ההזדמנות שלך להצטרף לתוכנית אישית ופרטנית שתלמד אותך את השיטה שבעזרתה תוכל  גם אתה לנהל את פגישת המכירה הבאה שלך כך שהיא תסתיים בסגירת עסקה.
כל זאת בדרך המותאמת לך, לאופי ולעסק שלך באופן מדוייק.

 אם אתה בעל עסק שרוצה למכור אתה וודאי מוצא את עצמך חושב או מרגיש את הדברים הבאים:

  • אתה רוצה למכור יותר ומחפש את השיטות שילמדו אותך איך לייצר מכירות גבוהות במינימום זמן.
  • סיימת הרבה קורסים, הלכת להרבה סדנאות, המחברות שלך מלאות, קיבלת הרבה כלים אבל אתה לא מיישם בפועל.
  • חלק מהדברים שלמדת לא ממש מתאימים לך, ובשטח אתה לא תמיד מצליח להגיד את משפטי הקסם שאמרו לך להגיד או שאתה לא זוכר אותם בזמן אמת.
  • אתה מומחה בתחומך ומה שאתה רוצה זה שיקנו את המוצרים או את השרותים שלך ואין לך כל רצון להפוך להיות איש מכירות.
  • אתה מחפש דרך שתהיה לך קלה יותר ותשקף את האישיות ואת העסק שלך.
  • וכאשר אתה מנסה לתאם פגישות אתה מרגיש שאתה לא מצליח לעורר את הסקרנות של הלקוח כך שהוא יסכים להיפגש איתך וכדי שהוא יקנה.
  • אתה רוצה לנהל שיחות מכירות קלות וזורמות ורוצה ליצור כימייה עם הלקוחות שלך, כך שירצו לקנות ממך.
  • אתה רוצה לסגור עסקאות בקלות ולגרום ללקוח להרגיש שיש כאן הצעה שהוא לא יכול לסרב לה.
 אז האמת היא שאתה ממש צודק ואני מבינה אותך

חלק גדול מבעלי העסקים מרגישים בדיוק כמוך.
הם לומדים טכניקות ושיטות שונות למכירות, אבל בזמן אמת אינם מיישמים.
הסיבה לכך הינה שבהרבה מקרים הטכניקות  שהם למדו אינן מותאמות להם בצורה מושלמת ולכן בזמן אמת – הדברים לא באמת יוצאים.

 אז אני רוצה לגלות לך את הסוד שגם עושה את האנשים מאושרים וגם יעזור לך למכור

הגורם שהכי משפיע על מכירות הינו הגורם האנושי – התקשורת הבינאישית.

רוב בעלי העסקים מחפשים כל הזמן שיטות וטכניקות שונות, והם זונחים את המרכיב החשוב ביותר במכירה והוא הקשר עם הלקוח.
הצרכים החשובים ביותר לכל אדם הינם אהבה, הערכה, קבלה ואישור, וכאשר הם מקבלים אותם מהסובבים אותם – הם מאושרים.
בעלי העסקים הותיקים כבר גילו מזמן את הסוד הזה ולכן הם מקפידים לנהל פגישות מכירה פנים מול פנים, כי הם יודעים שבפגישה אישית אחוזי הסגירה הינם הגבוהים ביותר.
בפגישה אישית ניתן ליצור קשר טוב יותר ולתת ללקוח הרגשה הרבה יותר טובה וקרובה.

אז הנה אני אומרת לך כאן ועכשיו
דרך תקשורת אפקטיבית אפשר למכור בדרך הטובה והמהירה ביותר!


כאשר תלמד איך ליצור תקשורת טובה עם הלקוח שלך, תלמד איך להקשיב לו, איך לזהות מה חשוב לו, מה כואב לו, תלמד לקרוא אותו, ובכך תגרום לו להרגיש בנח איתך כך שהוא יספר לך את הבעיות האמיתיות שלו – תקבל את כל הכלים שאתה באמת צריך כדי להכין לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.
אפשר ללמוד את זה ויש לזה אפילו שיטה מובנית.

 אז היום יש לך הזדמנות ללמוד ממני באופן פרטני, איך למכור בפגישה עם לקוח, איך לגרום לו לרצות לקנות ממך ואיך לנהל פגישה בדרך קלה ומובנית שמובילה את הלקוח
למכירה, כל זאת בדרך שמותאמת לך ולעסק שלך!

כל מה שצריך לעשות כדי להצטרף אלי לתוכנית הפרטנית הוא למלא את הפרטים וללחוץ על כפתור האישור

דואר אלקטרוני:*
סלולרי:*
שם :*
במשך חודשים על גבי חודשים פספסתי עסקאות גדולות. והסיבה היא שלא ידעתי להקשיב לצרכי הלקוח, רציתי לרק להגיע למכירה ולמכור. כך הייתי מפספס פעם אחרי פעם עסקאות גדולות. עד שהכרתי את איריס אבידן. לפי הכללים שלה ולפי ההדרכות שלה למדתי איך לשאול שאלות, להקשיב ולזהות את הצרכים שלהם. 
שבוא לאחר שלמדתי את הכללים של איריס התקיימה פגישה עם חברה בנוגע להפקת כנס ענק והצלחתי למכור להם.
אורן מלול - מפיק ארועים, מנכ"ל חברת "פנטזיה ארועים".

שמי איריס אבידן.

