לראשונה בישראל כנס על שיווק העסק שלך
בעזרת הכלים המתקדמים והמובילים ביותר!!!

 
 
 
 
הירשמו עכשיו ושריינו מקום לכנס
[[ טופס מוטמע-10862]]

 

משולש השיווק המנצח
M(v+f+Lp) = WMT

 

אז מה היא משוואת משולש השיווק המנצח?
תרשה לי לשאול אותך שאלה

יש לך עסק מצליח או אתה פותח עסק ויודע שהוא יצליח בענק?
 
אם כן, זה אומר שאתה שולט בתחומים הבאים:

 
 המיינדסט שלך מכוון ישירות להצלחה
   יש לך תכנית פעולה ברורה
   יש לך אסטרטגיה שיווקית מנצחת
   אתה שולט בכל חלקים התכניים
   אתה יודע לכתוב סטטוסים בפייסבוק
   אתה מייצר באנרים ועורך תמונות בפייסבוק
   אתה מצלם המון סרטוני ווידיאו שפזורים ברחבי הרשת
   הוידיאו שלך ערוך בצורה מושכת ומקצועית
   יש לך עמודי נחיתה ומכירה שמניבים לקוחות
   אתה יודע לנסח מיילים בצורה ברורה ואפקטיבית
   אתה מחובר למערכת דיוור
   אתה מחובר למערכת סליקה אוטומטית
   יש לך מתנות חינמיות ללקוחותיך

במידה ואתה שולט בכל התחומים – אין צורך שתמשיך לקרוא, כנראה שאתה כבר יודע להשתמש במשוואה.
במידה ויש תחום אחד או יותר שבהם השליטה שלך לא שבעת רצון, המשך לקרוא כי זה מיועד בדיוק בשבילך.
 

חשוב שתדע את שלושת האתגרים העיקריים של רוב בעלי העסקים!
 
1.     רוב בעלי העסקים לא באמת למדו חומרים שקשורים לשיווק העסק
2.     אלה שלמדו משהו בדרך כלל למדו תיאוריה בלבד ולא יצרו שום
         אסטרטגיה שיווקית שתזרים להם לקוחות באופן שוטף

3.     אלה שכבר כן בנו אסטרטגיה טובה, לא יודעים איך לחבר בין כל
         חלקי הפאזל  ולכן לא מיישמים אותה

כך שיכול להיות שכבר יש לך הרבה ידע תאורטי, ממקורות שונים וקורסים שהיית בהם, ויכול להיות שכבר למדת תכנים אשר קשורים לפייסבוק, יוטיוב, וידיאו, מיינדסט ועוד שלל מיומנויות שאתה צריך על מנת לשלוט בהם כבעל עסק מצליח. אבל הדברים לא מתחברים לך ליחידה אחת שעובדת בסינרגיה ואינטגריטי מלאים.

על מנת שאנחנו נייצר תוצאות מצויינות בשיווק העסק שלנו, צריך לדעת את כל מרכיבי המשוואה.

 
משוואת משולש השיווק המנצח –
הדרך הטובה ביותר לקידום העסק שלך
 
הבאנו לך את הדרכים והכלים הכי טובים שיעזרו לך אחת ולתמיד לבנות מערך שיווקי מנצח שיכניס מבול של לקוחות לעסק שלך במיידי!
 

  M(v+f+Lp) = WMT   


 
לראשונה בישראל אנחנו חושפים בפניכם שיטה מהפכנית המשלבת את כל יסודות השיווק (פייסבוק, וידיאו, דפי נחיתה ורשימות דיוור) במשוואה אחת פשוטה, כך שכל הגדולים כבר משתמשים בה ומייצרים תוצאות מרהיבות בעסקיהם.
 

 
   מה תלמד בכנס "משולש השיווק המנצח"?  

   איך לכתוב סטטוס בפייסבוק שצובר עשרות ומאות לייקים
   איך בונים דף פייסבוק פעיל עם אלפי עוקבים ומאות שיתופים
   איך יוצרים קמפיין ממומן  בפייסבוק שמביא לקוחות
   איך בונים ערוץ יוטיוב עם הרבה עוקבים פעילים
   איך יוצרים סרטון וידאו עם אלפי צפיות
   איך מתגברים על פחד מול המצלמה
   איך בונים דפי נחיתה פשוטים ועובדים עם הרבה נרשמים
   איך מגדילים רשימות התפוצה באופן שיטתי
   איך בונים ניוזלטר מנצח שמכניס כסף לכיס
   בכנס תגלו מהי השיטה הטובה ביותר והיעילה לחבר את כל חלקי הפאזל
   
אנחנו נדבר על פיתוח חשיבה מנצחת לעבר ההצלחה  

    אנו מבטיחים שבסיום הכנס יהיה לכם ברור מה הדרך
    הטובה ביותר לבנות מערך שיווקי מנצח לעסק שלכם.
הירשמו עכשיו ושריינו מקום לכנס
[[ טופס מוטמע-10862]]
 
 
        פרטי הכנס:     

הכנס יתקיים בתאריך 1 באוגוסט, 2014
משעה 8:30 ועד 13:30 (משוער)
בבית ציוני אמריקה, רח׳ אבן גבירול 26, תל אביב


8:30 - התכנסות ורישום (כולל פינוק בבוקר - שתיה וכיבוד קל)
9:00 - נתחיל את הכנס "משולש השיווק המנצח".

