טיול - סדנא - מסע רוחני לעיר האור טלוס בהר שאסטה קליפורניה

טיול - סדנא - מסע רוחני לעיר האור טלוס בהר שאסטה, קליפורניה, ארה"ב
עם שרוני מלכיצדק כהן

המאסטר -  לחזור הביתה למקור -
סדנה לאיחוד עם ההוויה והמהות - 

מסע התעלות רוחנית למקסום הפוטנציאל הטמון בך -
לעיר האור טלוס הממוקמת במימד החמישי מסביב 
 להר שאסטה הקסום בקליפורניה, ארה"ב,
הר שהוא שער גלקטי להתחברות עם אנרגיות אור המקור
היוצרות לנו ניסים בחיים.
10 לילות, 11 ימים

בסדנה שונה מכל דבר אחר שחווית נעבור מסע רוחני חוויתיי ומרגש

אני מזמינה אותך להצטרף אלי לסדנה בהנחייתי, שרוני מלכיצדק כהן ובליווי הדרכתם של המאסטרים הנעלים של תודעת מלכיצדק.
דרך השהייה באחד המרחבים המקודשים, המרפאים, העוצמתיים והעתיקים על פני כדור הארץ, המוקפים בנוף עוצר נשימה של יערות, אגמים ומפלים,  נעבור מסע רוחני. במהלכו נעשה עבודה אנרגטית תוך כדי תקשור של תכנים עמוקים, חניכות אנרגטיות, וטקסים מרפאים במסע קסום ובלתי נשכח !!!!! נתחבר לתדר גבוה של אהבה, נתעלה לתדר העצמי העליון, שהוא תדר הפוטנציאל המלא של מי שאנחנו במהות השלמה שלנו. בנוסף נתחבר להדרכה הגבוהה של המאסטרים הנעלים והעצמי העליון שלנו ונחווה טרנספורמציה שתפעיל בכל תא ותא בגופנו את הכוחות והכלים למימוש והגשמת הפוטנציאל המלא שלנו ותכנית החיים הגבוהה הנועדה לנו.

שרוני אני רוצה לנסוע איתך להר שאסטה תעדכני אותי על המועד הבא 

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון *

הנה טעימה מהאנרגיה הקסומה של ההר 

מה כל כך מיוחד בהר שאסטה ?

הר שאסטה הוא הר קסום ביותר בצפון קליפורניה המוקף בטבע עוצר נשימה.  הר שאסטה אינו סתם הר, הוא אחד המקומות המקודשים על הפלנטה שלנו. זהו מקום מיוחד מאוד, שמושך אליו מיסטיקנים, גורואים, אנשים שנמצאים בהתפתחות רוחנית וכולם מגיעים להר על מנת להתמלא באנרגיות אור המקור המזוככות המאיצות את תהליך ההתפתחות האישית והטרנספורמציה הרוחנית.  שהייה במרחב האנרגטי של אותם אנרגיות אור מקור מאפשרות למי שנמצא בהר, לעבור תהליך של שדרוג למערכת הנפש הפנימית.  אנרגיות אור המקור המקיפות את הר המסתורין והסיפורים הרבים הלא מוסברים המקיפים את האתר הזה הם אינסופיים והם נובעים מכך שמסביב להר במימד החמישי מתקיימת עיר אור בשם טלוס המשמשת ביתם של השורדים מלמוריה העתיקה. הוורטקס האנרגטי המיוחד שיש בהר שנוצר כתוצאה מרשתות האור המקיפות אותו מהווה מוקד למלאכים, למדריכים רוחניים, לספינות חלל ולמאסטרים ממלכת האור.  

