כמה פעמים עבדת מהבוקר עד הלילה, שילמת לכולם
ובסוף החודש הלכת הביתה בלי כסף לעצמך...

כמי שמנהל תזרים מזומנים, ברור לי שחשוב לך להיות עם האצבע על הדופק ולדעת מה קורה עם הכסף שלך. את סדרת הטיפים להגדלת הרווחיות יצרתי במתנה לכל בעלי העסקים שנמאס להם להוציא כסף על שיווק, פרסום, כוח אדם, קידום באינטרנט, סדנאות וכל זאת בניסיון לייצר כסף שאפשר בסוף היום לקחת הביתה....
כל הטיפים מבוססים על ניסיון של עשרות אלפי עסקים - הם קצרים ומעשיים!!!

 
כל מה שצריך הוא להירשם ולקבל את הטיפים בחינם!
[[ טופס מוטמע-3726]]
ידעת שאפשר להשתמש בניהול תזרים מזומנים
כאמצעי להגדלת הרווחים?

טיפ מספר 28: ניהול תזרים מזומנים הוא הדופק של העסק. בלי לעשות תזרים מזומנים לכל הפחות אחת לשבוע ובעסקים גדולים אחת ליום, בעל העסק למעשה מהמר על הפיננסים שלו. רוב בעלי העסקים הקטנים עושים זאת בעצמם ובעסקים גדולים יש מנהל חשבונות שעושה זאת. מדובר בטרחה ועבודה שלא משמחת אף אחד, היא כרוכה בהמון הקלדות, התאמות, בדיקה מול הבנקים והרבה ניירת, היא בעיקר לוקחת הרבה זמן וכמו שאנחנו כבר יודעים זמן שווה כסף. תוכנה טובה לניהול תזרים מזומנים תחסוך לכם כסף וחשוב מכך טעויות אנוש, כולנו מכירים את טבלאות האקסל שמנהלים איתן תזרים, משוכללות ככל שיהיו הן לא יכולות לזהות טעויות אנוש ואם מישהו הקליד בטעות 1.000 במקום 1,000 אז התוכנה לא תדע להתריע. על תזרים מזומנים יקום וייפול העסק. הוא יכול להיות העסק המצליח ביותר אבל ניהול תזרים לא נכון יגרום לו להיסגר. תוכנה לניהול תזרים מזומנים בעסק תסתנכרן ישירות מול חשבון הבנק, תזהה את התנועות ותתאים אותם באופן אוטומטי. מעבר לחיסכון בזמן מדובר באפס מקום לטעויות.

ניהול תזרים מזומנים קשור גם ליחסי העבודה שלך עם רואה החשבון
ניתן להרוויח יותר מהקשר הזה:

טיפ מספר 31: הנה דוגמא נוספת למצב בו הרו"ח אומר שהרווחתם אך למעשה בתזרים אין לכם כסף: במקרים בהם קניתם או שיפצתם רכוש כגון מחשב, שולחן, בניין, רכב וכו', מס הכנסה (וכך גם הרו"ח שלכם)
מחשיב לכם את החלק היחסי של ההוצאה כפחת. דהיינו הוא מפחית מההוצאות שלכם את החלק היחסי כפי שמס הכנסה הגדיר. לדוגמא, הפחת על מחשב הוא 3 שנים מה שאומר שרק שליש מעלות המחשב תוכר לכם השנה כהוצאה. אם כן, בעוד שאתם הוצאתם את הסכום המלא על המחשב כבר השנה ובתזרים שלכם הוא ירד במלואו, אתם מזוכים מבחינת ההוצאה רק על 33%. הדוגמאות הן רבות והן מסבירות למה חשוב לנהל תזרים מזומנים ולא להסתמך רק על מה שהרו"ח שלכם משקף. בטיפים הבאים אסביר למה גם הבנק לא משקף את המציאות.

