שתף    שלח לחבר  


​​הספר שישנה לחלוטין את הדרך שבה את/ה רואה תמונות
באוקטובר 2016 הוצגה לראשונה הגרסה של הספר "סודות התמונה המנצחת"  באנגלית Visual -Secrets  ביריד הספרים הגדול בעולם בפרנקפורט, כשבמקביל הפך הספר גם לרב-מכר באמזון העולמי

אנשים מעלים מדי יום לרשתות החברתיות, מיליארד תמונות ומאות אלפי סרטונים, וחולקים מידע רב על חייהם האישיים והמקצועיים. המידע שבתמונות יכול לשמש ככלי עוצמתי לקידום אישי או בשימוש לא נכון ככלי הרסני הפועל נגד מפרסם התמונה. הספר  "סודות התמונה המנצחת" ייתן לך כלים לאסוף, ​לפענח ולהבין את המידע המצוי בתמונות ולגלות איך להשתמש במידע הזה נכון ולטובתך. 

עצור. לפני שאתה מעלה תמונה לרשת,שאל את עצמך ?

 איזה מידע נחשף בתמונות שאתה מפרסם ברשתות החברתיות ?
 מה רואים אנשים מצליחנים שאתה לא רואה ?
 אילו סודות ניתן לגלות על המתחרים שלך באמצעות התמונות שהם מפרסמים?
 האם אתה מרגיש שאתה מפספס משהו בבחירת אנשים, משהו שלא ראית קודם ?
​ אתה שואל לא פעם, איך הטיפש הזה ראה את זה לפניי?
​ לא מגיע ליעד, מתוסכל, לא מצליח לסגור עסקאות ?
​מה אתה בעצם לא רואה ? 
בספר "סודות התמונה המנצחת" מתפרסמת לראשונה בעולם הנוסחה הסודית לפענוח מידע מתמונות, הנוסחה שתספק לך יתרונות בשלושה תחומים מרכזיים:

שיפור הנראות הווירטואלית והעברת מסרים - לבניית מותג מנצח
איסוף מידע עסקי ואישי בנוגע לפוטנציאל ולכוונות של עסקים מתחרים.  
​מניעת דליפה של מידע רגיש בשוגג

      
אני מכיר את יוני כבר שנים ובכל פעם מופתע מחדש מהתכנים שאני לומד ממנו ומזווית הראיה הלא שגרתית שלו. ליוני יש יכולות לדעת עליך, על המתחרים שלך, ועל הלקוחות שלך - כמעט הכול, באמצעות התבוננות בתמונות בודדות. אני ממליץ בחום על קריאת הספר "סודות התמונה המנצחת" לכל מי שרוצה ללמוד יותר על עצמו, על השוק ועל המתחרים, ולכל מי שרוצה להגדיל משמעותית את הסיכוי להצליח בפגישות מכירה, הרצאות ופרזנטציות. המידע של יוני יגרום לכם להצליח מראש!

ד"ר עו"ד יניב זיד, "דוקטור שכנוע" – מומחה בינלאומי לשכנוע.



למעשה מדובר בספר שישנה את כל הראיה שלך ואת הדרך בה אתה מפרסם תמונות ומתבונן בהן.

תמונות יכולות לשמש כלי עוצמתי לקידום עסקים וקריירות.

​בספר תלמד כיצד תעזר בתמונות ככלי יעיל לקידום כל מטרה, כיצד תשפר את הנראות הווירטואלית ותעביר את המסר נכון לקהל היעד. ​תלמד איך ליצור רושם ראשוני חיובי בעיני הלקוחות שלך. 