הימצאות באנרגיות העוצמתיות הללו של המאסטרים הנעלים והתרבויות המפותחות תאפשר לך: 

להאיץ את התהליך של מקסום הפוטנציאל האלוהי הטמון בך - תאפשר להוציא את הכישרון, היצירתיות והיכולות שעדיין לא מומשו וכלואות בתוך הדנ"א שלך. ליצור חיבור גדול יותר לעצמי העליון ולפוטנציאל המלא של מי שהנך.
לקבל אנרגיה ובהירות רבה יותר לגבי מסע חייך.
להיזכר מי את במקור ובהוויה שלך ולאן מיועדות פניך. 
לנקות ולטהר את שדה האנרגיה שלך ואת העצמי הרב מימדי שהנך מדפוסים מעכבים.
לחזק את גופי האור המעצימים את המערכת החיסונית - דבר המאפשר התחדשות מהירה יותר של כל התאים בגוף,
 ועוזר לשמור על מראה צעיר, ויטאליות וחיוניות.
לעורר תפקודי מוח רדומים לפעילות המקורית של העצמי האלוהי.
להעצים את החיבור לאינטואיציה וחידוד הקליטה העל חושית.
קבלה של תמיכה אנרגטית להגשמת חלומות ומטרות בחייך.
מרגע ההרשמה לסדנה נעשה חיבור לתדר של ההר וכבר אז מתחיל תהליך ההעצמה בחיי המשתתפים.

אנו מתקיימים ביקום רב מימדי, כהוויה רב מימדית 

רוב בני האדם חיים בשכחה ובחוסר מודעות לעצם היותם נשמה נצחית ואין סופית שחלקה מתגלמת בגוף פיסי ובאה לידי ביטוי באישיות אותה הם מגלמים. רוב בני - האדם חיים בתודעת האגו, תודעת ההשרדות.
כאשר בני אדם חיים רק בתודעת האגו, הם מאבדים את החיבור ליכולות, לעוצמה, לחוכמה, לאהבה, לכישורים של נשמתם הנצחית.
זה מה שגורם לרוב בני האדם לחיות בחוסר סיפוק מחייהם ובתחושה של פוטנציאל לא ממומש.

כישרונות רדומים כלשהם, שאיננו משתמשים בהם, לא יתפתחו מעצמם אלא יתנוונו.
הכישרונות והיכולות שלך דומים לשרירים - ככל שמפעילים אותם בדנ"א ומתחילים להשתמש בהם יותר, כך הם הופכים להיות
חזקים יותר וקל לך לבטא אותם דרך האישיות שלך.

כידוע לך, אין צירופי מקרים ואם הגעת לדף הזה, זה כנראה הזמן עבורך לצאת למסע מופלא ביותר של גילוי הטבע האמיתי שלך כישות אלוהית בלתי מוגבלת שחווה התנסות אנושית זמנית.  עלייה בתודעה ואימוץ האלוהות שבך על כל היקפיה, יאפשרו לך כנשמה נצחית ואין סופית,  לחיות בחיי היום יום שלך, מתוך קלות הקסם והחן של האלוהיים הבלתי מוגבל שהנך, המסתתר מאחורי צעיף.  אישיותך תצליח להתעלות לנצח מעל הכאב והסבל של המגבלות בהתמודדות היום - יומית עם אירועי חייך. 

ניתוק מהעצמי העליון שלך ומהעולמות העליונים, שהם מקור ההזנה המניע את מסע חייך , הוא דבר שאינו טבעי ואינו נכון לרוב האנשים. זו גם הסיבה לחלק מהבעיות הרגשיות, הנפשיות והפיסיות אצל אנשים רבים.

חיבור לעצמי העליון שלך ולממלכת האלוהות יחבר אותך להווית המאסטר שהנך. בהדרגה יתאפשר לך לתפוס פיקוד על חייך, במקום לאפשר להתנסויות אקראיות חיצוניות לטלטל אותך הלוך ושוב 

אנחנו נוסעים להר שאסטה לעבור שדרוג לכל מערכת ההפעלה הפנימית שלנו ולקבל ריפוי עמוק ממלכת האלוהות לכל ארבעת גופי האנרגיה המרכיבים את השדה האנרגטי שלנו.

הגוף הרוחני: גוף האור המרכיב את הפוטנציאל המלא של מי שאנחנו -  נושא בתוכו את כל הזיכרונות, הכישורים, והיכולות שצברנו מכל גלגולי החיים שלנו.

הגוף המנטלי : נושא בתוכו את כל תבניות החשיבה ומערכת האמונות מכל גלגולי החיים שצברנו .

