזדמנות!
זכרו! אתם מחפשים
אנשים שמחפשים!
נתחיל בכך שתתרגלו לומר: "פתחתי עסק בתיירות!" אנא, חזרו על המשפט הזה בקול כמה פעמים! אם שואלים אתכם "שלום, מה שלומך? מה אתה עושה היום? – ענו: "פתחתי עסק בתיירות!" או: "היי רונית, אני חייבת לספר לך משהו מדליק! – פתחתי עסק
בתיירות!"
והאמת? אם אתם קוראים שורות אלה... הרי שפתחתם עסק בתיירות!
איך מתחילים בשיחה קלילה? לכל בני האדם חשוב שיתעניינו בהם, לכם מצאו נקודות שעליהן תוכלו לשוחח
עם האנשים ואף להראות התעניינות. ככל שתאפשרו לאנשים שמולכם "להיפתח"
ולספר לכם יותר, יהיה לכם קל יותר בעזרת ההקשבה לבחון אם יש משהו שהם היו רוצים
לשפר בחייהם. קחו נוסחה פשוטה של תחומים בהם קל לאנשים לספר על עצמם, וליצור אתכם
שיחה יותר אישית ובעלת אמון הדדי חזק יותר.
נוסחת ה"מ.ח.ב.ת." מ' – משפחה – מה
שלומם? כמה ילדים? מה הם עושים? מה שלום בן / בת הזוג? מה הם עושים? איפה הם
מתגוררים? איך הולך להם בחיים? ח' – חברים משותפים
– במיוחד בארץ, יש הרבה אפשרויות למצוא חברים משותפים, מהצבא, הלימודים לפי אזור
מגורים וכו' ב' – בילויים - אנשים
אוהבים לדבר על הבילויים ומה שהם עושים כשיש להם פנאי, מקומות שהם היו, חוויות
בטיולים. לאן הם נוסעים? באיזה הרכב? לאן הם מתכננים לנסוע? וגם, בית – היכן הם
מתגוררים, האם הם מרוצים? וכו'. ת' – תעסוקה,
תחביבים – התעניינות בעבודה או בעסק שלהם יכולה לתת לכם תמונה יותר טובה על המועמד
שמולכם, איך הוא מסתדר? מה אפשרויות הקידום שלו? האם הוא אוהב את מה שהוא עושה?
איך מתנהלים מול אנשים בכל התהליך של יצירת קשר, פנייה והזמנה של אנשים חשוב שתפעלו לפי
הכללים שבהמשך. זכותו של כל אדם לבחור לעצמו מה הוא רוצה, יכול לעשות או מתאים לו.
אנשים פועלים מתוך מה שנראה להם כנכון, גם אם זו לא ממש האמת המלאה, וגם אם אתם
רואים או יודעים אחרת מהם. העובדה שאדם צריך תוספת הכנסה לדוגמה, לא מחייבת שהוא
יבחר להצטרף לטרוולאור, למרות כל היתרונות שתציגו בפניו. לעיתים הם עשויים להתנגד
לכל הרעיון – זכרו: אנשים פועלים מתוח דחפים וחששות, שגם אם אין להם מקום, עדיין
זה מה שהם חשים. כבדו זאת. לכן, פעלו בדרך הבאה: * שמרו על כבודו של האדם שמולכם, העריכו אותו כאדם וודאו שאתם מגדילים
אותו. גם במצב של תשובה שלילית, תמיד יזכרו לכם שאתם אנשים שמכבדים, וזה יכול
להשאיר לכם דלת פתוחה בהמשך. * תמיד הישארו חיוביים. זה אומר לחייך, לתת מילות חיזוק, לדבר על
הצלחות, על דברים שמקדמים (ולא על קשיים, קיטורים וכו'). * לתת אחריות לליווי שלכם בתוך מערכת היחסים. זה אומר להבין שיש לאדם
שמולכם קושי שאתם ממש מבינים (למשל לכסות מינוס, להסיר תשלומי משכנתה) ולכן אתם
מוכנים להיות אחראים לליווי ולעבודה משותפת עם המועמד שלכם. זכרו: עבודה עם אנשים הינה תחילה של מסע ומערכת יחסים – לא
"צירוף" וזהו!
