רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ניסית משהו אחד ולא ממש הצליח? אל דאגה, יש לי מגוון כלים שבעזרתם אוכל לעזור לך.
בעלי עסקים רבים משקיעים הרבה זמן, אנרגיה וכסף כדי להביא לקוחות לעסק. רבים מהם מחפשים את הכלי האחד והיחדי שיוכל לגאול אותם ולהביא להם את ההצלחה העסקית, לה הם מייחלים. אני יכולה להבין אותך. גם אני הייתי שם. גם חיפשתי כלי אחד, דרך אחת שתוכל לעזור לי להגדיל את ההכנסות, לייצר רווחים גבוהים שיגרמו לי להתסכל בגאווה בחשבון הבנק שלי, ולהביא משכורת גבוהה הביתה, שבאמצעותה אוכל להגשים את החלומות שלי עבור משפחתי ועבורי. אבל האמת היא שכדי להצליח יש להכיר מספר כלים, ושילוב נכון שלהם יכולה להוביל להצלחה עסקית. אבל כדי שתהיה לך האפשרות להנות מפירותייך מה שיותר מהר, ריכזתי כאן את הכלים שיכולים לעזור לך לייצר את הזינוק הכי משמעותי בעסק שלך.
אין כלי שיכול לעזור ולתמוך יותר יותר מאשר שיתופי פעולה, בתנאי כמובן שהם נעשים בצורה נכונה. שיתופי פעולה יכולים לגרום לכך שיכירו אותך, יכולים לעזור לך לייצר חשיפה גדולה ולהגיע לקהל היעד שלך מהר יותר. שיתופי פעולה הם ה"פה לאוזן" החדש וכך תוכל להשיג אותם במהירות ובדרך הטובה והרווחית ביותר.
מועדון שיתופי פעולה לבעלי עסקים
|
לקבל חשיפה גדולה והמלצות מבעלי עסקים נוספים. |
|
להיות שייך לקהילה שעוזרת האחד לשני על בסיס יומיומי. |
|
לייצר שיתופי פעולה שמניבי רווחים לאורך זמן |
|
לקיים סיעור מוחות על כך שאלה שיש לך בעסק. |
|
לא להיות לבד ולקבל עזרה הדדית. |
נעים מאוד, שמי איריס אבידן
אני יועצת עסקית,
מגשרת ומומחית לתקשורת אפקטיבית לבעלי עסקים ולארגונים. בהשכלתי, אני בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ובמדעי המדינה, (BA) בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA), עם התמחות בשיווק ותואר שני בלימודי משפט (MA).
עבדתי במשך 15 שנים בעסק משפחתי והייתי אחראית על תחום השיווק וקידום המכירות. כמו כן, כמייצגת החברה, הייתי חברה הנהלת "דור ההמשך של התאחדות
התעשיינים במשך 6 שנים.
כיום אני משלבת את כל עולמות התוכן והניסיון שרכשתי במשך יותר מ – 25 שנים, ומלמדת
בעלי עסקים, מנהלים ועובדים כיצד ליצור תקשורת טובה עם הלקוחות כדי להפוך כל אחד
מהם, בין אם הוא לקוח פוטנציאלי, חדש, קיים או מתלונן – ללקוח חוזר ומרוצה, ואיך ליצור אוירה טובה ומשתפת בתוך הארגון עצמו, כדי להגיע להרמוניה
היוצרת שביעות רצון ותפוקה טובה . לצורך כך, אני משלבת
כלים מעולם השיווק, עולם המכירות וכלים מתוך השפה הגישורית ובכך מעניקה לעובדים
ולמנהלים כלים ליישום הדברים בפועל באופן מידי.
במסגרת ערב חברה ללקוחות , יבואנים ויצרנים של ציוד רפואי , נהנה הקהל מהרצאה מרתקת ומקצועית של איריס עם טיפים פרקטיים לעסקים. ההרצאה לא הייתה רק הרצאה תיאורטית , איריס ציידה את לקוחותינו ואותנו בכלים פרקטיים לשיפור תוצאות והגדלת הכנסות.
מומלץ בחום, ליאת נדל – בעלים מגוון שירותים תחת מטריית הציוד הרפואי רגולציה רפואית- שיווק ופיתוח עסקי- יבוא יצוא ל.ש.שיווק ורישום - 20 שנות מצוינות
להפוך לקוח מתלונן ללקוח נאמן וחוזר - הדרכת הדגל!!!
|
מהן הסיבות שבגללן לקוחות נוהגים להתלונן?
|
|
מדוע חשוב לטפל בתלונות של לקוחות?
|
|
סוגים שונים של תלונו ודרכי טיפול שכיחות.
|
|
דרכי התמודדות עם תלונות של לקוחות.
|
|
פורמולת 5 השלבים לטיפול בתלונה של לקוח שהופכת אותו ללקוח מרוצה וחוזר |
|
איך לרכוש את אמונות ואת ליבו של הלקוח.
|
|
איך לזהות את הצרכים של הלקוח כך שנוכל לתת לו פתרון מלא.
|
|
איך ליצור אוירה מכילה שמעודדת קניה.
|
|
איך לחסוך זמן אנרגיה וכסף בשיחת המכירה עם הלקוח.
|
|
מהי פורמולת ההקשבה ללקוח שמייצרת ומעודדת רכישה.
