שתף    שלח לחבר  

קוראים יקרים,
הפעם המגזין שלנו פרקטי במיוחד. 
נתחיל משיווק בפייסבוק, אסף שטרן ממליץ כיצד לפעול בכדי להגדיל את כמות הלקוחות שלנו בדרך אפקטיבית.
נמשיך עם הנוסחא - לגרום לכתבה שלכם להתפרסם במקומות נחשבים, באדיבותה של יעל לוטן.
אופיר סלע במאמר חשוב מספר לנו מאילו "מכות" להמנע בשיווק בדיגיטל.
אורלי אייזיק מציפה את בעיית מחזור חיי המותג ואחרונה חביבה, ענת וילוז'ני ברבי, מסבירה כיצד תמתגו את העסק.
אנחנו מזמינים אתכם
 לפנות אלינו או ישירות אל המומחים ולהתייעץ או לשאול כל דבר הנוגע לשיווק העסק שלכם.
                                         קריאה מהנה וחג שמח,
                                         מערכת מגזיני לוטן

הכירו את המומחים שלנו
יעל לוטן  
לוטן תדמיות 
יחסי ציבור
ואסטרטגיה
אופיר סלע 
Wave Didital
שיווק בדיגיטל
 אסף שטרן 
 קומסטאר ושלח מסר
שיווק אלקטרוני
ובניית אתרים
ענת וילוז'ני ברבי 
מיתוג רוחני
בעולם עסקי
אורלי אייזיק
ייעוץ
שיווק ואסטרטגיה
 
   
ה”מכות” שיכולות ליפול על כל מנהל שיווק, או בעל עסק, בגזרת הדיגיטל

מאת: אופיר סלע
אמנם רק 7 מכות (ולא עשר) אבל עדיין כל בעל עסק או מנהל שיווק חייב להזהר מכמה דברים כשהוא מתכנן שיווק באינטרנט. חוסר תשומת לב לנקודות שמעלה אופיר סלע, סמנכ"ל לקוחות Wave Digital יכולה לעלות לבעל העסק המון כסף והמון אנרגיה מבוזבזת. אז כדי שהקמפיין הדיגיטלי שלכם יהיה מוצלח וישיג את היעדים, הכנסו לכתבה הבאה.
 
כיצד לכתוב כתבה שתעניין את העיתונאים
מאת: יעל לוטן - לוטן תדמיות
יחסי ציבור שייך לאחד התחומים שנתפסים על ידי בעלי עסקים כקשים מאוד לביצוע. נראה כי יש נוסחת קסמים אותה יודע היחצ”ן הותיק וכי איש מלבדו לא יכול לעסוק במלאכה.
אך האמת היא שבעל העסק הקטן יכול להפעיל את מחלקת היח”צ אצלו בעסק בעצמו. כל שעליו לדעת ”מה היא נוסחת הקסמים”. במאמר זה מסבירה לנו יעל לוטן, את הנוסחה שתהפוך אתכם ליח"צנים של העסק שלכם.

 
 
  
  
כיצד להשיג יותר לקוחות בעזרת פייסבוק
מאת: אסף שטרן, בעלי חברת קומסטאר
מה אתם יודעים על פייסבוק?
זה שפייסבוק היא רשת חברתית זה דבר ידוע. אך מה זה בעצם אומר? וחשוב מכך – איך אתם מנצלים אותה לטובת העסק שלכם?
מעל למיליארד משתמשים קיימים כיום בפייסבוק, מעל 4 מיליון מתוכם ישראלים, והמספרים ממשיכים לטפס.
אז איך הופכים 4 מיליון אנשים ללקוחות פוטנציאלים? פייסבוק כבר מזמן גילתה את האוצר שיש לה ביד והרשת החברתית הופכת יותר ויותר לרשת פרסום פורה.
 
אביב הגיע לצרכן מגיע
מאת: אורלי אייזיק, ייעוץ אסטרטגיה ושיווק
מזג האוויר חמים ונעים, צמיחה ופריחה בטבע, ובעסקים ממש כמו בטבע יש מגוון רחב של תופעות. חוק טבע הוא שכל הפורח סופו לקמול, לעתים יתחדש כעבור תקופה ולעתים לא. וכך גם עם מותגים, אין מותג שיחיה לנצח ללא עבודת “תחזוקה” מתאימה.
למתג, למנף לממש
מאת: ענת וילוז'ני ברבי, מיתוג רוחני בעולם עסקי
הצורך במיתוג מוביל עסקים גדולים כקטנים בשאיפה להיות מוכר, ידוע ואהוד.
כיצד להפוך את הצורך במיתוג למניע שיווקי ממוקד ואפקטיבי לעסק? או כל מה שרצית לדעת על הקשר בין תוכן, ערכים, שייכות ותפיסת עולם ולא ידעת את מי לשאול.
      
לוטן תדמיות | Lotan Communications

אחד העם 35, תל אביב | טלפון: 03-5667474

 
דף זה מוצג באמצעות שלח מסר – מערכת דיוור אלקטרוני