שתף    שלח לחבר  

קוראים יקרים,
גיליון סוף ינואר יוצא בצינורות הרשת יחד עם מיטב עצות השיווק והמדיה בצבעיה השונים! כותבינו חולקים איתנו ואתכם מנסיונם ולכל מקרה של שאלה או מידע נוסף שברצונכם לקבל - אתם מוזמנים ליצור קשר. 
והפעם! תטעמו מדעתו של תומאס מלתוס, הכלכלן האנגלי שנמנע מלהיות פוליטיקלי קורקט, בנוגע למשמעות התאוששות העולם השלישי - והשלכות העניין; איך להפוך את אתר האינטרנט העסקי שלך לאפקטיבי; יצירתיות עסקית; כיצד להניע גולשים לפעולה והאם 'ערכים' היא מילה גסה או לא כשמדובר בשיווק.

קריאה מהנה,
מערכת מגזיני לוטן

 
     הכירו את המומחים שלנו
 
     
 
אל תתנו להם לחם! על אסון התאוששות העולם השלישי
מאת: ד"ר אושי שהם קראוס
בימינו יש פחות ופחות סינים מוכי רעב, אבל לא רק זה, יש גם פחות הודים רעבים ויש גם פחות (קצת פחות) אפריקאים רעבים. נשמע טוב? טוב למי?! לנו (לי ולכם) זה כנראה פחות טוב. מתברר שכשסינים יוצאים ממעגל הרעב הם רוצים לחם, וכשהרבה אנשים רוצים לחם, המחיר שלו עולה. כשמחיר הלחם עולה אנחנו משלמים יותר ויש כאלה שזה יותר מדי בשבילם. אנשים כאלה יוצאים לרחובות ועושים מהומות, כמו למשל במצרים. אז מה, אתם בטוחים שאתם נגד רעב באפריקה?
 
איך להפוך אתר לאפקטיבי
מאת: אופיר סלע, סמנכ"ל לקוחות ווייב דיגיטל
לכל אתר צריכה להיות מטרת על ומטרות משנה מוגדרות, ועל פי מטרות אלה נבצע את מדידת האפקטיביות של האתר והתהליך אותו עוברים הגולשים בו. אתר חנות למשל, שמטרתו העיקרית הינה מכירת מוצרים, דורש מעקב אחר יחס המכירות בפועל להתחלת תהליך הקניה ולכמות הכניסות הכללית לאתר
 
  
  
שורשים עסקיים
מאת: אורלי אייזיק, ייעוץ, אסטרטגיה ושיוו
כשם שקמו משפחות וקבוצות השתייכות שונות, כך נוצרו מבנים ארגוניים מסוגים שונים, יוזמות בנושאים חדשים ושותפויות עסקיות בהסדרים יצירתיים. נראה שההווה מאפשר, שלא לומר מאלץ אותנו, להעלות את רף היצירתיות שלנו באופן קבוע וליצור קונספטים שלא היינו מעלים בדעתנו אפילו לפני דור
 
איך להניע גולשים לפעולה
מאת: אסף שטרן, מנכ"ל קומסטאר מערכות בע"מ 
מטרת הטור היא ללמוד כיצד בונים עסק מנצח באינטרנט ומנצלים את משאבינו, כך שלא משנה כמה מתחרים יש לנו וכמה חזקים הם – עדיין ננצח! בטור הקודם למדנו על דפי נחיתה ועל מה חשוב לשים דגש בבניית דף נחיתה, הפעם נלמד על הנעת גולשים לפעולות באתר, בדף נחיתה או באמצעות ניוזלטר
 
  
  
שיווק עם ערכים
מאת: יאיר לוי, שותף במשרד Brand & Better למיתוג
כדי להתחיל להבין מהם ערכי המותג שלנו, עלינו להתחיל לשאול את עצמנו את השאלות הבאות: מי אנחנו? במה אנחנו מאמינים? לאן אנחנו רוצים להגיע? מהו החזון שלנו? שאלות אלה יכולות להיראות לחלקנו מעט נדושות וברורות מאליהן ואף ישנם אלה שחושבים שלשיח על ערכים אין מקום בשיווק, כי ״העיקר המכירות״.  זה לא מדויק
  
לוטן תדמיות | Lotan Communications

אחד העם 35, תל אביב | טלפון: 03-5667474
דף זה מוצג באמצעות שלח מסר – מערכת דיוור אלקטרוני