המוצר – לפתח לקוחות שתפו את עובדת היותכם בעלי מוצר תיירותי בכל הזדמנות. "רציתי לספר לך שפתחתי עסק בתיירות, ומהיום את כל בתי המלון שלך
אשמח להזמין עבורך במחירים נוחים". תמיד המשיכו והובילו בשאלה: * אתה נוסע לפעמים לחו"ל? * איך אתה מזמין בתי מלון? * את מי אתה מכיר שנוסע לחו"ל? בתוך זמן קצר (לכן חשוב שתתמקצעו בשימוש באתר), יהיו לכם לקוחות
משלכם. דבר זה יגביר את האמון שלכם במוצר התיירותי של טרוולאור ובעסק שלכם, מעבר
לרווח הכספי.
פנייה לבניית צוות האפשרות העסקית של טרוולאור יכולה לספק לאנשים רבים פתרון כלכלי
להכנסה במשרה חלקית או מלאה וגם ליהנות מאפשרות להשיג את ה"לָמה" שלהם.
בשיחה שמתפתחת עם אנשים שאתם מכירים, בדקו איתם אילו דברים הם היו
רוצים לשפר בחייהם. לאחר שהם נפתחו ושתפו אתכם ברצונות שלהם, שאלו אותם את השאלה
הבאה:
אם הייתה
דרך להשיג את _________ (מה שהם אמרו שחסר להם),
אז לא
היית מתנגד/ת לבדוק את זה, נכון?
התרגלו לשאול את השאלה (בנוסח הזה) בכל פעם שמתפתחת שיחה עם אדם שאתם
מזהים שטרוולאור יכולה להיות פתרון עבורו.
זכרו למרבית האנשים אין חלום לפתוח עסק תיירות משל עצמם, אולם להרבה
אנשים יש אתגרים שהפעילות שלהם בטרוולאור יכולה לעזור להם לפתור.
השתדלו לא להמשיך ולהציג את טרוולאור באופן מיידי, כלומר לא לעשות
מצגת תוך כדי השיחה, אלא להזמין את האדם שמולכם לבצע את השלב הבא.
חשוב לבדוק בדרך זו שהאדם שמולכם באמת רוצה לעשות צעד, שחשוב
לו לשמוע או לבדוק משהו שיכול לעזור לו בחייו. אם הם נענים לצעד הבא שלכם: להגיע
לפגישה, לצפות בסרטונים, לפנות זמן כדי שאתם תגיעו אליו וכו', זה אומר שהם בתחום
החיפוש. אלו אנשים שמתאימים להיות מועמדים להצטרפות לצוות טרוולאור.
קחו מדוגמת השיחה שלהלן, משפטים שאתם יכולים להשתמש בהם מול אנשים: "אתה בטח מכיר את האתרים להזמנת בתי מלון בחו"ל, נכון? אז יש
לי זיכיון מחברת טרוולאור, שהינה חברה שיש לה מערכת הזמנות כזו, והיא מאפשרת לך
להזמין בתי מלון ושירותי תיירות במחירים שהם מהזולים ביותר שאפשר.
החברה גם מתגמלת באופן יפה על כל קניית שירותי תיירות אם אתה משתף את
האפשרות הזו בין חבריך או בני המשפחה שלך. אתה מכיר אנשים שנוסעים לחו"ל,
נכון? האם אתה במצב של
לשמוע עוד? האם אתה במצב שיכולה
לעניין אותך הכנסה נוספת? האם אתה במקום בחיים
שתהייה מוכן לנצל הזדמנות טובה אם היא תגיע אליך? האם בחנת אפשרויות
נוספת להגדיל את ההכנסה שלך?
