ברוכים הבאים לקורס המשמעותי ביותר
שתעברו בחייכם

מה זה NLP?
תפסיקו ללמוד להיכשל!
כל החיים לימדו אותנו לשאול את עצמנו "למה יש לנו את הבעיה הזאת?", וגם בחוגים לפסיכולוגיה חוקרים בעיות כדי להבין יותר את הבעיות. אבל היי.. הבעיות זה לא מה שמעניין, מה שחשוב זה הפתרונות.
NLP הוא תחום החוקר את הפתרונות וההצלחות הפנומנליות של אנשים. כי אנחנו לא צריכים ללמוד להכשל, אנחנו צריכים ללמוד להצליח.

מה תלמדו בקורס?

לפתח את הביטחון העצמי
לשפר משמעותית את התקשורת הבינאישית
לקרוא שפת גוף ולהבין אנשים
לפתור פוביות והתנהגויות כפייתיות.
לשנות הרגלים
לחזק מוטיבציה ולהפסיק לדחות.
לשלוט ברגשות ובמחשבות ולהפטר ממחשבות כפייתיות
להגיע לשקט פנימי
להחליט את ההחלטה הטובה ביותר עבורנו מבלי להתלבט
להשפיע על אנשים
להתמודד עם משברים בעוצמה
להיות האדם שתמיד רצית להיות

הגעת למקום הנכון ללמוד בו NLP

  • עם פז בלבד!!- לא תקבלו איזה מרצה לא מוכר ללא ניסיון. כל הקורס מועבר על ידי פז אושרן בלבד!
  • תהליך התפתחות אישית- הדרך הכי טובה להתחבר ולהאמין ב-NLP היא לחוות את התחום בעצמך. אנחנו לא מסתפקים בתאוריה או בתרגולים המעשיים, אפילו לא מסתפקים בהדגמות. להבין NLP זה לחוות את השינוי על עצמכם. ולכן במהלך הקורס תעברו תהליך אישי מעצים ומפתח בו תגלו כמה מהר תוכלו להשיג את המטרות שלכם.
  • חוויתי- לא עוד שיעור בית ספר עם מורה משעמם. לא שיעורים שבו סופרים את הזמן עד שייגמרו. כי המוח לומד הכי טוב מחוויות. ולכן בקורס ה-NLP שלנו הלמידה היא חוויתית, עם דוגמאות, הדגמות, תרגולים וסיפורים מצחיקים.
  • תעודה בינלאומית- בסוף הקורס תקבלו תעודת NLP Practitioner בינלאומית שתאפשר לכם לעסוק בתחום. 
  • ללמוד גם עם תת המודע- אם NLP היא השיטה הכי מתקדמת לשינוי מחשבות, רגשות והתנהגויות. אז למה לא ללמוד NLP עם NLP? הקורס בנוי בצורה חכמה שבה אנחנו עושים שימוש בכל כלי ה-NLP כדי שגם התת המודע יבין את הכלים וכך לאפשר לכם לפעול עם כל מה שלמדתם בקלות רבה יותר.
  • מסלולי קידום- רוצים לעבור שוב את הקורס? מתי שתרצו תוכלו להיות מסייעים ובכך לעבור שוב את הקורס וגם להיות חלק מצוות החונכים של התלמידים ובכך לפתח את כישורי ההדרכה וה-NLP. כמובן, ללא תשלום נוסף.
  • מקצוע ביד- אם תרצו להתפרנס מהתחום- האפשרות לרשותכם. אנחנו נעזור לכם בכל הנושא. זו הסיבה שהקורס כולל שיעור על שיווק ומכירות שבו תלמדו איך להגיע למצב שאתם פותחים את היומן ויש עשרה אנשים שרוצים איתכם פגישה (בתשלום כמובן, כן?). הבוגרים שבחרו לעסוק בזה- מתפרנסים מזה (ככה הם משלמים את שכר הדירה, הטיסות לחו"ל ויתר ההוצאות שלהם). תרצו גם? נשמח לעזור לכם עם זה. זה אפילו חשוב. אנחנו חיים בעידן שבו יש יותר מידי אנשים שצריכים עזרה ומעט מידי אנשים שיודעים לעזור. ואם תרצו להפוך את התחום למקצוע שבו אתם יוצרים לאנשים פריצות דרך כמו שתעברו בקורס- אנחנו איתכם.

