שיטת המכירה הטבעית
נמאס לך להיתקל בהתנגדויות שמונעות ממך לסגור יותר?
כיצד אדם שאין לו כושר שכנוע מולד ויכולות מכירה יכול לסגור עסקה?
הגיע הזמן להגדיל את כמות הסגירות בעסק שלך 

צור קשר היום ותתחיל להגדיל את המכירות בעסק שלך

שם*
סלולרי*
אם בכל פעם שמדברים על מכירות יש לך צביטה בלב, כנראה שהגישה שלך עוצרת אותך מלמכור טוב.
ככה אתה מבזבז אנרגיות מיותרות על שימוש בשיטות שלא מצליחות, ואף מותירות טעם רע אצל הלקוח.
הגיע הזמן ללמוד את שיטת המכירה הטבעית, שבעזרתה נלמד איך להפסיק לגייס אנרגיה עצומה כדי לנסות לשכנע ולהכניע את הלקוח ובמקום זאת להתחיל לסגור עסקאות בקלות, מבלי להתיש את עצמנו ואת הלקוח
 דליה היא מנטורית אמיתית. אשפית מכירות ומדריכה מצוינת. מבינה בצורה מושלמת את צרכי צוות המכירות של החברה ומעצימה אותם. הופכת את תהליך המכירה לאינטואיטיבי, קליל ומהנה. תורמת לביטחון העצמי של צוות המכירות.
יודעת לשים את הדגש במקומות הנכונים, ולהבדיל בין עיקר לתפל בתהליך הכי חשוב של העסק שלכם.
ההוצאה הכי משתלמת שלכם השנה.
אסף בראון - מנכ"ל הדוניזם 
 אי אפשר לתאר את התהליך שעברתי בזכותך - מסע מופלא, מרגש ומרתק . היום לא רק שאני מצליחה לסגור יותר עסקאות, אני גם ממש נהנית מתהליך המכירה. אני פשוט שואלת את הלקוח את השאלות הנכונות, ומצליחה לסגור עסקה. מומלץ ביותר
 רותי אלבז - מעצבת פנים
400
 דליה את מתנה לעולם !
ליווי מכירות חובה לכל בעל עסק ונהניתי מאוד ללמוד מימך. הידע המעמיק, הסבלנות, העזרה, התכנים בנויים מושלם והכי חשוב אפקטיבי ברמות אחרות, ממליצה בחום !
ורד סהר - מטפלת

צור קשר היום ותתחיל להגדיל את המכירות בעסק שלך

שם*
סלולרי*
נעים מאוד, שמי דליה סרויה, וב-10 שנים האחרונות אני מדריכה בעלי עסקים ואנשי מכירות איך להפוך לקוח מתעניין ללקוח משלם - כדי למכור יותר ולהרוויח יותר. הסיבה שבחרתי לעסוק דווקא במכירות, היא מתוך אהבה אמיתית לתחום ולתוצאות שאני רואה בשטח מדי יום. אחרי שהדרכתי ב-10 שנים האחרונות אנשי מכירות בכמה מהחברות הגדולות בארץ, החלטתי לקחת את כל הידע הזה ולהנגיש אותו לבעלי עסקים כשהוא לעוס, מעובד ויישומי. וכל זה מתוך רצון אמיתי לראות את העסקים מצליחים וגדלים, בזכות מיומניות מכירה והכפלת אחוזי הסגירה בעסק.
בנוסף, אני בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בייעוץ ארגוני מאוניברסיטת בר אילן, בוגרת לימודי NLP ומרצה בחוג לניהול במכללת הדסה בירושלים.

צור קשר היום ותתחיל להגדיל את המכירות בעסק שלך

שם*
סלולרי*