 

   אז מה ההשקעה שלך?   
 
מחיר השתתפות: 139 ₪ ליחיד או 209 ₪ לזוג בלבד!
מחיר הרשמה מוקדמת: 
95 ₪ ליחיד או 145 ₪ לזוג בלבד!
 


אחריות מלאה!!!
 

מאחר ואנו יודעים שתפיק המון ערך מהכנס, אנחנו לוקחים עליו את מלוא האחריות!
 
במידה והגעת לכנס, נשארת עד סופו
ואתה מרגיש מסיבה כלשהי שהוא לא תרם לך או לא קיבלת תמורה לכספך,
ללא שאלות נחזיר לך את כל הכסף באהבה!
 
אז הירשמו עכשיו ושריינו מקום בכנס!

 
 את מי תראו על הבמה ומה הם יגלו לכם?
קטי שטרן   -  איך לחסוך הרבה שעות בשיווק בפייסבוק ולקבל תוצאות מדהימות

קטי שטרן - מנכ"ל סוכנות למדיה דיגיטלית "גימיק" אשר עובדת עם חברות גדולות ובינוניות כמו ביתילי, ENTER, המשביר לצרכן, טבורית, עיריית פתח תקווה, תל אביב ועוד. הסוכנות מתמחה בקמפיינים שיווקיים בפייסבוק, הגדלת מועדון לקוחות וניהולו. קטי צברה 11 שנות ניסיון בשיווק ופרסום אשר 6 שנים מתוכם בתחום מדיה חברתית ושיווק באינטרנט. 
ב- 2008 הייתה מנהלת פרסום ושיווק של קליניקה און באירופה וברוסיה. ניהלה קמפיינים גדולים בכל ערוצי התקשורת כמו טלוויזיה, רדיו ועיתונות ובתקציבים שונים.
עדי שביט  - הקסם של הוידאו. מה הם ערוצים הכי מצליחים ביוטיוב ומה הסוד שלהם

עדי שביט מומחית לצילום וידאו שיווקי לעסקים. את דרכה התחילה כצלמת סטילס ובעיקר צילמה צילומי מזון. לפני כשנתיים נחשפה לוידאו ככלי שיווקי וראתה את הפונטציאל האדיר. מאז החליטה להתמחות בהפקת סרטונים שיווקים ולכן הלכה ללמוד את התחום מהטובים ביותר בארץ. כיום הסטודיו מפיק סרטוני וידאו שיווקים לעסקים ונותן שירות מקיף בתחום. עדי צילמה כבר מאות סרטונים עבור עסקים שונים ומגוונים.

אסף שטרן - איך מייצרים כסף בזכות מערכות דיוור

אסף שטרן, ייסד את חברת קומסטאר לפיתוח מערכות מתקדמות ואתרי אינטרנט בשנת 2004, ומשמש כיום כמנכ"ל החברה. כמו כן הקים את מערכת "שלח מסר" לשיווק באינטרנט, אשר משרתת אלפי לקוחות בישראל ובעולם, בתשע שפות שונות. 
החברה מלווה ועובדת מול גופים מהגדולים בארץ, כמו בנק לאומי, ישראכרט, הכשרת הישוב ועוד, ומאז הקמתה אסף הרצה רבות אודות רשימות תפוצה ודיוור והפקת רווחים באמצעותה.

 

מיכאל גורביץ - איך בונים מיינדסט נכון שמוביל להצלחות רבות לטווח ארוך

מיכאל גורביץ, איש עסקים, ספורטאי ויזם. זכה באליפות ישראל בריצות קצרות, במקום השלישי באליפות העולם לנוער ובחצי הגמר באולימפיאדה לצעירים במוסקבה. מגיל צעיר מאוד התעניין והשקיע ביזמות עסקית. את העסק הראשון פתח לפני הגעתו לגיל העשרים. במהלך שנים רבות רכש ניסיון רב בהעברת תכנים של צמיחה אישית, הקמת מערכות גלובליות, בניית תשתיות עסקיות, מערכי שיווק ומכירות, שיווק ברשתות חברתיות וכבר כ-8 שנים הוא מלווה אנשים, ארגונים ועסקים להגשמת המטרות שלהם. ב-2012 הקים את המיזם "EDUVACATION" שהביא להצלחה מסחררת, ובעזרתו גם הגשים חלום גדול בן למעלה מ-8 שנים , להביא את בוב פרוקטור האגדי מסרט / ספר "הסוד" לארץ, להפיק את האירוע וכמובן לחלוק יחד עם בוב את הבמה. לאחרונה חזר מיכאל מכנס ה-UPW של טוני רובינס בלונדון.

