הספר "להיות מאושרת בזוגיות" - 40 עמודים במתנה

רוצה לקבל 40 עמודים ראשונים 
של הספר "להיות מאושרת בזוגיות" במתנה?

לקבלת 40 העמודים הראשונים במתנה
מלאי את הפרטים שלך והקובץ ישלח אליך למייל!
( * לאחר הקלדת הפרטים שלך ישלח אליך למייל הקובץ)

מייל:*
שם*
סלולרי*

הספר: "להיות מאושרת בזוגיות"
יצירת זוגיות מאושרת אינה המטרה,
אלא התוצאה של מי שאת הופכת להיות

כולם ראויים לחיים טובים וכולם יכולים ליצור זוגיות מאושרת
זה משהו שלא מלמדים בביה"ס או באוניברסיטה. הספר "להיות מאושרת בזוגיות" כתוב מהלב, בגובה העיניים והוא באמת יכול לעזור לך לעשות את השינוי. הספר מיועד לעזור לנשים שרוצות ליצור זוגיות ולהיות מאושרות, הן בתהליך 
מציאת הזוגיות המתאימה והן בהמשך, בתוך הקשר הזוגי.

אבל למה רק לנשים? הרי גברים צריכים את זה יותר… 

זו אחת השאלות הכי שכיחות שנשים שמגיעות לסדנאות שלי שואלות אותי. הסיבה שבחרתי להתמחות ולהתמקד באימון לנשים ולכתוב את הספר עבורן היא מהמקום של הצורך בתיווך. אני תמיד אזכור את יעל שאימנה אותי בתהליך יצירת הזוגיות שלי, שתמיד ידעה לתווך עבורי בדרך רכה ומכילה את עולם הנשים שהיה זר לי והראתה לי הרבה פעמים נקודות מבט על נשים שאני כגבר לא ראיתי קודם. השיחות עם יעל הן אלו שעזרו לקשר שלי עם אורטל בשלביו הראשונים לפרוח ולעבור את חבלי הלידה הראשונים שלו. זה בדיוק מה שאני רוצה שיקרה עבורך במהלך קריאת הספר "להיות מאושרת בזוגיות".

"זוגיות זו התוצאה של מי שאת הופכת להיות!"
הספר "להיות מאושרת בזוגיות" מיועד לכל מי שרוצה קודם כל להיות מאושרת. מאושרת במקום העבודה, מאושרת עם המשפחה הקרובה, מאושרת עם החברים ומעל לכל - עם עצמה. 
כשזה קורה - האושר נכנס גם לתחום הזוגיות. "להיות מאושרת בזוגיות" מיועד לכל מי שחולמת להיות בזוגיות מאושרת ולהיות מאושרת כאדם. בספר אחלוק בכל הטיפים והכלים שפיתחתי ליצירת זוגיות מאושרת ואלמד אתכן איך ע"י ביצוע מספר פעולות פשוטות תוכלו לחולל שינוי מיידי שיוביל ליצירת זוגיות בריאה ולמשיכת הגברים שנכונים לכן.

לקבלת 40 העמודים הראשונים במתנה
מלאי את הפרטים שלך והקובץ ישלח אליך למייל!
( * לאחר הקלדת הפרטים שלך ישלח אליך למייל הקובץ)

מייל:*
שם*
סלולרי*
על דן טימור מחבר הספר:
דן טימור
 נשוי לאורטל ואבא לארבל ולשיר. 
דן הוא מאמן אישי, מטפל בשיטת תטא הילינג ומנחה סדנאות. עד גיל שלושים לא הייתה לו זוגיות משמעותית, אבל ברגע אחד של משבר גדול הוא החליט לשנות את חייו וללמוד כל מה שניתן כדי לבנות זוגיות מאושרת ומשפחה.
היום דן מעביר את זה הלאה ומסייע לנשים בדרכן. בעשור האחרון דן חוקר את עולם הזוגיות, מרצה בנושא, וכבר ליווה מאות נשים ליצירת זוגיות מאושרת, לנישואים ולהקמת משפחה.