הגוף הרגשי : נושא בתוכו את כל הרגשות והמבנים הרגשיים שבנינו לאורך גלגולי החיים שצברנו.

גוף הנפש , גוף העשייה והפעולה: דפוסי ההתנהגות שנוצרו באישיות שלנו ומשפיעים על כל פעולה, בחירה שאנו עושים בחיי היום יום שלנו.

להיות מאסטר - לחזור לתבנית המקור של הפוטנציאל המלא של מי שהנך

מאסטר הוא זה המחובר לעצמי האלוהי שהינו - העצמי העליון, המגלם את הפוטנציאל המלא של מי הנך. מאסטר הוא זה שעובד עם העצמי העליון שלו בשת"פ להגשמת התכנית האלוהית שנועדה למסע חייו בגלגול הנוכחי.

מאסטר מחובר עם ההוויה הרב מימדית שהינו, יודע כיצד להתמיר את תדרי האגו המנהלים אותו בשגרת היום יום לתדרי העצמי העליון. הוא יודע שהוא החלק המגשים של מהותו השלמה, המתקיימת בכמה מימדים וייעודו ותכליתו להפוך להיות הכלי המוציא לפועל של התכנית האלוהית. 

מאסטר הוא זה שלוקח אחריות על האנרגיה שלו וסומך על עצמו. הוא יודע כיצד להתנהל מתוך חמלה ותקשורת לא אלימה במחשבות, במילים, ברגשות ובמעשים היוצרים את מציאות חייו בכל רגע ורגע.

מאסטר יודע שהוא המתנה לה הוא המתין ומבין שכל השפע קיים בתוכו.

מאסטר יודע להיות נוכח בהווה, באותה נשימה עם המהות האלוהית שלו וליצור איתה את הרגע הזה בשיתוף פעולה.

מאסטר הוא האדם שמכיר באמת ובחסד הנוכחים סביבו, בעולם הפיסי ובעולם הרוחני, הוא מבין בליבו, ממקום של הודיה, שהדואליות היחידה הקיימת היא זו שבין היותו ער לכל מי שהינו, להיותו שרוי במצב של אשליית הנפרדות מכל מי שהינו.

מאסטריות אמיתית היא ההבנה כיצד להשתמש במה שנמצא בתוכך, כמו גם במה שנמצא מחוצה לך.
ידיעה מלאה שכל מה שקורה ברגע הזה משרת את טובתי העליונה.
 
יציאה מהמטריקס של הדואליות והנפרדות, חיבור מחדש עם המקור ממנו אנו נובעים העצמי האלוהי, הם אילו שיובילו אותך להתעלות רוחנית ויהפכו את מסע החיים שלך  לחוויה מעצימה, מרגשת, מלאה, מספקת וממשית שמגלמת את מהות המאסטר שהנך.

בעבר חיינו בחיבור המלא הזה, זכרנו איך לעשות את זה והגיע הזמן שלנו ליצור זאת מחדש בתוכנו.

למה מומלץ לכל בני האנוש לחזור לחיבור עם העולמות העליונים והעצמי העליון שלנו?

כי העולמות העליונים הם המקור שלנו ! כולנו באנו מהכוכבים. כל מסע חיינו נברא קודם לפני ההתגלמות הפיסית שלנו בעולמות העליונים ועלינו להבין את תכלית המסע לשמו נולדנו. 

העצמי העליון  הוא החלק היודע בתוכנו, המנווט אותנו לעבר הגשמה מלאה ומימוש פוטנציאל האושר והעושר המיועד לנו.
להחזיר את עצמך לחיבור עם העצמי העליון שלך - זה להחזיר את עצמך לחיבור עם החלק היודע בתוכך. 

עידן החושך שהתנהלנו בתוכו ב - 26,000 שנה האחרונות יצר הפרדה בינינו לבין האלוהות. זו היתה תכליתה של ההתנסות האלוהית בעידן הדגים. החל מה - 21.12.2012 החלפנו עידן ונכנסו לעידן הדלי, עידן המשיחות, עידן הזהב. תכליתה של ההתנסות האלוהית בעידן זה  היא לחזור לחיבור המלא ולתבנית המקורית של העצמי העליון על מנת לסגור כל פער בין הרצוי למצוי בחיינו. סגירת פער זה תאפשר לבני האנוש להפוך שוב שותפים מלאים של הבריאה בעליית התדר של כדור הארץ והחזרת כדור הארץ להיות גן עדן עלי אדמות.