שיחה כזו יכולה להיערך בטלפון, או בפגישה פנים מול פנים או גם
בהתכתבות במסנג'ר (תוכנת המסרים בפייסבוק), וואטסאפ וכו'.
זכרו! אל תמכרו את טרוולאור, ואל תמכרו בתי מלון! מכרו פגישה, או
סרטון. אל תלחצו על המועמד שלכם! אל תסבירו מוקדם מדי על טרוולאור – תנו למועמד
שלכם להראות לכם שהוא באמת רוצה לשמוע, שזה חושב לו לבדוק את האפשרות הזו. דרך טובה היא להזמין אליכם הביתה חברים ולומר להם שחבר אחר שלכם מגיע
כדי לשתף ברעיון שנראה שיכול לעניין אותם, או שתוכלו לעדכן אותם שיש אצלכם מפגש
חברים על נושא כזה.
הצלחה איננה "קסם" זו סדרת פעולות מדוייקת המתבססת על יכולת מנטאלית אישית.
ככה עושים זאת:
שלב 1 - מה אתם רוצים להשיג טרוולאור הינה כלי בעזרתו תוכלו להגשים מטרות ויעדים בחייכם. יש אנשים
שמחפשים הכנסה נוספת, יש כאלו שרוצים עסק מהבית או עסק נוסף, יש כאלו שמחפשים אתגר
ועניין או שייכות למערכת חברתית גדולה. לא משנה מה הסיבה שבזכות ברחתם להיות חלק מטרוולאור,
חשוב שתציינו בכתב את מה שהדליק אתכם בטרוולאור וכיצד ייראו החיים שלכם כשתגשימו
את המטרות שלכם.
אם כך, רשמו תיאור של סגנון החיים שלכם בעוד שלושה, או שישה חודשים,
ואפילו בעוד שנה או שנתיים.
בנוסף, אנו ממליצים מאוד על הכנת לוח חזון (אפשר גם על המחשב או
בסלולרי), עם תמונות הממחישות את סגנון החיים שלכם, הבילויים שלכם, וכו'. הכתיבה והתמונות מפעילים רגשות עמוקים שמתניעים את הכוח והמוטיבציה
לנוע ולהשיג אותן.
שתפו את הסיבה – ה"לָמה" שלכם ואת החלום שלכם עם בני זוג,
חברים וחברי הקבוצה שלכם, דבר שיעזור לכם לבנות ולהפעיאת תוכנית העבודה שלכם.
זכרו! ככל שהסיבה, ה"לָמה" שלכם חזק יותר – כך תוכלו להתגבר
על כל קושי או מכשול. אם הסיבה שלכם אינה חשובה, או אינה מדליקה אתכם, כל הסיכויים שכל
מהמורה בדרך תעצור אתכם. אם הסיבה לא חשובה- אז למה להתאמץ בכלל?
שלב 2 - הצבת מטרות המטרות הינן מפת התקדמות בדיוק כמו תוכנת ניווט: סעו 200 מטר עד הפנייה, פנו שמאלה והמשיכו עד
הכיכר, צאו ביציאה השנייה... מעט בחיים מושג ללא מטרות. היו לכם מטרות כמו סיום לימודים, מציאת
עבודה, יציאה לחופשה וכו' – תמיד הצבתם מטרות. אנו מזמינים אתכם להציב את המטרות באופן הבא: 1. לכתוב את המטרה 2. לוודא שניתן להשיג אותה 3. שהמטרה הינה כמותית – כלומר שניתן למדוד אותה 4. וחשוב שיהיה לה יעד – תאריך מוגדר לדוגמה: "עד תאריך X יש לי צוות של 10 אנשים",
או "יש לי הכנסות של XXXX ₪ בחודש"
שימו לעצמכם מטרה לגבי מספר האנשים אליהם תרצו לפנות במשך שבוע או
השבועיים הקרובים. זו יכולה להיות מטרה של להשיג את הדרגה הראשונה בתוך שבוע,
ולהביא שני מצורפים אישיים שלכם לדרגה הראשונה שלכם בתוך שבועיים.