|
|
איך לקבל מידע מהלקוח כך שנוכל לבנות לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.
|
|
למה לשים לב שמדברים עם לקוח חדש, לקוח מתלונן ולקוח קיים שאותו רוצים לשמר. |
ניהול פגישה מכירה וכלים לסגירת עסקה רווחית.
|
איך להתכונן לפגישה חשובה ולהגיע מוכנים בצורה המקצועית ביותר.
|
|
איך לייצר כימייה עם לקוח כדי לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך.
|
|
איך לשלוט בשיחת המכירה ולהוביל את הלקוח במסלול מובנה לרכישה.
|
|
איך ליצור אמון עם כל לקוח כך שירגיש בטוח לקנות ממך.
|
|
איך לזהות את צרכי הלקוח כך שיהיה מרוצה מהעסקה גם לאחר רכישתה.
|
|
איך לגרום ללקוח להבחין במומחיות שלך.
|
|
פורמולת 6 השלבים לניהול פגישת מכירה מנצחת שמייצרת רווחים. |
|
מה זה שרות לקוחות ולמה זה חשוב?
|
|
מה הופך לקוח ללקוח מרוצה מאוד?
|
|
מה קורה עם לקוח לא מרוצה רק רק חושב שהשרות "בסדר"?
|
|
איך הופכים לקוח קיים ללקוח מרוצה, נאמן וממליץ?
|
|
איך לומדים מהלקוח עצמו מה חשוב לו ואיך לתת לו שרות מעולה?
|
|
איך מנהלים פגישה /שיחה טלפונית שגורמת ללקוח להיות מרוצה? |
ניהול קונפליקטים בחיים האישיים ועם הקולגות לעבודה
|
מה התפקיד החיובי של הקונפליקט בחיינו ואיך ניתן למנף אותו?
|
|
מה המודל שבעזרתו נוכל לנהל קונפליקט ולנהל שיחה טובה עם כל אחד כך שנוכל לפתור את הבעיה בדרך המהירה והקלה ביותר? |
|
איך לנהל שיחה קשה ולהתמודד עם הבעיה שהכי מטרידה אותך?
|
|
איך להעביר מסר בצורה אפקטיבית אך נעימה?
|
|
איך לפתור קונפליקט כך ששני הצדדים יהיו מרוצים? |
יצירת שיתופי פעולה רווחיים לאורך זמן
|
איך בוחרים שת"פ מניבי רווחים?
|
|
כך מציעים שת"פ כך שהצד השני יסכים?
|
|
מהו המודל ליצירת שת"פ שיעזור לך לייצר שת"פ עם כל אחד?
|
|
איך סוגרים את הקצוות כך ששת"פ יצא לפועל. |
קורס מיוחד ומותאם אישית לחברה - מלקוח מתעניין ללקוח נאמן וחוזר
|
הכנה לפגישה עסקית ולמו"מ מנצח.
| | ניהול פגישת מכירה עם לקוח חדש וכלים לסגירת עסקה.
| | להפוך לקוח מתלונן ללקוח נאמן, חוזר וממליץ.
| | שימור לקוחות ויצירת נאמנות באמצעות כלים לתקשורת נכונה ובונה. |
סדנא מיוחדת - הקניית כלים ליצירת תקשורת בונה ומקדמת בעסק המשפחתי. סדנא שבעזרתה יוכלו בני המשפחה לשמור עם העסק ועל המשפחה.
|
סוגי הקונפליקטים שנמצאים בכל עסק שמפחתי ולמה זה "נורמאלי"?
|
|
מהו המודל שבעזרתו ניתן לפתור קונפליקטים בעסק המשפחתי כך שניתן יהיה לתת ביטוי משמעותי לכל אחד מבני המשפחה.
|
|
לומדים את שפה המגשר ולומדים לפתור קונפליקטים בצורה נכונה בעצמינו.
|
|
סימולציות לתרגול שפת התקשורת שמאחדת את המשפחה ונותנת מענה לכל אחד. |
|
גישור בין ספק ללקוח
|
|
גישור פנים ארגוני - בין מחלקות ובין מנהלים.
|
|
יצירת הסכמות והסכמי גישור בין הצדדים, שלהם תוקף משפטי. |
|
בניית הסכמות בין בני המשפחה בעסק המשפחתי.
|
|
גישור בין בני המשפחה ומנהלים בארגון.
|
|
דיון על תפקידים ויצירת מקום לכל אחד מבני העסק המשפחתי תוך כדי התייחסות לבני המשפחה שמחוצה לו.
|
|
הקניית כלים לתקשרות נכונה בין בני המשפחה כך שיוכלו לשמור על העסק ועל המשפחה.
|
|
דיון והסכמות לגבי הדור הבא בעסק המשפחתי ושילובים בעסק או מחוצה לו.
|
|
יצירת אמנה משפחתית לתקשורת טובה בהמשך. |
איריס היקרה, היתה לי הזכות להזמין אותך כמרצה בכנס בקרלטון תל אביב. מקצועית, סוחפת ועם ידע רב מאוד. הוכחת שוב את היכולת לעמוד על הבמה ולהעביר את המסר בצןרה רהוטה ושוטפת. ממליץ בחום!!! בועז נחמד.
|