העת, לה בני האנוש המתינו זמן כה רב, ניצבת עתה על סף דלתינו. העבודה האינדיבידואלית של כל אדם ואדם לחיבור מחדש עם המקור שלו, עם העצמי האלוהי שהינו - היא זו שתקבע את רצף האירועים הקולקטיביים בתהליך ההתעלות בו אנו נמצאים כאנושות.

"הדברים שאתם משיגים בכל יום הם חשובים, אבל זמניים, אולם מה שאתם הופכים להיות כישות אלוהית במשך חייכם, נשאר אתכם לנצח" אדמה הכהן מתוך הספר "למוריה החדשה - מסרים מעיר האור טלוס". 

מה יאפשר לך המסע

 להיות בעבודת מודעות פנימית, בהקשבה עמוקה, גבוהה, משובחת ומיטיבה, לפגוש את הווייתך במרחב מקודש ולחוות התקדשות פנימית.
 לפתוח את זיכרונותיך ולראות את זהותך האמיתית -  דבר שיאפשר לך לצעוד בצעדי ענק לתוך ההתפתחות וההתחדשות הרוחנית, הרגשית והפיזית המלאה שלך. 
 ריפוי עמוק למרכז הלב והאהבה שהנך - דבר שיאפשר לך להעצים את תדר האהבה האלוהית, החמלה, הסליחה בחייך ולאמץ את האהבה והשלום בליבך. 
 עבודת שחרור פחדים וחיבור לחלקיקי הנשמה של תדר העוצמה
 עבודת ריפוי עם גוף הכאב של הילד הפנימי וחיבור עם ילד הקריסטל, הילד המואר בהוויה שלנו.
 שחרור הקארמה של העידן הישן וקבלת חוזה נשמתי חדש לעידן החדש למימוש פוטנציאל העצמי העליון.
 להיפתח אל חוויית האחד וחיבור אל ההדרכה הגבוהה.
 תהליכים אישיים מרגשים- במהלכם כל אחד יקבל באופן אישי מהעצמי העליון שלו את המתנות המיועדות לו על ההר. תהליכים קבוצתיים של העצמה, התבוננות, התפתחות, מראות ושיקופים שיביאו ריפוי לאישיות.
  להיות חלק מקבוצה מגוונת של אנשים מודעים שעושים עבודה מקודשת ביחד.  לשמוח, לאהוב ולהתרגש ביחד !
 להתעצם, להגביר, לזכך ולדייק את עוצמת התדר האישי שלך.
  חיבור לעיר האור טלוס שמתקיימת במימד החמישי בהר שאסטה, חיבור למדריכים רוחניים שילוו אותנו לאורך כל הסדנה ולמידה כיצד לעבוד עם להבות הבריאה לריפוי עצמי.
 ביקור מודרך בנופים ומראות בסביבת הר שאסטה. חיבור לעוצמת הטבע הפראי, ביקור במפלים, במקומות ריפוי טבעיים ובמקומות אנרגטיים מקודשים.

חלק מהמקומות בהם נבקר
בטיול

Stewart Mineral Springs 
מעיינות סטיוארט המרפאים - מקום מקודש עתיק הנמצא למרגלות
הר שאסטה ומספק חוויה הוליסטית ייחודית של מים קדושים וטכניקות ריפוי.
אנו נטבול באמבטיות מינרליים מרגיעות, המכילות סוגים שונים של מינרלים שגוף האדם זקוק להם ומטהרות את התאים ושדה האנרגיה שלנו. נצלול במי הנהר הקרירים ונקנח ב"צריף זיעה" - סאונה, על מנת להכין את גופי האנרגיה שלנו לשהייה בהר ובתדרי האור העוצמתיים שלו.


