מדריך פעולה טכני
NewAge-Ariix

מדריך הפעולה הטכני - SYSTEM

ברוכים הבאים לצוות !Dare To Win
 ההזדמנות הגדולה של המאה ה-21


בשתי מילים:
מדריך זה נבנה במיוחד לחברי צוות DARE TO WIN, כדי ללמוד, להכיר ולהתחבר לכל מגוון האפשרויות ב-NewAge-Ariix.
מעקב אחר כל סעיפי המדריך הזה יאפשר לך להכיר ולשלוט בכל האפשרויות והפעולות, ועם הזמן, בעזרת מדריך זה, יתאפשר לך גם ללמד ולהוביל חברים מקבוצתך, בשלבי ההיכרות עם החברה.


תוכן העניינים

לחיצה על הקישורים תוביל אתכם לפרק המבוקש

דבר ראשון

הדבר החשוב ביותר עבורך הוא לרכז את המידע העסקי, הקישורים והסיסמאות לכל האתרים והמערכות שהם למעשה לב העסק שלך.
יש להוריד ולהדפיס את הקובץ הבא, ולמלא אותו בהתאם להתקדמותך.  

משלוח המוצרים

עם הקמת העסק שלך יצא אליך משלוח עם חבילת המוצרים שהזמנת. חבילה זו נשלחת לארץ מהמחסן באירופה באמצעות חברת DHL .

לתיבת הדוא"ל שלך יגיע מייל המודיע על יציאת המשלוח וצפי ההגעה שלו אליך. ניתן להגדיר את אופן קבלת המשלוח המועדפת על ידך - בבית או בנקודת איסוף. 

לתשומת לב
רכישת מוצרים מניו-אייג׳ - אריקס ומשלוחם לישראל הינה לטובת שימוש עצמי
בלבד. עם הגעת המשלוח לארץ יישלח אליך SMS מחברת DHL להצהרה
מטעמכם כי הסחורה אינה לטובת מסחר.
לרוב יהיה זה ב- SMS בו שיבקש ממך לאשר זאת בשליחת הספרה 1 + מספר
ת.ז בתגובה.
במידה ונשלח אליך טופס למילוי הצהרה שימ/י לב כי ההצהרה היא על
ייבוא לצריכה עצמית.

לכל מקרה ובירור ניתן לפנות לשירות לקוחות החברה עם ציון מספר המשלוח המופיע במייל שקיבלת. 
הטלפון: 1-700-707-345 או *345 
להזמנות מניו-אייג׳ - אריקס קיימים שני סוגים של משלוחים:
⦿ עלות משלוח אקספרס עם DHL הינו כ - 45$ (למוצר אחד או יותר). העלות מעט גבוהה יותר כאשר החבילה עוברת משקל מסויים.
⦿ עלות מוזלת (כ-15$), המגיעה בדואר בתוך כ-3 שבועות, אולם עשוייה לכלול בקשה לתשלום מכס.
עלות המשלוח עם DHL כלולה במחיר ההזמנה מניו-אייג׳ - אריקס ואין צורך להוסיף כל תשלום אחר כולל מיסים.
המשלוח מגיע בתוך 4-5 ימי עסקים.

כניסה למשרד האחורי - Office

עם הרשמתך לניו-אייג׳ - אריקס קיבלת מייל עם מספר הזכיין שלך. מומלץ לשמור את המספר ואת הסיסמה במקום מסודר ונגיש.

יש להכנס לאתר החברה: www.newage.com ולהקליק על Office בשורת התפריט העליונה.



זה הדף שייפתח לך:


ניתן להגיע ישירות לחלונית הכניסה בקישור: 
/https://xoffice.ariix.com/XOffice

אם זו כניסתך הראשונה למערכת, יש להקליד את מספר הזכיין שלך יש ללחוץ על רישום למשרד האחורי Register to Ariix xOffice ובדף הבא: 



יש למלא את הפרטים ולבחור סיסמה.

שבוע ההסמכה ומשלוח אוטומטי

בחברת ניו-אייג׳ - אריקס, ניקוד נצבר, ועמלות משולמות, רק כאשר זכיין מבצע את חובת PV 100 (נקודות נפח מוצרים, או רכישה בסך 178$ לפני משלוח) בשבוע ההסמכה שלו.

המשמעות של חובה זו היא:

בשבוע ההסמכה צריכה להתקיים רכישה של לקוח (או לקוחות), או קנייה עצמית בסך של PV 100 לפחות (מינימום 178$), כדי שזכיין יוכל ליהנות מקבלת עמלה, צבירת הניקוד האישית ושל הקבוצה שמתחתיו ולזכאות למעמד IIX – (אומרים בלועזית Two X) שזה מאפשר הנחה ברכישת המוצרים וקבלת כפל בונוסים.

זכיין שלא מבצע את החובה הזו, הופך להיות "לא פעיל" (מסומן בצבע אפור, במקום ירוק), הוא מאבד את כל הניקוד שהצטבר תחתיו והוא אינו זכאי לקבל תגמול ואף לא הנחה ברכישת המוצרים ולא את מעמד IIX.

איך יודעים מתי חל שבוע ההסמכה שלי?
חברת ניו-אייג׳ - אריקס עובדת לפי מחזורים בני שבוע, המתחילים ביום השבת הקודם ליום ההצטרפות של זכיין לחברה.

ליתר נוחות, כל שבוע קיבל צבע ייחודי משלו,  החוזר על עצמו כל 4 שבועות.
אם הצטרפת לחברה בשבוע הירוק, לדוגמה, הרי ששבוע ההסמכה שלך יתחיל ביום שבת הראשון של השבוע "הירוק" הבא.

לדוגמה:



חבר חדש הצטרף ב-11 במאי.
זה השבוע ה-19 של פעילות החברה בספירה השנתית (רואים את זה בעמודה השמאלית ביותר בתמונה שלעיל)
שבוע ההסמכה הבא שלו, יתחיל בשבוע הירוק הבא: 6 ביוני (שהוא שבוע 23).
שבוע ההסמכה שלאחריו, יהיה השבוע הירוק שיתחיל ב-4 ביולי (שבוע 27), וכך הלאה.

יש להקליק כאן כדי להוריד או להדפיס את לוח השנה לשנת 2021

הקישור נמצא גם, ב-Office >> יש להקליק על Dashboard, לדפדף מטה לטבלה Your Auto Delivery Cycles, ולהקליק מתחתיה על:
 2021 4-Week Rolling Calendar



הזמנה אוטומטית – Auto Delivery
כדי למנוע מצב בו זכיין "יפספס" את המועד ויפסיד את רווחיו, מאפשרת החברה ליצור הזמנה אוטומטית – Auto Delivery, שתתבצע באופן אוטומטי ביום שבת הראשון של שבוע ההסמכה.
ניתן לשנות את הרכב המוצרים, כתובת המשלוח ואמצעי התשלום בכל עת, עד יום שישי הסמוך למועד יציאת המשלוח האוטומטי.

לא ניתן ליצור הזמנה אוטומטית Auto Delivery במהלך שבוע ההסמכה, ואם תבוצע הזמנה כזו, היא למעשה תירשם עבור שבוע ההסמכה הבא, ובשבוע ההסמכה הנוכחי יש צורך לבצע קנייה עצמית או מכירה ללקוחות של PV 100.

בתמונה שלהלן, מסומנים הימים בהם תצא ההזמנה לזכיין מהדוגמה הקודמת:



המשימה שלך:

* לבדוק מהו שבוע ההסמכה שלך.
* להכניס למערכת הזמנת אוטודליברי (בערך של 100 PV או מינימום 178$). ניתן לרשום מוצרים כלשהם - ולשנות את ההזמנה בסמוך למשלוח.
* יש לסמן ביומן שלך תזכורת לשינוי המוצרים בהזמנה, ליום חמישי שלפני יציאת המשלוח - לכל אחד מ-12 החודשים הבאים, על נמת לא לפספס.
* במידה ויש לקוח שעומד לבצע קנייה - ניתן לדחות את ההזמנה האוטומטית ב-4 שבועות.


חשוב:
בצוות Dare To Win תמיכה ועזרה תינתן רק לחברים שנמצאים על Auto Delivery, מתוך כוונה ליצור תרבות ארגונית לכל הקבוצה.

הדרכת סיסטם ומשרד אחורי


הזמנת כרטיס משיכה - ProPay

חשוב!
יש לעקב במדוייק על כל השלבים.
החברה מתנהלת ברמת אבטחה גבוהה (כמו חשבון בנק), ובכל מקרה של טעות, ייתכן ולא יהיה אפשרי להמשיך את התהליך ויהיה צורך לפנות במייל לשירות הלקוחות של ProPay Payment, (באנגלית כמובן).
כתובת המייל: customerservice@propay.com

כדי להזמין את הכרטיס יש להכין מראש סריקה (עדיף לא צילום בטלפון) של:
1 - דרכון או רישיון נהיגה, או תעודת זהות.
2 - חשבון מים, חשמל, ארנונה וכד' הנושא את שמכם ואת כתובת המגורים אותה רשמתם באתר. אפשרי גם בעברית.

הכרטיס יישלח בדואר לכתובתך, וצפוי להגיע בתוך 4-6 שבועות. במרבית המקרים הכרטיס הגיע בזמן קצר יותר.

שלבי הרישום לקבלת הכרטיס:
לתשומת לב: הרישום הינו למעשה פתיחת חשבון בנקאי, ויש חשיבות לדייק בפרטים ובפעולות, כדי שהגישה לא תיחסם.

1 - יש להכנס לקישור הבא:
https://www.propaypayments.com/en-US/Login?cookiesDisabled=1&refid=ariix-1



יש להקליק על פתיחת חשבון חדש  Signup for an account
אם נתקלת בבעיה - יש לפתוח את הרישום מהקישור בצד שמאל למעלה.

2 - בחלון שייפתח יש להקליד:



בסיום, נא להקליק על הכפתור הירוק - SIGNUP


3 - בחלון הבא יש למלא את הפרטי (תמיד בלועזית):




בסיום, של להקליק על NEXT ולעבור לדף הבא.

4 - בחלון הזה יש למלא:



לתשומת לב, 4 הספרות הינן הקוד הסודי של הקרטיס למשיכת כספים. יש לשלמור אותו היטב!

בסיום, יש להקליק על NEXT ולעבור לדף הבא.


5 - בחלון הזה יש למלא תשובות לשאלות בטחון:



מומלץ לרשום תשובות בעלות מילה אחת שקל לך לזכור.

6 - בחלון הבא יש למלא:


יש לסמן V בצד שמאל לאישור ההסכם, ולאחר מכן להקליק על NEXT.


7 - כניסה לחשבון שלך
יש להכנס לדף הבית ולהקליד tת שם המשתמש שלך ולאחר מכן להקליק על LOG IN




8 - לאחר מכן תעלה בקשה לענות על אחת משאלות הזיהוי
יש להכניס את התשובה ולהקליק על CONTINUE




9 - לאחר הזיהוי יש לרשום את הסיסמה ולהקליק על SIGN IN




10 - נכנסת לחשבונך האישי ב-PROPAY
יש לאתר את מספר החשבון שלך ולשמור אותו היטב!





11 - יש לבדוק את תיבת הדוא"ל שלך
במהלך הרישום ייתכן ויהיה צורך ללחוץ על קשיור שיישלח לתיבת הדוא"ל שלך.
בנוסף, יגיע אליך מייל נוסף, עם הבקשה לצרף סריקה של תעודת זיהוי, רשין נהיגה או דרכון, וכם סריקה של צילום חשבון הנושא את שמך וכתובתך (חשמל, מים, טלפון וכד').

12 - דבר אחרון
יש להתקשר לשירות הלקוחות של חברת ARIIX חיוג מהארץ (שיחה מקומית)למספר:
 1-801-220-542, לדווח שיש ברשותכם חשבון PROPAY. יש למסור את מס' החשבון, תאריך פתיחת החשבון, וכתובת הדוא"ל המשוייכת לחשבון.

מתי יגיע הכרטיס?
ההבטחה הרשומה הינה 4-6 שבועות מיום שהשלמת את המשלוח של המסמכים המבוקשים. במקרים רבים, הכרטיס עשוי להגיע מוקדם יותר.

חשוב!
יש לשמור היטב, ובמקום חסוי את הקישור לכניסה לאתר PROPAY, את שם המשתמש שלך, הסיסמה, מס' החשבון שלך ב-PROPAY, ואת התשובה שלך לשאלות הזיהוי.

לתשומת לב: יש לך למעשה חשבון מאובטח ברמה בנקאית, זו חברה אמריקאית, עם נהלי אבטחה קשוחים - ובכל טעות יש ליצור קשר טלפוני עם שרות הלקוחות של החברה! השיחה באנגלית בלבד.


הורידו את שתי האפליקציות הבאות למכשיר הסלולרי 
(באייפון - App Store, באנדרואיד Google Play):
 NewAge Share - כלי נוח לתפעול ה-Office מהמכשיר הנייד :
גישה למשרד הוירטואלי, נתונים ,רישום לקוחות ומידע נגיש ומסודר לפי נושאים לשליחה למועמדים.
 Ariix AOR - כאן ניתן לעקוב אחר הניקוד הנצבר למימוש הטבות, וצבפייה בסרטוני מידע.
כדי ליהנות מההטבות וההנחות ב-Ariix Travel, יש צורך ברישום בעלות שנתית של 128$.

כרגע, עקב תקופת הקורונה - המחלקה הזו מוקפאת עד להודעה חדשה.
שירות הלקוחות פועל מלונדון בעברית
ימי הפעילות שני עד שישי בין השעות 11:00 – 19:00 (לפי שעון ישראל)

טל' (חיוג ישיר מהארץ - מספר ישראלי): 1-801-220-0542

מומלץ לשמור מספר זה באנשי הקשר במכשיר הטלפון שלך 
בתחילת השיחה תהייה הודעה באנגלית על כך שחלק מהשיחות מוקלטות.
כמו כן, במקרה עומס השיחה תעבור לנציג דובר אנגלית.
יש להזדהות עם מס' הזכיין שלך ו/או מספר ההזמנה אליה רוצים להתייחס.
מייל של התמיכה/ שירות הלקוחות: israelsupport@newage.com
מידע נוסף וחומרי לימוד מלאים נמצאים בלוח הבקרה האישי שלך.

מתנה:
הורידו מכאן את הדו"ח המיוחד: 10 הטעויות שמונעות מאנשים להצליח.
קריאתו תתן לכם כלים לבחור בהצלחה בקבוצה שלנו ובחיים בכלל.



הוכן על ידי