Alternate Text

נובמבר 2017

Alternate Text

Alternate Text

רשמים ממפגש יו"ר דירקטוריון שהתקיים בשיתוף עם בנקאות פלטינום של בנק הפועלים
פרופ' ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים

בתאריך 23.11.2017 התקיים מפגש במסגרת מועדון יו"ר דירקטוריון של איגוד הדירקטורים בישראל בשיתוף עם בנקאות פלטינום של בנק הפועלים. המפגש עסק בכלכלה בישראל וכן בבחינה והסתכלות על השווקים הגלובלים לקראת שנת 2018.

במהלך המפגש, ציין פרופ' ליאו ליידרמן כי "על פי מה שניתן לחזות כיום, שנת 2018 צפויה להתחיל ברגל ימין בהיבט המאקרו כלכלי. אין כמעט מדינה בעולם שלא מאופיינית ע"י צמיחה נאה של התוצר הלאומי, גידול בתעסוקה, אבטלה בשיעור נמוך או יורד, ושיעור אינפלציה נמוך."

וכן אמר כי "ברקע להתפתחויות האלה קיימת רמת נזילות גבוהה בשווקים, עם ריביות נמוכות ביותר. על פי התחזית, גם אם ה- FED יעלה את הריבית בארה"ב מספר פעמים עד סוף 2018, רמת הריבית הריאלית תישאר נמוכה, והדבר יתמוך בפעילות הריאלית והפיננסית."
 
קרא עוד


Alternate Text

דירקטור – בחן את עצמך, כמה החברה בה אתה מכהן שקופה?
יפעת זמיר, מנכ"לית עמותת שקיפות בינ"ל - ישראל

"כמעט תמיד, השקיפות טובה גם לבעל הדבר. היא מייצרת הרתעה מפני העוול והשחיתות, היא מייצרת מנגנון ביקורת מראש ובדיעבד, היא מייצרת תרבות של תחקירי אמת, גם בתוך הארגון וגם מחוצה לו, היא מגבירה אמון, היא ממקסמת תועלות, היא משפרת דימוי, היא מייצרת ערך..."
אילנה דיין/ בטקס הענקת מגן השקיפות, מרץ, 2017


בעידן החדש, הדיגיטלי- שקיפות הופכת לכלי ניהולי של ממש.
אנו מאמינים כי על כל דירקטור המכהן בתאגיד, עסקי, מוניציפאלי, ממשלתי. מקומי ועל אחת כמה וכמה ארגון הפועל בזירה הבינלאומית, לאמץ את ערך השקיפות כערך עליון בהתנהלותו הכלכלית, העסקית והחברתית. 

הסוגיות המוגדרות ע”י הציבור כביטוי של התנהלות הוגנת וצודקת משתנות ומתרבות ככל שהשיח הציבורי חודר לתחומים שבמעמקי חדרי ההנהלות. הטכנולוגיה מצידה מוציאה החוצה את השיקולים של רווח והפסד וכבר מזמן ברור שמוניטין החברה הוא שורה בפני עצמה במאזן. הציבור מצדו יודע כבר לבדוק את התנהלות הדירקטוריון, כמו גם מיסוי ושכר הבכירים. חשיפת המידע הציבורי והאפשרות לעשות שימושים מגוונים במידע זה, משפיעות על כלל החוליות בשרשרת הערך של שוק המידע.

קרא עוד


 שלמה המלך 37-39 קרית אונו, מגדל המשרדים קומה 7
 03-7363146