 
הירשמו עכשיו ושריינו מקום לכנס
[[ טופס מוטמע-10862]]

 


                       מה לקוחות אומרים על המנחים?     
 
"קטי היקרה 
הגעתי אלייך עם המלצה של אסף שטרן משלח מסר ,הגעתי קצת מבולבלת, ישבת איתי וסידרת לי את כל הבלגן עם הסברים מפורטים. בפגישה הראשונה סידרת את הבלגן ובפגישה השניה הייתי כבר יותר ממוקדת וידעתי מה אני צריכה והסברת לי בצורה מדהימה. התוצאות לא איחרו להגיע . 
המון תודה קטי היקרה והמומלצות ביותר"
טלי לטי, איפור כלות וערב


"הכרתי את "גימיק" וקטי בקורס פייסבוק למעצבות פנים שהיא העבירה. בתום הקורס פניתי אליכם בבקשה שתקדמו את הדף העסקי שלי. בניתם לי דף עסקי יפייפה המשקף את מי שאני כמעצבת, בחנתם את השוק עבורי והתחלנו בקמפיין ממומן.
עברו מאז שבועיים וחצי. הדף שלי עומד היום על 1050 לייקים. ובנוסף קיבלתי למעלה מ- 60 מתעניינים. מבחינתי זה כמעט דמיוני., בלתי נתפס. שבתקופה כ׳כ קצרה הצלחתי להגיע לתוצאות כ׳כ מרשימות. אני מאמינה מאד בפייסבוק. לדעתי, מי שלא נמצא שם לא קיים. ואני עם הפנים לגל ההצלחה שלי.
מודה מקרב הלב לקטי שמצאה את הפורמולה הנכונה והמצליחה. לניר שלא ויתר לי ותמיד היה שם בשבילי. ולמירב שעיצבה לי את הדף , ביצירתיות ובהתאמה מדויקת למי שאני. בתקווה שתגדלו יחד איתי."
שלכם, מאי מרינברג, מעצבת פנים

"בחרתי לפנות לצילום מקצועי ולעדי שביט לסרטוני הוידאו באתר שלי" כי העולם מתקדם לסרטונים מקצועיים יותר ומושכים יותר את העין בעיניי. בעבודה מול עדי הרגשתי שיש לי חופש להיות אני ויחד עם זה שמחתי לקבל הערות מקצועיות שאני יודעת שהיה לוקח לי זמן לעשות לבד עם עצמי או שלא הייתי חושבת עליהן. הכל זרם מאוד מהר ובכיף. היתה התרגשות וחגיגה סביב הצילומים והרגשתי שאני מפנקת את עצמי ואת הלקוחות שלי בחומר משובח. הרגשתי שהתחברנו מיד וזה היה חשוב  מאוד לפתיחות שלי מול המצלמה. 
בימים אלה הוצאתי את הסרטונים והתגובות מדהימות! הכניסות שלי לאתר לא היו מעולם רבות כל כך כמו עכשיו כולה מפרסום הסרטונים שלי. אני מרגישה שיש לי כאן משהו איכותי, מעוצב, מקצועי שיכול לשמש אותי לכמה שנים טובות. ההשקעה שווה!”
יעל דורון יבין, מאמנת אמהות



"הצילומים עם עדי היו נהדרים.
כבר בהתחלה היתה בינינו כימיה טובה והרגשתי שהיא באמת נותנת לי כלים טובים עוד בבניית התכנים ולאחר מכן גם במהלך הצילומים עצמם. עדי כיוונה אותי, היה לה חשוב לדייק אותי על מנת שהתוצאה הסופית תצא לא פחות ממושלמת והאווירה בזמן הצילומים היתה מאוד סבלנית ונעימה.
תוך זמן קצר נרשמו לסדרת הסרטונים שלי למעלה מאלף כלות. אני יכולה להגיד שהפגישות שלי שונות ממה שהן היו לפני כן. הכלות מגיעות והן כבר "מכירות אותי". הן ממש מתרגשות לפגוש אותי ומקבלות ביראת כבוד את מה שאני אומרת, מה שעוזר כמובן לסגור יותר עסקאות. בנוסף, התחילו להגיע אלי פניות דרך הסרטונים וזה פשוט תענוג"
אשרת רומנו פרנקל, סטודיו "תשומת לב" שמלות כלה


"אסף תודה ענקית! "שלח מסר" מאפשרת  לי היום יותר מאי פעם להיות קרובה אל לקוחותיי בזמן אמת .המוטו "הלקוח במרכז"  אינו עוד סתם קלישאה אלא מתורגם למציאות.
כיום בלחיצת כפתור אני בוחרת את פלח הלקוחות ושולחת הזמנות לקורסים וימי עיון, 
העברת תוכן לכלל המשתתפים בקורס, ניוזלטר וכל מידע אחר.
התנועה באתר עלתה מאד ומספר הפניות כל הזמן עולה.