קבעו תאריכים להשגת הדרגות הבאות שלכם. אתם יכולים להציב מטרות של
צמיחה – מתי וכמה פעמים להשתתף בהדרכות בחברה או באזור שלכם, בכמה סרטוני הדרכה
אתם רוצים לצפות בכל יום, וכו'.
חשוב שתציבו מספר מטרות מכל סוג לטווחי זמן שונים, כדי שתהייה לכם
תוכנית פעולה מסודרת.
והמטרה הקטנה הראשונה שלכם תהייה: לעלות לדרגה הראשונה בתוך שבועיים. זה יקרה כאשר תצרפו 4 חברים חדשים לתוכנית של טרוולאור.
המטרה הקטנה הבאה שלכם יכולה להיות להעלות את המצורפים שלכם לדרגה
הראשונה שלהם בתוך שבועיים.
כעת המשיכו להציב יעדים ומטרות כדי שיהיה לכם כיוון ומפת דרכים שתמקד
אתכם בדרך שלכם להשגת ה"לָמה" שלכם.
שלב 3 מחוייבות חלומות ללא עשייה נשארים בגדר חלום.
זה פשוט לעשות טרוולאור, אך יותר פשוט לא לעשות כלום. לרבים יש אתגר
בלהכניס לחייהם הרגלי עשייה חדשים, גם אם המטרה הינה חשובה.
לכן, אנו מזמינים אתכם להתחייב לבצע מה שתכננתם. היו אנשים שמתחייבים
ועומדים במילה שלכם. אתם בוודאי מכירים אנשים שנוטים לוותר לעצמר בכל יום: בהבטחה
לעשות דיאטה, בהבטחה להפסיק לעשן, בהבטחה לקום בשעה מסויימת בבוקר וכו'. אלו אנשים
שבאופן ודאי לא ישיגו את המטרות שלהם.
קבעתם יעד של עשייה – עשו זאת! היו האנשים שמסיימים מה שהם מבטיחים! ההחלטה שלכם להשקיע משאבים של זמן, ואנרגיה תשפיע ישירות על התוצאות
שלכם, אך יותר מזה – גם על התוצאות של האנשים שתבחרו להוביל אתכם להצלחה.
* קבלו מחוייבות לעבוד לפי השיטה של טרוולאור. * קבלו מחוייבות לפנות בכל יום לאנשים שאתם מכירים ולספר להם על העסק
החדש שלכם. * קבלו מחוייבות לשאול תמיד האם האנשים שאתם פוגשים נוסעים לחו"ל * קבלו מחוייבות לבצע את שלב 1 ושלב 2 במלואם * קבלו מחוייבות לפתח תוכנית פעולה * קבלו מחוייבות להכין רשימה של מי שיכול לעזור לכם (קבלו את הפרטים ממי
שחשף בפניכם את טרוולאור) * קבלו מחוייבות לעבוד עם רשימות ורשימות מעקב מסודרות (קבלו פרטים
בהמשך) * קבלו מחוייבות להדריך וללמד את האנשים שהבאתם לטרוולאור * וקבלו מחוייבות ללמוד את מה שצריך להסביר להם! קבלו גם מחוייבות ללמוד תוך כדי התקדמות ולהיעזר בכל מערך התמיכה של טרוולאור
כדי להתקדם.
זכרו – המחשבה על פנייה לאדם מסויים אינה מתכון להצלחה, אלא רק פנייה
ממשית אליו!
מידע נוסף וחומרי לימוד מלאים נמצאים בלוח הבקרה האישי שלך.
|