דפי הנחיתה יכולים להיות כלי מצויין על מנת לעקוף הגבלות שונות של תיבות המייל, מבלי לוותר על תוספות חשובות (כמו טופס הרשמה, תמונות רקע, סרטונים וכו'), ומבלי להעמיס על אתר העסק.
כמו כן, דף נחיתה יכול לשמש לשיווק במדיות נוספות כגון רשתות חברתיות ופרסום ממומן.
1. בלשונית "דפי נחיתה", בחרו בתפריט "דף נחיתה חדש"
2. בחרו תבנית אשר מתאימה לרצונכם.
3. צרו את התוכן באמצעות העורך שלנו.
4. שמרו את דף הנחיתה ותנו שם וכותרת לדף הנחיתה. הכותרת תופיע כשם הלשונית בעת הצפייה בדף.
5. כדי לצפות בדף או לשתף אותו - נלחץ על כפתור "לאפשרויות פרסום".
1. לצפיה בקישור הדף לחצו על לשונית "דפי נחיתה". יופיעו מולכם כל דפי הנחיתה שיצרתם ופרטים רלוונטיים אודותיהם.
2. את הקישור יש לסמן, להעתיק ולהדביק בהודעה או בכל מקום שתבחרו.
הוספת טופס הרשמה
1. תחילה, נוודא שהוספנו בלוק מסוג 'טופס' על ידי לחיצה על כפתור הפלוס (+) הכתום או שקיים בלוק כזה בדף הנחיתה:
2. נערוך את הטופס - נבחר מבנה טופס, תבנית עיצוב לטופס ונגדיר את השדות וההגדרות בטופס.
הגדרת קישור ידידותי (Friendly URL)
1. היכנסו להגדרות דף הנחיתה:
2. הזינו שם ידידותי לדף הנחיתה שלכם - שם זה יכול לשמש כמילת קידום או כביטוי אחר הקשור לעסק שלכם, ואף לשאת את כתובת האתר שלכם.
לדוגמה:
חשוב! מומלץ להימנע משימוש בביטויים בעברית, רווחים וסימני פיסוק.
נעילה של דף נחיתה
במערכת שלנו אפשרי לנעול דפי נחיתה במגוון דרכים ולמגוון סיבות. כדי לגשת לאפשרויות הנעילה, נלחץ על כפתור המנעול במסך דפי הנחיתה:
אפשרויות נעילה:
1. נעילה עם סיסמה / קופון אוניברסלי - מיועד לכך שרק מי שיודע מה הסיסמה/קוד יוכלו להיכנס לדף נחיתה. מעולה לשיווק מבצעים דיסקרטיים יותר:
2. הגדרת סיסמה לפי שדות לקוח - מגדירים לכל מנוי בסדרה שדה ייעודי שהמנוי צריך למלא בהתאם, למשל שדה בשם "סיסמה" שאנחנו מגדירים לכל מנוי בנפרד והוא צריך למלא את השדה הזה ואת כתובת המייל שלו כדי להמשיך לדף - מיועד להגנה על תכנים שלא מעוניינים שיעברו בין אנשים:
3. הגדרת גישה לפי קבוצות דיוור - מגדירים קבוצות דיוור שרק מי שנמצא בהן - יכול להיכנס לדף הנחיתה - מיועד גם להגנה על תכנים שלא מעוניינים שיעברו בין אנשים.