שתף    שלח לחבר  


קוראים יקרים,
גיליון ינואר שלנו פותח את שנת 2014 בסימן שיווק ומדיה ואנו צופים שנה של התפתחויות, גילויים והתקדמות משמעותיים! ובמילותיו של הנרי פורד - "ההתכנסות יחד היא התחלה. ההישארות יחד היא התקדמות. העבודה יחד היא הצלחה.". כמו כן, אנחנו מתרגשים ומצפים לתגובותיכם על כתבות המומחים שלנו שיתמקדו הפעם סביב עבודה מול לקוחות קיימים בעולם הדיגיטל, כיצד רשתות חברתיות מנצלות אותנו בחינם וכיצד זה פוגע בכלכלה? איך להניע לקוחות לפעולה בעזרת דפי נחיתה יעילים? האם להפסיק לתכנן תכניות כדבריו של ג'ון לנון? ובאילו דרכים מתחלקת עוגת יחסי הציבור כיום?

אל תהססו לפנות אלינו או ישירות אל המומחים בנוגע לכל דבר ועניין מעולם השיווק והמדיה!

שנה טובה ו
קריאה מהנה,
מערכת מגזיני לוטן
 
הכירו את המומחים שלנו
 
 
איך יוצרים תוצאות משיווק בדיגיטל –  עבודה מול לקוחות קיימים בדיגיטל
 מאת: אופיר סלע
ידוע שמכירה ללקוח חדש מאתגרת יותר ממכירה חוזרת או הגדלה של לקוח קיים. ידע זה חשוב ליישום גם בזירה הדיגיטלית בעבודה מול לקוחות קיימים וישנם מספר אפיקים איתם נכון וראוי לעבוד באופן שוטף לצורך שמירת הקשר עם הלקוחות הקיימים. במאמר זה אתמקד ב-3 כלים עיקריים לתקשורת יזומה אל מול לקוחות קיימים
 
המודל של גוגל ימוטט את הכלכלה
מאת: בן קמינסקי
ממציא המציאוּת המדומָה מציע בספרו החדש מודל עסקי אלטרנטיבי לעולם האינטרנט: "דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים לכם בחוף הים. שחף עם מערכת שליטה עצבית ממוחשבת מתיישב לידך ומתחיל לדבר. הוא מספר לך שרובוטים ננו-טכנולוגיים מתקנים עבורך את שסתום הלב כרגע, ושנותן החסות, המממן של המסר הציפורי הזה ושל הטיפול הקרדיולוגי האוטומטי,
הוא הקזינו שבהמשך הכביש,
באמצעות גוגל או באמצעות חברה אחרת בסגנון"

   
 
  
  
דפי נחיתה אפקטיביים – איך להניע
לקוחות לפעולה
מאת: אסף שטרן
מטרת הטור הפעם היא לפרוט איך בונים עסק מנצח באינטרנט תוך ניצול המשאבים העומדים לרשותנו, כך שלא משנה כמה מתחרים יש לנו וכמה חזקים הם – עדיין נהיה במקום הראשון. בטור הקודם למדנו על הניוזלטר ואיך הוא עוזר לנו לשמור על קשר רציף  עם הלקוחות, הפעם אתמקד בדפי נחיתה, מהו שימושם ואיך ניתן להשתמש בהם בצורה היעילה ביותר, שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי.
 
סוף השנה או שנה חדשה?

מאת: אורלי אייזיק
על אף אמרתו המפורסמת של ג'ון לנון "החיים הם מה שקורה לנו בזמן שאנו עושים תוכניות אחרות", אין לנו דרך אחרת חוץ מלהמשיך לתכנן. בתחילת השנה הזאת חשוב להתוות את הדרך קדימה, לשנה הקרובה לשנים הבאות.
 
 
  
  
המדיה החברתית תופסת נתח גדל והולך בעוגת יחסי הציבור
מאת: יעל לוטן
עולם התקשורת של היום מזמן לבעלי עסקים וכשרונות את השאלה הגדולה – מהו מקום הפרסום המיטבי?
המדיה הקלאסית-מודפסת-משודרת או המדיה החדשה – עולם האינטרנט? כבר מלכתחילה ניתן לומר – כל דבר טוב במינון ובדרך הנכונים
  
לוטן תדמיות | Lotan Communications

אחד העם 35, תל אביב | טלפון: 03-5667474
דף זה מוצג באמצעות שלח מסר – מערכת דיוור אלקטרוני