מרץ 2018

איגוד הדירקטורים מאחל חג פסח שמח 
בהזדמנות זו, נספר לכם על הפעילויות החדשות באיגוד

עו"ד מיכל מור מנכ"לית משותפת באיגוד הדירקטורים
רו"ח שלי זיכלינסקי, נשיאת האיגוד




















חברים יקרים שלום רב,

חגים זו תמיד הזדמנות טובה להודות לסובבים אותנו ולכן תודנו הראשונה היא לכם, מי שמקפיד להתעדכן, להגיע לכנסים וללמוד כל העת את תפקידו של הדירקטור שאיננו עוד רק תפקיד של כבוד אלא איש מקצוע הנדרש למלא את תפקידו כראוי.בחודש שעבר התייקם הכנס השנתי השלישי של איגוד הדירקטורים בישראל ובמסגרתו הוצגו הפעילויות החדשות לשנת 2018. בין היתר דובר על הועדות השונות: ועדה לקידום הפריפריה, ועדה לאיתור וגיוס, ועדה בינלאומית וועדה לסמנכ"לי כספים בדירקטוריון.

לאחרונה קיימנו והשתתפנו במגוון פעילויות בניהן:

אירוע סמנכ"לי כספים בדירקטוריון שהתקיים ביום 27.2.18 במסגרתו ניתנו כלים להתמודדות עם תפקידו של סמנכ"ל הכספים ובפרט התמודדותו עם כובעו הכפול כסמנכ"ל כספים וכדירקטור וכן בהתמודדות בין עולם ישן לעולם חדש בעידן הבלוקצ'ין.באירוע השתתף שחר פלורנץ, סמנכ"ל הכספים של שטראוס גרופ שנשאל על ידי רו"ח ניר זיכלינסקי ממייסדי איגוד הדירקטורים מספר שאלות ביניהן הייתה גם שאלה באווירת חג הפסח:  "האם נכון לשאול שאלות תם ולא רק חכם?" התייחסותו לכך הייתה ש "יש לשאול גם את השאלות הנכונות וגם לבחור בדירקטוריון שחקנים בכל העמדות ולא רק בתחום ספציפי כך שהדירקטוריון יהווה מקום להתייעצות ולא רק קבלת החלטות."השיח סוכם באמירה שמשקפת את גודל האחריות, לדברי שחר פלורנץ מדובר ב "אחריות של 100% לא משנה אם מדובר בדירקטור או נושא משרה".

מפגש נשים ודיפלומטיה במשרד החוץ, התקיים ביום 6.3.18 נועד לסייע לקידום קשרים מדיניים וכלכליים בינלאומיים ושיתפי פעולה אפשריים לטובת חברי האיגוד.

כנס דירקטוריות בכנסת שהתקיים ביום 12.3.18 אותו ערכה ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, בכנס זה השתתפו ח"כ איילת שקד, שרת המשפטים, גב' ענת גואטה, יו"ר רשות ניירות ערך, עו"ד תמי רווה, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות ודירקטוריות מהמגזר העסקי והממשלתי ואלה נתנו דעתן האם יש לקדם רגולציה באשר לשילובן של נשים בדירקטוריונים או לא. 

השנה הנוכחית כמוה גם השנה שתבוא לאחריה, מביאות איתן אתגרים רבים;במהלך השנה נכיר ונקדם יחדיו פלטפורמה עסקית ומקצועית לכלל החברים במסגרת התכניות והפעילויות החדשות שלנו באיגוד. בין התכניות החדשות שהוקמו עבורכם השנה ניתן למצוא גם:

⦿ תכניות מנטורינג שונות ומגוונות – במסגרת תכניות אלו ניתן לראות שיתופי פעולה עם: התכנית החברתית של עמותת בוגרי 8200/ עמותת יסמין/ תכנית מובילות, מרכז NOVUS ליזמות – המרכז האקדמי המכללה למנהל ועוד. על מנת להירשם לאחת מהתוכניות הבאות לחצו כאן

⦿ ספריית הדירקטורים - הנחות על ספרות מקצועית וניהולית לדירקטורים החברים באיגוד. לרגל החג הנחה לחברי איגוד הדירקטורים בלבד. לפרטים נוספים לחצו כאן

⦿ השתלמויות בשיטת IN HOUSE – תכנית הכשרה מותאמת לצרכי הדירקטוריון במשרדי החברה. הטבה מיוחדת בשיתוף מרכז הכנסים של הבורסה, ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-7363146 לקבלת פרטים נוספים. 

⦿ הקמת הזירה הבינלאומית – שיתוף פעולה עם איגודים מקבילים בחו"ל, ליצירת חברות בינלאומית, שיתוף בכנסים והחלפת מידע באמצעות פרסומים מקצועיים משותפים, לרבות יצירת מפגשים איכותיים עם אנשי עסקים מחו"ל באמצעות משלחות המגיעות לארץ.

כמו כן, לאחרונה נכנס איגוד הדירקטורים לזירה הבינלאומית כחבר בארגון הבינלאומי GNDI (Global Networking Institute) ומגוון אירועים והטבות פורסמו לחברים. ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-7363146 לקבלת פרטים נוספים. 

על מנת ליהנות לאורך השנה ממגוון הפעילויות הקיימות באיגוד הדירקטורים בישראל הנכם מוזמנים לצפות ב לו"ז הפעילויות שלנו לשנת 2018 במסגרתו תוכלו ליהנות מהשתלמויות מקצועיות רבות, ימי עיון, כנסים, תכניות מנטורינג ועוד.

כמו תמיד, אנו מעודדים את מיקסום הנטוורקינג מהמפגשים ומזמינים אתכם למלא את דף הקשר ולמנף את הקשרים הנוצרים במפגשים השונים.

בברכת חג פסח שמח,שלי, מיכל וצוות האיגוד 

Phone
מגדל המשרדים קניון קרית אונו, שלמה המלך 37 קרית אונו
Phone
03-7363146