שתף    שלח לחבר  

קוראים יקרים,
השיווק באינטרנט תופס היום חלק נכבד יותר ויותר, ולא בכדי שלוש מתוך חמשת הכתבות שלנו עוסקות בכך. בנוסף אנו שמחים על הצטרפותו של עופר ברייר מנטור עסקי בישראל ובארה"ב, עופר ברייר נבחר ב 2003 בארה"ב לאחד מ 60 המנטורים העסקיים המובילים בעולם ובמהלך 2007, הוכר מטעם גלובס כאחד מהמרצים המבוקשים ביותר בישראל.
ולבסוף אורלי אייזיק מסבירה לנו מדוע עכשיו זה הזמן הנכון לפעול.

אנחנו מזמינים אתכם
 לפנות אלינו או ישירות אל המומחים ולהתייעץ או לשאול כל דבר הנוגע לשיווק העסק שלכם.
                                         קריאה מהנה וחג שמח,
                                         מערכת מגזיני לוטן

הכירו את המומחים שלנו
יעל לוטן  
לוטן תדמיות 
יחסי ציבור
ואסטרטגיה
אופיר סלע 
Wave Didital
שיווק בדיגיטל
 אסף שטרן 
 קומסטאר ושלח מסר
שיווק אלקטרוני
ובניית אתרים
עופר ברייר
קבוצת ברייר
מלך הקשרים
אורלי אייזיק
ייעוץ
שיווק ואסטרטגיה
 
   
לפני שיהיה מאוחר מדי

מאת: עופר ברייר
תתחיל לצחצח שיניים לפני שיהיה מאוחר מדי,
תתחיל לחסוך בהוצאות לפני שיהיה מאוחר מדי,
תתחיל להשקיע בלימודים לפני שיהיה מאוחר מדי,
הוא לא הקשיב עכשיו מאוחר מדי,
 
במיתון זה הזמן לשגשג ולפרוח
מאת: אורלי אייזיק
בניגוד לפריחה האביבית והטמפרטורות העולות, עסקים רבים חשים חרדות ופחדים מהעתיד לבוא. אין ספק שהחדשות הכלכליות, וגם הפוליטיות, החברתיות והאחרות אינן מעודדות במיוחד. האינסטינקט הטבעי של חלק מבעלי העסקים, באופן לא מפתיע הינו להקפיא השקעות עד יעבור זעם. אך האם התגובה הטבעית הינה התגובה העסקית הרצויה? האם צמצום השקעה לשם פיתוח החברה הינה הצעד הנכון בתקופות מיתון?
 
  
  
חוק הספאם
מי נפגע, מי נהנה ואיך לנצל זאת לטובת הלקוח
מאת: אסף שטרן, בעלי חברת קומסטאר
מה הקשר בין בשר קצוץ לדואר זבל?
הנה משהו שבטח לא ידעתם על ספאם: מקור המילה spam הינו מקופסאות שימורים של חברת  Hormel Foods, קופסאות שימורים אלו מכילות בשר קצוץ משומר שנקראות Spiced Ham - spam שהפך כינוי למזון לא טעים ולא מגרה, כך דבק הכינוי בדואר זבל כדבר שאינו מגרה ואינו מועיל.
 
איך יוצרים תוצאות משיווק בדיגיטל
מאמר אחד עשרה בסדרה
מאת: אופיר סלע, Wave Didital
הפרסום בדיגיטל הולך וגדל בקצב מטאורי בשנים האחרונות. והשנה כבר עקף בארה"ב את הפרסום בטלויזיה לראשונה(!) בישראל אנחנו עדיין לא הדבקנו את הפער אבל על פי ההערכות זה יקרה בקרוב, והמפרסמים החכמים הם אלה שמקדימים את מתחריהם.
אז איפה כדאי לפרסם בדיגיטל?
דרכים לעשות יחסי ציבור באינטרנט
מאת: יעל לוטן, לוטן תדמיות
יחסי ציבור כבר מזמן לא שייך רק למדיה הטלוויזיונית ולעיתונים. ורשת האינטרנט היא בהחלט שחקן מרכזי כשמדובר ביחסי ציבור.
האינטרנט הוא תחום מובהק של יחסי ציבור בעולם החדש.  יחסי הציבור באינטרנט תופסים מקום של כבוד בתמהיל יחסי הציבור. האפשרויות לתקשר מסרים דרך האינטרנט הם רבות. המסרים באינטרנט קצרים, מדויקים ,ממוקדים ומתאימים לעולם יחסי הציבור.
      
לוטן תדמיות | Lotan Communications

אחד העם 35, תל אביב | טלפון: 03-5667474

 
דף זה מוצג באמצעות שלח מסר – מערכת דיוור אלקטרוני