שתף    שלח לחבר  

קוראים יקרים,
במגזין החודש, שי חיון, מומחה שהצטרף לפאנל שלנו, מסביר למה לחזק את החוזקות של העסק ולא את החולשות כפי שהאינטואציה מובילה אותנו. יעל לוטן, עושה יחסי ציבור ל"יחסי ציבור", אופיר סלע, מאיר את עינינו לגבי תקציבי קמפיין דיגיטל, אסף שטרן, כותב כיצד מערכת דיוור אלקטרוני, תהפוך את העסק שלכם לריווחי ואורלי אייזיק מסבירה, למה מנהלים זקוקים לייעוץ.
אנחנו מזמינים אתכם
 לפנות אלינו או ישירות אל המומחים ולהתייעץ או לשאול כל דבר הנוגע לשיווק העסק שלכם.
                                         קריאה מהנה וחג שבועות שמח,
                                         מערכת מגזיני לוטן

הכירו את המומחים שלנו
יעל לוטן  
לוטן תדמיות 
יחסי ציבור
ואסטרטגיה
אופיר סלע 
Wave Didital
שיווק בדיגיטל
 אסף שטרן 
 קומסטאר ושלח מסר
שיווק אלקטרוני
ובניית אתרים
שי חיון
שי חיון, מנכ"ל 
SQ - השביל
שלך להצלחה
אורלי אייזיק
ייעוץ
שיווק ואסטרטגיה
 
   
מנווטים בתהליך שיפור השירות והמכירות
מאת: שי חיון, SQ - השביל שלך להצלחה
למעשה, כולנו מנווטים כל הזמן. ניהול השירות הוא ניווט -אמנם המפה שונה, הטופוגרפיה שונה, התכסית והתבליט שונים, אבל בפועל כולנו מנווטים. וכמו בניווט יש לנו יעד – להגיע אל נקודת המטרה, וכפועל יוצא לשפר את המכירות
 
צריך לעשות יחסי ציבור ל”יחסי ציבור”
מאת: יעל לוטן, לוטן תדמיות
מעולם לא חשבתי שיגיע הרגע בו אצטרך לעשות ליחסי ציבור כנושא, יחסי ציבור.אולם אחרי 25 שנים של התעסקות במקצוע נוכחתי לדעת שליחסי הציבור כמקצוע נעשה עוול לא קטן. 
ולא נחפש אשמים. 
בראש ובראשונה צריך להבין מהם באמת יחסי ציבור ומה מטרתם, איזו עוצמה טמונה ביחסי ציבור שנעשים כהלכה. 
 
  
  
איך מערכת דיוור יכולה להפוך עסק לרווחי
מאת: אסף שטרן, בעלי חברת קומסטאר
רבים חושבים שמערכת דיוור קשורה אך ורק למיילים פרסומיים ולהפצת תכנים בתדירות גבוהה וישנם אף כאלה שירחיקו לכת ויקפצו לאסוציאציות כמו ספאם.
מערכת דיוור אינה רק מערכת לשליחת מיילים לרשימות תפוצה אלא מכילה אפשרויות רבות ומגוונות היכולות להוסיף לקוחות לעסק שלכן ולגרום לו להיות ריווחי עוד יותר.
כיצד עושים זאת?
 
איך יוצרים תוצאות משיווק בדיגיטל
מאמר שניים עשר בסדרה
מאת: אופיר סלע, Wave Didital
אחרי שכבר ראינו בסדרת מאמרים זו, שהפרסום בדיגיטל מלא באפשרויות מעניינות לקידום המטרות העסקיות, ונחשפנו לכמה אפשרויות מובילות, כמו רשתות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שנותנות פתרון שיווקי יעיל וטוב, ומאפשרות דיוק והתאמה לכל עסק בפני עצמו. עלינו עדיין להבין ולהחליט על התקציב איתו נעבוד לקידום המטרות השונות, וכיצד למדוד את האפקטיביות שלו.
בדידותו של הרץ למרחקים ארוכים
מאת: אורלי אייזיק, ייעוץ, שיווק ואסטרטגיה
ככל שמתקדמים מעלה בהיררכיה הארגונית, המקום הופך צר וקשה יותר להתמקם שם בנוחות. גם כאשר המטרה המיוחלת, המקום בפסגה אינו בהכרח ודאי לאורך זמן. למעשה, האתגרים רק מתחילים.
מנהלים בכירים מוצאים עצמם מוקפים באנשים, אך בודדים בצמרת. לעובדים סביבם יש אג’נדה משלהם שהם מנסים לקדם, ואילו המנהל מחויב לראות רחוק וברור, בזווית רחבה, לטווח ארוך באופן שישרת פרמטרים רבים.
      
לוטן תדמיות | Lotan Communications

אחד העם 35, תל אביב | טלפון: 03-5667474

 
דף זה מוצג באמצעות שלח מסר – מערכת דיוור אלקטרוני