להרשמה מידית לסדרת הטיפים להגדלת הרווחיות יש למלא את הטופס הזה:
ההרשמה בחינם, הטיפים בחינם, והרווח כולו שלך!
[[ טופס מוטמע-3726]]
לדוגמא, בעזרת תכנון מראש של מועד הרכישה הבא של הלקוח
יישאר לך רווח נקי ביד:

טיפ מספר 18: תזכורות והמשכיות – "קשרי לקוחות" כשמו כן הוא, חייב להיות קשר, וקשר משמעותו המשכיות. לא קיים "לקוח שלא מעוניין" - יש "לקוח שלא מעוניין כרגע", לכן צריכה להיות הגדרה לכל מצב במערכת ניהול קשרי הלקוחות שאומרת מה התקשורת הבאה ללקוח. אפילו לקוח שרכש דירה יכול לרצות להחליף אותה עוד 5 שנים, מי שקנה אוטו יחליף אותו בממוצע תוך 3 שנים ואם מדובר במכון קוסמטי לקוחה שנטשה יכולה לחזור. אין לעזוב קשר עם אף לקוח בשום מקרה למעט מקרה בו הלקוח מצהיר בפירוש שאין ליצור איתו קשר יותר אף פעם. צרו כללי המשכיות לכל תהליך במערכת.

בהמשך הסדרה יש טיפים
איך לא לבזבז כספים סתם כך. לדוגמא:

טיפ מספר 23: הרבה בעלים של תוכנות ניהול קשרי לקוחות לא יאהבו את מה שאני כותב כאן אבל אל תגלו
להם. אל תשלחו הודעות SMS מתוכנת ה-CRM עצמה, זהו מקור רווח עקרי של אותם גופים וכעסק תפקידם להרוויח אבל מה לעשות הסדרה הזו עוסקת באיך להגדיל רווחיות, אז למה לשלם 19 אגורות לכל הודעה דרך תוכנת ניהול קשרי לקוחות כשזה היה עולה לך למעשה 6 אגורות אם היית קונה אותו ישירות מהחברה שמוכרת אותם בלי להחליף כמה ידיים בדרך...

אין שום סיבה שהעסק שלך לא ירוויח יותר.
ההרשמה לסדרת הטיפים קלה ומהירה:
[[ טופס מוטמע-3726]]
אפשר להגדיל את הרווח הגולמי
וכך את הרווח נטו:

טיפ מספר 41: כשמדובר ברווח גולמי כל שינוי של 1% יכול להוביל להבדל של X5 ואף יותר ברווח התפעולי, כך ששווה להתאמץ. כדי להגדיל את הרווח הגולמי ניתן לעשות שני דברים:
1. להעלות את המחיר ללקוחות, או
2. לקבל הנחה נוספת מהספקים.
ישנם ספקים שיתנו לכם 5%-10% הנחה אם תקדימו להם את תנאי את התשלום, במידה והמצב הכלכלי מאפשר זאת וזה לא פוגע ביציבות הכלכלית של העסק, מדובר בהצעה כדאית ביותר כי גם אם אתם במינוס או אפילו אם תצטרכו לקחת הלוואה לפעמים כדאי לעשות את המאמץ הזה בשביל לקבל את הנחת המזומן הזאת. אני אסביר: נאמר שהריבית על המינוס שלכם היא 9% שנתי, כלומר 0.75% חודשי, אם אתם קונים בתנאי תשלום של שוטף+30 אתם למעשה ממחזרים את הקניות שלכם אחת לחודשיים ואז תשלום הריבית עבור הסחורה הוא 1.5%. אם כך, על 10% הנחת מזומן תרוויחו 8.5% נוספים על הסחורה, בואו נוסיף לדוגמא שאתם מתמחרים במכפלה של 2: כלומר קניתם ב-100 ומכרתם ב-200. משמע שעכשיו הרווחתם 17% נוספים בלי לשנות שום דבר בעסק.

וכמובן, הגדלת הרווחים מגיעה משיווק וקידום מכירות
ויש גם כאן דברים באפשר לעשות ללא עלות:

טיפ מספר 95:  לאורך יום עבודה אנחנו מוציאים מיילים רבים. על ידי הוספת חתימה שיש בה מסר פרסומי ניתן לשפר את קידום המכירות. גם העובדים צריכים לעבוד עם חתימת מייל, כדאי שיהיה בה באנר פרסומי, ובוודאות חייב להיות בה קישור לאתר הבית שלכם. בדיקת קישורים נכנסים לאתרים מוכיחה חד משמעית שאנשים רבים לוחצים על הקישורים האלה שמופיעים בתחתית המייל. זאת הזדמנות לחשוף את העסק אז נצלו אותה.

כל מה שצריך הוא להירשם ולקבל את הטיפים בחינם!
[[ טופס מוטמע-3726]]



צור קשר: מייל marketing1@bizsuccess.co.il  כתובת נתן ילין מור 21 תל אביב. טלפון 03-5615200
כל הזכויות שמורות ל Success מקבוצת א.מ.טייגר בע"מ