שתף    שלח לחבר  

איך להשתחרר ממחסומים בשיווק
כדי להצליח בעסק

6 עקרונות ההצלחה לנשים בעסקים
מחכים לך כאן - ללא תשלום

שלום לך,
שמי איטה טל-אור, אני מסייעת לבעלות עסקים להשתחרר ממחסומים בשיווק ומכירות.
אני מכירה את תחושת התקיעות, את הפחד מכישלון לפני שיחות מכירה וההיסוס לפני כל כתיבה בפייסבוק. היום אני יכולה ליהנות מפעולה שיווקית, להרגיש בטוחה ונינוחה מול לקוחות פוטנציאלים, ולהרגיש שהדברים קורים גם בלי שאני מתאמצת במיוחד.
אני רואה את השיווק היום כמתנה, כי ההתמודדות עם השיווק, גרמה לי להיות אדם יותר טוב.

כן, כן, אני יכולה לראות את הגבות מורמות, אבל זה מה שקרה, המימוש העצמי שלי וההליכה בעקבות הייעוד, היו לי כל כך חשובים, שהייתי חייבת לעשות את השינוי ואחרי שהוא קרה גיליתי שאני טובה יותר לעצמי ולאחרים.

אני רואה מסביב כל כך הרבה נשים מוצלחות, בעלות עסקים מקצועיות ומדהימות, שיש להן המון מה לתת לעולם, שנתקעו בעסקים בגלל השיווק ובא לי לצעוק: אפשר אחרת!


אפשר להצליח בלי להרגיש שאת הפכת לאחד מאותם 'אנשי מכירות', בלי לשלם את ליטרת הבשר ובלי להשתעבד לעסק. זו הסיבה שבגללה היה חשוב לי לרכז את 6 העקרונות הפשוטים האלה ולתת לך אותם מרוכזים במדריך אחד שימושי ומעשי. מדריך שמבוסס על שיטה פשוטה, בת שישה שלבים לשחרור ממחסומים. כדי שכל אישה תוכל לצאת מהתקיעויות ולהצעיד את העסק שלה קדימה!

המדריך בנוי משישה פרקים קצרצרים, כל פרק מציג שלב בשיטה, מחסומים נפוצים לאותו שלב ופתרונות אפשריים. המדריך גם מתובל בדוגמאות מהחיים, אנקדוטות מחייהן של נשים מצליחות בעסקים וציטטות להשראה.
כמו כן, בסוף כל פרק הנחיות לעבודה עצמית. כדי להתחיל את השחרור כבר עכשיו.

אני מזמינה אותך להשתחרר ולהתחבר אל המצליחנית שבך ו...

 
לגלות שגם את יכולה להצליח בשיווק ובמכירה
לבחור את מה שהכי נכון לך
למצוא את מה שחוסם אותך
לנטרל את המחסום
להפוך את ההבנות למעשים
להתבונן בתוצאות ולראות את ההתקדמות

 

לקבלת המדריך, מלאי כאן את פרטיך ולחצי על הכפתור:

[[ טופס מוטמע-7446]]