Mccloud Falls
נבלה את היום באזור ונעשה את מסלול ההליכה  בתוך מראה עוצר הנשימה של שלושת מפלי מקלוואד. נטבול במים, נאכל צהרים בשטח ונעבור תהליכים אנרגטיים בתוך המרחב המקודש של האזור, המשמש כוורטקס אנרגטי לעבודה עם ישויות האור הנמצאות באזור המפלים. 


Castle Lake 
אגם הטירה, מקום קסום להתבוננות פנימית.
נבלה במקום הקסום הזה עם האלה איזיס והאלה מלכת האור. נקבל מהן מסרים וריפוי תוך כדי שהות בשתיקה באגם והתבוננות פנימית. 
אחד הימים הקסומים שחוויתי בהר.
 Ascension rocks
סלעי ההתעלות נמצאים בהר והם מהווים שער אנרגטי לעבור בו תהליך של התעלות. נעבור טקס לשיחרור הקארמה ונקבל לנתיב ההתפתחות הרוחני שלנו חוזה חדש עם ממלכת האור ועצמי העליון שלנו להגשמת תכנית החיים הגבוהה, המיועדת לנו למימוש מהותנו האלוהית.  

 The Pyramid of Melchizdek Order
הפירמידה - חוויה טרנספורמטיבית. זה המקום לקבל תשובות לשאלות שלכם,  מקום להתחברות עם מקורות אלוהיים, ממדים אחרים, הנוכחות המלאכית, לפתוח שערים בתודעה של המישורים הפנימיים.  האנרגיה כל כך חזקה כאן, שהיא פשוט פותחת את היכולות האלה ומביאה איזון לכל המקומות הפנימיים העמוקים בתוככם שזקוקים לאיזון.

Burney Falls
מפלי ברני זכו לתואר אחד משמונת הפלאים הטבעיים של העולם על ידי הנשיא טדי רוזוולט . השמורה המקיפה את המפל היתה מקודשת לשבטיים האינדיאניים שחיו באזור ולכן קל להרגיש את האנרגיה של הישויות בכל מקום. על המפל עצמו יש שער לעיר אור במימד החמישי וניתן לראות אין סוף ישויות בתוכו. נעשה את מסלול ההליכה הקסום מסביב  למפלים, נשהה במקום נתחבר לאנרגיות הקדושות והעצמתיות שיש בו, נצא למסע שמאני ונקבל מסרים. 

Medicine Lake
אגם הרפואה נערץ על ידי השבטים האינדיאנים המקומיים. ידוע כי האגם שימש עבורם  כמו גוף מקודש של מים עם כוחות מרפא עצומים. הוא היה נקרא על ידם אגם הקריסטל ונחשב כמרחב ריפוי מקודש. במשך עשרת אלפים שנים הנוף הזה היה מקום של תרגול רוחני מסורתי לשבטים האינדיאנים המקומיים. עד היום הנוף הזה הוא כתב יד חי עבור השבטים האינדיאנים הממשיכים לקיים את הטקסים והתפילות שלהם במקום.
אומרים שטבילה במי האגם יכולה לשחזר את אנרגיית הפוריות ולמי שיש את הסבלנות לשהות באגם -  מחכות לו מלא הפתעות . אנחנו נבלה את היום באגם ונהיה פתוחים לקבל את המתנות שיש לו להעניק לנו.

 Panther Meadows and  Bunny Flats
אזורים על ההר בהם נטייל, נשהה נעשה מדיטציות ונתחבר עם ישיות האור והמאסטרים הנעלים שילוו אותנו ויתמכו בנו בתהליך.   


ואלו הם רק חלק מתוך המקומות המקודשים והקסומים שאנחנו הולכים לבקר בהם ולהיטען בהם בתדר האלוהות. 