למה לא כדאי שתצטרפו לקורס ה-NLP שלנו?

לא נשווק ונבטיח הרים וגבעות רק כדי שתירשמו, לפני שתתלהבו מאיכות הקורס, חשוב לנו לשים את כל הקלפים על השולחן ולספר לכם גם על הצד השני. למה לא כדאי שתצטרפו לקורסי ה-NLP שלנו.
לא הקורס הכי זול שתמצאו- אנחנו לא עושים מבצעים ומחיר הקורס רחוק מלהיות הנמוך ביותר בשוק. אמנם אנחנו גמישים במספר התשלומים, אבל הסכום די גבוה ואחיד לכולם. אם אתם מחפשים את הקורס הזול ביותר, זה לא הקורס בשבילכם.
הקורסים שלנו מלאים כמה חודשים קדימה- אנחנו לא בתי הספר שיש להם מקום בשבילכם מתי שרק תרצו. הקורסים שלנו מלאים כמה חודשים קדימה כך שתצטרכו לחכות בסבלנות עד שהקורס אליו נרשמתם יתחיל. 
לא תעודה של גורו- יש מקומות בארץ שמזמינים תעודה מ"גורו בינלאומי" ב-200$ (פחחח). אמנם התעודה שלנו היא בינלאומית, מוכרת בכל העולם ומאפשרת לכם לעסוק בתחום. מבחינתנו, מחשבה פורצת דרך זה להשקיע את המשאבים באיכות.
זה לא רק קורס NLP- הקורס כולל תכנים ופיתוחים שלנו. אם אתם מחפשים את מה שכולם מלמדים- זה לא המקום בשבילכם. החלטנו להוסיף גם טכניקות מעולם התקשורת הבינאישית ומודלים ייחודיים שפיתחנו.
אווירה צעירה- כולם מוזמנים לקורסים שלנו. ובכל זאת, תמצאו שם בעיקר צעירים. אפילו המרצה צעיר.
יש סיכוי שלא תתקבלו- מצטערים, אנחנו לא מקבלים כל אחד לקורס. חשוב לנו לוודא שמצטרפים אלינו האנשים האיכותיים והמתאימים ביותר לכן תצטרכו למלא שאלון בדיקת התאמה לפני שתצטרפו לקורס.

למי הקורס מאוד מתאים?

  • אנשי ההתפתחות האישית- שרוצים להשיג לעצמם יותר- יותר ביטחון עצמי, יותר בזוגיות, יותר בחשבון הבנק ויותר שביעות רצון מהחיים.
  • מטפלים- אנשים שרוצים לעזור לאנשים אחרים בצורה אפקטיבית ומהירה וגם להתפרנס מההצלחות.
  • אנשי מכירות- או כל אדם שרוצה לדעת להשפיע על אחרים, לרתום אחריו צוות ולסחוף אחריו קהל.
  • אנשים עם קול פנימי שקורא להם להצטרף לקורס הכי עוצמתי ולחוויה שתשנה להם את החיים

אז מי אני?

פז אושרן
מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP
מאסטר בהיפנוזה (ארה"ב)
מחבר הספרים "איך להיות מגנט חברתי" ו"בטחון עצמי למגנוט חברתי"
הקים את מגמת NLP בקמפוס ברושים אוניברסיטת תל אביב, מכללת אשקלון ומכללת גבעת וושינגטון.
מנהל קליניקה פרטית מ-2004
כותב נאומים בכנסת ישראל
מרצה בינלאומי בארגונים וחברות.

מבנה הקורס

22 מפגשים שבועיים, 4 שעות כל פגישה.
מומלץ לפנות עוד (לפחות) יום בשבוע כדי לתרגל את הכלים.
המפגשים נערכים בדרך השלום 7 (חמש דקות הליכה מעזריאלי).
קורס ערב- 17:00-21:00
קורס בוקר- 9:00-13:00
המחזורים הקרובים:
21/3/22- ימי שני בערב, הקורס בתפוסה מלאה
22/6/22- ימי חמישי בערב- ההרשמה בעיצומה

איך תצטרפו?

השאירו פרטים

ואלינור תתקשר לענות לכם על כל השאלות

שם*
מייל:*
סלולרי:*