בספר תוכל ללמוד כיצד לאסוף ולפענוח מידע מתמונות
כך שתוכל לקבל מידע מועיל על עסקים מתחרים, מידע מקדים על קשרים אישיים ומקצועיים, מידע חיוני על מועמדים לתפקידים, ולהשיג יתרונות במשא ומתן.
הספר מתריע על  הנזקים שיתכנו מהעלאת תמונות לא מבוקרת לרשת, ומלמד כיצד לדעת איזו תמונה משרתת אותך ואיזו לא, ואיך תגן על עצמך מזליגת מידע רגיש בתמונות שאתה מעלה לרשתות החברתיות.
יוני דרור משלב כמה תכונות: עומק ראייה מפתיע וייחודי,  תקשורתיות יוצאת דופן,
אינטליגנציה רגשית ברמה גבוה ביותר, רגישות ואמפתיה לסביבה...
כל אלו באים לידיי ביטוי ביכולות ניתוח מעמיק, הבנת הבעיה ומתן הצעות לפתרון - חד ונקי, מידי ומדויק !
                                                                                               סטיב שומכר, מנכ"ל כלכליסט
העבודה עם יוני דרור מאפשרת לנו ליהנות מייעוץ ייחודי וממוקד, שמציע נקודת מבט אחרת על מצבים, ותוצאות מהירות. יוני דרור הצליח בזמן קצר לרכוש את אמונם של המנהלים שעבדו אתו, והטמיע בם את היכולת להצליח, לשנות ולהוביל. העבודה עם יוני דרור חוללה שינויי מבורך בארגון.
כיום יש למנהלים את היכולת האמתית להפגין עניין אחד בשני, ולקחת אחריות לעבודתם כצוות.

דויד כהן, מנכ"ל דויד אינטרקונטיננטל תל אביב

עוד בספר...

                                                                                                                                                                         איך תבחר את התמונה שתעזור לך לסגור עסקאות
                                                                                                                                                                         כיצד להבדיל בין הזהות הווירטואלית שלך לבין מי שאתה במציאות
                                                                                                                                                                              איך להשתמש בתמונות ככלי להעצמה יומית
                                                                                                                                                                         איך תוכל להעזר בתמונות ככלי יעיל לקידום כל מטרה
                                                                                                                                                                          איך לאסוף מידע על המתחרים שלך בצורה חוקית ובחינם.

האם הספר סודות התמונה המנצחת יכול לשרת אותך?

   אם אתה מעלה תמונות לרשת - תמונות שלך או של אחרים
​   אם אתה צופה בתמונות שאנשים אחרים מעלים לאינטרנט
   ​אם אתה צופה בטלוויזיה או קוראים עיתון
​  אם אתה בעל עסק שממתג את עצמו במדיה​

אז הספר הזה מתאים לך, ואפילו מאוד!

ככל שתקדים לקרוא את הספר כך תוכל להרוויח ממנו מהר יותר!



יוני דרור הוא מרצה ויועץ ישראלי ובינלאומי, המתמחה באיתור יכולות ומימוש הפוטנציאל הגלום באנשים ובארגונים. פיתח מתודיקה עצמאית "הקוד הוויזואלי" המלמדת לאתר יכולות, כוונות, ומוטיבציה של אנשים וניתח קשרים אישיים ועסקים באמצעות תמונות שאנשים מפרסמים.
מאז שנת 2000 משמש כיועץ ומרצה מבוקש להעברת מסרים מדויקים, איסוף מידע לצרכים עסקיים (ריגול כשר), איסוף מידע על מתחרים, בחירת צוות ומנהלים בכירים, וניהול משברים.
יוני דרור, הנחה במשך 16 שנים למעלה מ-40,000 אנשים בהרצאות, סדנאות, וליווי אישי ועסקי, עבד עם למעלה מ-500 חברות ועסקים, ממגוון תחומים: חברות ביטוח ופיננסים, בתי מלון, משרדים של  עורכי דין, חברות אנרגיה, חברות שעוסקות בייעוץ, במתן שירותים, וביצור מוצרים; עם מפעלים, בתי חולים, חברות הייטק וסטרטאפים, נדל"ן, בתי ספר לאימון, מערכת הביטחון, משרדי ממשלה, בית הנשיא.
יוני דרור, בוגר האקדמיה לאומנות וי"צו חיפה. השתתף בקורסים לתקשורת ואומנות בפרינסטון וניו-יורק. חתן קרן אמריקה ישראל לחדשנות בצילום, מומחה בינלאומי לאבחון ואיסוף מידע מתמונות.