אם אנחנו עדיין לא מכירים, אז נעים מאוד

אני שרוני מלכיצדק כהן, בת 46
מורה, מטפלת ומאסטרית למימוש פוטנציאל העצמי העליון והגשמת ייעוד הנשמה.
ב- 15 שנים האחרונות טיפלתי במאות אנשים וליוויתי אותם לחיות חיים משמעותיים ומוגשמים.
אני הילרית, מתקשרת ומפתחת השיטה הקוד העל אנושי - המפתח לחיים השיטה להגשמת פוטנציאל העצמי העליון והגשמת הייעוד.
מלווה, מעצימה ומנחת קורס "המפתח לחיים" - המחבר את האדם לפוטנציאל המלא שלו, לעצמי העליון ומעניק חופש והגשמה בחיים האישיים והעסקיים - לאנשים שרוצים להתחבר לעוצמה שלהם לצאת לחופשי, לנטרל פחדים ותסכולים ושאר רגשות נמוכים ולחיות את החיים במלוא העוצמה!
מנהיגה קהילה רוחנית, יזמית ובעלת עסק מצליח למימוש פוטנציאל העצמי.
הקדשתי את חיי לשירות הבריאה והאנושות, ואני מחויבת מעומק נשמתי לתהליך ההתעלות בו אנו נמצאים כאנושות.

עלות הטיול

2,073$ לאדם בחדר זוגי ללא עלות כרטיסי טיסה.  ניתן להגיע מכל מקום בעולם.
מספר המקומות מוגבל לעד 20 איש. מהרו לתפוס את מקומכם.
מה כלול במחיר:

שהייה במלונות 4 כוכבים למשך 10 לילות
ארוחת בוקר במלון
דמי כניסה לכל האתרים והסדנאות החיצוניות שנחווה. 
ליווי מורה רוחנית 
טקסים שמאנים
הפעלות אנרגטיות עוצמתיות
להלן הוצאות נוספות ואחריות המשתתפים:
הסדנה בנויה על פי הדרך אותה הובילה אוריאלה ג'ונס שתקשרה את הידע על עיר האור טלוס, זוהי דרך המאסטר.
ההגעה להר היא באופן עצמאי.
דרכון בתוקף והוצאת ויזה לארה"ב למי שאין (חשוב כבר ברגע ההחלטה להתחיל לעבוד על שניהם אלה תהליכים שלוקחים זמן).
כרטיס טיסה -  כל אחד מגיע באופן עצמאי.
השכרת רכב + דלק.  (עדיף לחלוק עם חברי הסדנה. אנו נארגן מפגש למשתתפים לפני הנסיעה כדי
שתוכלו להכיר ולשת"פ אחד עם השני.)
ארוחות צהרים וערב.
ביטוחים שונים כגון:  ביטול נסיעה, בריאות ומטען
הוצאות בעלות אופי אישי
שדרוג תוספת לחדר יחיד לכל הטיול עלות 610$

סידורי הנסיעה
כפי שציינתי ההגעה להר שאסטה היא באופן עצמאי.
רכישה של כרטיסי טיסה.
ברגע שקיבלתם החלטה להירשם לסדנה כדאי להזמין את כרטיס הטיסה כמה שיותר מוקדם כדי לחסוך עלויות .

המשתתפים מגיעים להר שאסטה בטיסה לעיר סמוכה , ועל ידי השכרת רכב באופן פרטי מגיעים לעיר.
מומלץ לחבור עם חברים נוספים מהקבוצה ולשכור רכב במשותף.

קיימות מספר אפשרויות הגעה:
אני בדרך כלל טסה מישראל ללוס אנג'לס, משם לוקחת טיסה פנימית לסקרמנטו, שוכרת רכב משדה התעופה ועולה
על הכביש המהיר, ( כביש אחד ישר) בקלילות , תוך שלוש וחצי שעות נסיעה בכבישים המדהימים של ארה"ב מגיעה
ישירות להר שאסטה.

אופציה נוספת היא שוב לטוס ללוס אנג'לס ולקחת טיסת פנים לאחת מהערים הסמוכות: רדינג או מאדפורד. משם
לשכור רכב ולהגיע להר שאסטה. הנסיעה ממקומות אלה יותר קצרה עד שעה וחצי. החיסרון שכרטיסי הטיסה למקומות
אלה הרבה יותר יקרים מלוס אנג'לס בגלל שהן ערים קטנות. זאת בניגוד לסקרמנטו שהיא עיר גדולה עם שדה תעופה מרכזי
יותר וניתן להשיג כרטיסי טיסה מלוס אנג'לס משמעותית יותר זולים.

שרוני אני רוצה לנסוע איתך להר שאסטה תעדכני אותי על המועד הבא 

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון *