במיוחד עכשיו נעזור למתבגרים שלנו לפתח דימוי גוף חיובי

קבלו במתנה סדרת סרטונים על טיפוח דימוי גוף וביטחון עצמי אצל בני נוער

מה מחכה לכם במדריך:

מה קורה לילדים בראשית גיל ההתבגרות מבחינה פיסית ורגשית
איך אנחנו כהורים יכולים לעזור לילדינו לפתח דימוי גוף חיובי וביטחון עצמי
השפעת הדימוי העצמי על הכישורים החברתיים של ילדינו
כלים ישומיים לטיפוח תקשורת מקרבת עם הילדים

לקבלת המדריך הירשמו כאן

והמדריך יגיע אליכם למייל


מייל:*
סלולרי:*
שם

קצת עליי:

הי, אני נטע לוי, מאמנת ילדים ונוער לאורח חיים בריא ודימוי גוף חיובי - שילוב מנצח בין קואצינג (אימון דיאלוגי) לפעילות גופנית.
יום אחד הבת שלי חזרה מבית הספר בוכה ואמרה לי ״אמא היום קראו לי שמנה״. מיד הבנתי שעלי לחולל שינוי בדפוסי ההתנהגות שלי כדי שהבת שלי תצליח לעשות שינוי בהרגלי האכילה שלה. בצעדים קטנים המשלבים התבוננות, הקשבה, סבלנות, אורח רוח, אמונה והתמדה, שיניתי את דפוסי ההתנהגות שלי והנחלתי בביתי אורח חיים בריא ומהנה אשר השפיע באופן טבעי על כל בני המשפחה.קצרתי הצלחה. דימוי הגוף של הבת שלי הפך לחיובי והביטחון העצמי שלה עלה.

באופן הדרגתי תוך כדי שהילדה צומחת לגובה, הרגלי האכילה שלה הוטמעו והיא גדלה להיות ילדה בריאה ומאושרת, מוקפת בחברים ושלמה עם עצמה.כשלוש שנים לאחר מכן, אחרי שילדתי את בני השלישי, חוויתי עייפות פיזית ונפשית מתישה ומתסכלת. מצאתי נחמה באכילת אנרגיה זמינה (שוקולדים, עוגות, ממתקים) וכך עליתי במשקל. חשבתי שלאחר לידה שלישית הגוף משתנה וכך יישאר לנצח. הבנתי שאני מתנהלת מתוך אמונה אשר מעכבת אותי ונזכרתי כי יש לי את האפשרות לבחור, לקחת אחריות ולחולל שוב שינוי בחיי.

הקשבתי לצורך הפנימי שלי לשינוי וכך פיתחתי את שיטת הה"ר המעוררת יחסי גומלין בין שלושת הערכים התבוננות, הקשבה, רגש ומשלבת בין מודעות מנטאלית, רגשית ונפשית, תנועה ותזונה. כך עלה הביטחון העצמי שלי ודימוי הגוף הפך חיובי.  ירדתי במשקל באופן מאוזן ונכון. שינויים אלו השפיעו באופן ישיר על מערכת היחסים שלי עם עצמי ועם הסביבה, בזוגיות, עם הילדים, חברים וקולגות. התגובות מיהרו להגיע. כולם "רוצים גם"... ובשביל זה אני כאן.
היום, ברגישות, הכלה, אמפטיה, חמלה, סבלנות, אהבה והנאה מרובה, אני מלווה ילדים והורים בתהליך התפתחות אישית, בדגש על תקשורת בריאה, חיזוק הביטחון העצמי ופיתוח דימוי גוף חיובי. מה שמוביל באופן טבעי ומהנה לאורח חיים בריא.

לקבלת המדריך הירשמו כאן

והמדריך יגיע אליכם למייל


מייל:*
סלולרי:*
שם

לפרטים על תכניות אימון אישי גם מרחוק און ליין,
הרצאות וקורסים התקשרו אליי: 052-5959255