והכי חשוב הנוכחות שלי בקרב לקוחותיי הפכה להיות יעילה, מתוזמנת ואיכותית "
אביגיל גליבטר


"משלוש יוצא ...אחת! מערכת אחת מקצועית איכותית ואמינה הכוללת גם מערכת דיוור אלקטרונית ומועדון לקוחות , גם אפשרות ליצירת דפי נחיתה מעוצבים וגם סטטוסים מתוזמנים לפייסבוק!!!!! ניסיתי- ואהבתי ובלב שלם אני ממליצה גם לכם.....חובה לכל עסק קטן כגדול לשיווק אפקטיבי ונוח
אסף תודה על ההזדמנות!"
אור שגיא


מיכאל תודה רבה על כל החכמה והתובנות שלך. אתה כל כך מעצים אותי! אתה מגדלור שמאיר את הדרך ועושה אותה הרבה יותר מרתקת, מרגשת ובעלת משמעות:)
רחל קומפורטי



מיכאל, הסיפור שלך תמיד נותן לי השראה,
כל יום ויום אני מודה על כך שיצא לי להכיר אנשים כמוך, מיכאל. החיים שלי כל כך שונים עכשיו ממה שהיו מלפני 3 שנים. תודה :)
 מקס דסקובסקי 

הירשמו עכשיו ושריינו מקום לכנס
[[ טופס מוטמע-10862]]
 
עדיין לא בטוחים שהכנס יכל לעזור לכם?

 הינה סיפור אישי קצר של מיכאל גורביץ':
 
" אני זוכר את עצמי באחד העסקים הראשונים שלי מנסה לקדם אותו בכל דרך אפשרית, 
רק שלא למדתי איך לשווק אותו.
 
ראיתי שאני לא כל כך מצליח להביא לקוחות לעסק והתחלתי לחפש פתרונות שחלקם עבדו יותר, ורובם עבדו פחות.
הלכתי לקורסים וסמינרים שונים,
 אך הרגשתי שאני במרדף מתמיד אחר הלקוחות.
הרגשתי שאין לי מוטיבציה להתקדםלא היתה לי תוכנית פעולה ברורה מה לעשות,
לא ידעתי ממה להתחיל, היו לי חסרים הרבה ידע טכני.
 

גם אתה מכיר את התחושה הזו? 
גם אתה מרגיש בלבול ולא ברור לך איך לשווק?
 
מאז עברו כבר כמה שנים טובות בהם הספקתי לא רק ללמוד איך האנשים והעסקים המצליחים ביותר עובדים אלא גם ליישם את הכל במספר עסקים שלי. היום אני מלמד את הלקוחות שלי איך גם הם יכולים לבנות מערכת מקיפה וכוללת שמזרימה לקוחות באופן שותף לעסק!
 

בדיוק בשבילך יצרנו את הכנס של "משולש השיווק המנצח"!
 
ברור לנו היום שכדי שהעסק שלנו יעבוד טוב ברמה השיווקית
אנחנו חייבים להכין מערכת כוללת שתגיע ללקוחות מכל הכיוונים:
 
 ברגע שיהיה לנו עמוד עסקי טוב בפייסבוק שעובד,

 האנשים יראו אותנו בסרטונים ברשת,
 וכל זה יהיה מחובר דרך עמודי נחיתה למערכת שאוספת
    את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו,


נוכל בקלות רבה להגדיל את רשימות העוקבים שלנו, לגרום להם להכיר ולאהוב אותנו ואז נוכל גם למכור להם את המוצרים או השרותים שלנו.
 
משולש השיווק המנצח יעזור לך כבעל עסק להביא את קהל היעד ישירות אליו
.

רוצים שגם בעסק שלכם יהיה מבול של לקוחות?
השאירו את פרטיכם ושריינו מקום לכנס הראשון מסוגו בישראל 
שיחבר לכם את כל חלקי השיווק בעסק שלכם יחדיו!
הירשמו עכשיו ושריינו מקום
הירשמו עכשיו ושריינו מקום לכנס
[[ טופס מוטמע-10862]]