שתף    שלח לחבר  
 
חבר מביא חבר
את הקטיף מבצעים כשהעץ מלא בפירות.
את ההשקעה בשיווק ופרסום חיצוני אנו ממליצים לבצע בהתאם לעונתיות.
כשם שלא הייתי ממליץ לקנטרי להשקיע את מירב משאבי השיווק והפרסום החיצוניים בחודשים נובמבר דצמבר, כך באוגוסט לתעשיית הכושר.

מה בכל זאת עושים?
חבר מביא חבר, הרי כ-70% ממקורות הגעה הן דרך חבר מביא חבר.
מקור ההגעה הנ"ל פועל באופן קבוע ללא פעילות יזומה של המועדון.

המלצתנו לתגבר את ערוץ חבר מביא חבר באופן יזום בחודש אוגוסט באמצעים יעילים וזולים ביותר.

שנת אולימפיאדה-פתחו את מבצע החברים שלכם יחד עם האולימפיאדה בסוף יולי ועודדו אותם לצרף חברים (שאינם מנויים במועדון ולא היו מנויים בחודשים האחרונים) לאימונים שלהם ללא עלות.
הרי כל חבר שמגיע להתאמן עם מנוי פעיל הוא מתעניין שפרטיו נלקחים ומועמד להפוך למנוי.

קבעו מס' יעדים ופרסים באולימפיאדה חבר מביא חבר, לדוגמא:

  1. החבר שיביא את מס' החברים השונים הרב ביותר בתקופת המבצע יזכה בפרס.
  2. כל חבר שמצטרף למנוי (שנתי או אחר, לפי קביעתכם) יזכה את המנוי במתנה מידית.
  3. בסוף המבצע תארגנו "טקס נעילה" (ממש כמו באולימפיאדה). הטקס יהיה אירוע הסיום של המבצע ויהיה מתוכנן לביצוע מכירות מוגברות באותו יום.
אמצעי הפרסום היעילים והזולים ביותר:
  1. צוות..צוות..צוות
  2. רול-אפ
  3. שיווק אלקטרוני (פייסבוק, קמפיין שיתוף חבר מביא חבר, דיוור ניוזלטרים) ובאתר כמובן.
  4. פוסטרים במועדון
  5. גלויות
  6. עמדת הצגת המבצע בכניסה למועדון כולל הצגת הפרסים הפיזיים.
*לא לשכוח תקנון מסודר למבצע

במידה וברצונך לקבל פרטים נוספים על ניהול קמפיין חבר מביא חבר נשמח לספק לך תשובות והנחיות.

לפרטים נוספים נא לפנות למעיין
במייל:  marketing2@bizsuccess.co.il
או
לטלפון 03-5615200 שלוחה 104