אני מומחית בשיפור מיומנויות תקשורת להגדלת המכירות.
אני עובדת עם בעלי עסקים ומלמדת אותם איך למכור דרך תקשורת אפקטיבית , איך לשפר את הקשרים שלהם עם הלקוחות שלהם, כך שירצו לקנות מהם היום, אבל גם בעתיד.
עד לפני 10 שנים עבדתי בעסק המשפחתי של אבא שלי. היה לו מפעל למוצרי חשמל.

עבדתי בשיווק ובקידום מכירות, עד שיום אחד אבי פנה אלי למלא מקום של סוכנת מכירות שעזבה. היא ביקש ממני למכור לסיטונאים ולחנויות.
האמת היא שממש התנגדתי. אהבתי מאוד את עולם השיווק וקידום מכירות , אבל מכירות? לא בשבילי. ראיתי בדמיוני אנשי מכירות מפולפלים שמתרגשים מכל אתגר מכירתי, מתמלאים אדרנלין כאשר הלקוח מתמקח איתם וזה הכי לא מתאים לי.

אבל כבת של בעל העסק וכמי שראתה את עצמה כבעלת עניין – הסכמתי. בעסק שלך – לא מתפנקים.
יצאתי לשטח. פגשתי אכן הרבה בעלי עסקים מאוד מפולפלים, שעובדים עם סוכנים מאוד מנוסים, ולהם ממש לא היה חשוב שאני "הבת של" והם לא עשו לי שום הנחות.

אבל אז מצאתי את הדרך – הכרתי כל אחד מהם באופן אישי. יצרתי קשר אישי איתם. ועם הזמן הם חיבבו אותי ושמחו לראות אותי מגיעה לביקור בכל פעם.
לא הייתי הסוכנת הקלאסית, אלא הבאתי משהו אחר. 
התוצאה המיידית היתה עליה גבוהה במכירות של עשרות אחוזים, ובחלק מהמקרים אפילו במאות!!
למרות העליה במכירות, במשך תקופה מאוד ארוכה הסתובבתי עם תחושות לא טובות. חשבתי שעצם העובדה שקונים ממני בגלל כישורי התקשורת ולא בגלל מוצרי החברה מהווה חיסרון. רק אחרי כמה שנים הבנתי שזה למעשה האקס פקטור הכי גדול שיש, ושהשליחות שלי הינה ללמד אותו את האחרים, כך שגם הם יגיעו לתוצאות טובות, ימכרו יותר, יצליחו, וגם יקבלו כלים לתקשורת בינאישית טובה עם כל הסובבים אותם, גם מחוץ לעסק.
מאוחר יותר המשכתי ללמוד – סיימתי תואר במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק, למדתי לימודי משפט לתואר שני, למדתי גישור וקיבלתי שם כלים נוספים לתקשורת ביניאישית, וכיום – אני משלבת את כל הכלים – כלים פרקטיים, כלים מהשטח וכלים מתוך העולם האקדמי, אשר עוזרים לבעלי עסקים ליצור מכירות גבוהות דרך תקשורת אפקטיבית.
 והיום יש לך הזדמנות להצטרף אלי וללמוד ממני באופן אישי את כל הסודות, הכלים והטכניקות שיעזרו לך לשפר את המכירות שלך דרך תקשורת אפקטיבית, ולא רק באופן תאורטי, אלא באופן יישומי ופרקטי.

מה זו התוכנית ואיך היא בנויה?

  • 6 מפגשים אישיים איתי בני שעה וחצי כל מפגש.
  • בפגישות תתקיימנה באזור המרכז או באמצעות הטלפון/סקייפ - לפי בחירתך.
  • נקיים שתי פגישות בחודש.
  • משך התוכנית הינה 3 חודשים.
  • בין הפגישות ניתן יהיה לקבל תמיכה נוספת במייל.
  • התוכנית כוללת בין היתר גם הדרכות בוידאו וקבצים שונים להורדה ושימוש בעסק שלך.
  • המפגשים כוללים לימוד + תרגול של סימולציות המתאימות לעסק שלך.
  • המפגש הראשון יתקיים בתחילת ספטמבר.
 מה כוללת תוכנית הליווי האישית למכירות דרך תקשורת אפקטיבית ומה תקבל ממנה?

  • בתוכנית נלמד מיהו הלקוח המדוייק לך ועם מי כדאי לך לתאם פגישות ושיחות מכירות, כך שתעבוד בצורה מדוייקת, לא תבזבז זמן ותגיע לתוצאות מהירות.
  • הצגה עצמית אפקטיבית ומסקרנת שתרגום ללקוח שלך לרצות להקשיב לך.
  • איך לנהל שיחות מכירה שמובילות למכירה.
  • מהו המכתב המקדים האולטימטיבי.
  • איך להתכונן לפגישה מנצחת.
  • איך לנהל שיחות ופגישות מכירה שמובילות לסגירת עסקה.
  • איך ליצור כימייה ואמון עם הלקוח כך שיהיה לך קל למכור וללקוח קל לקנות.
  • בניית מאגר שאלות פרטי שמוביל למכירה.
  • איך להבין מה הלקוח שלך באמת צריך ואיך להבליט את המומחיות שלך כך שירצה לקנות ממך גם אם אתה יותר יקר.
  • איך תגיע למצב שבו כמעט ולא תתקל בהתנגדויות ואם כן תתקל באחת - איך תתמודד איתה.
  • איך סוגרים עסקאות ומוכרים - תאכל'ס.
 איריס ספקה לנו דרך נעימה לנהל שיחה זורמת עם הלקוחות שלנו, הן הוותיקים והן החדשים. 
השיחה הזורמת של איריס אפשרה לנו לממש את מה שידענו בתאוריה אבל התקשינו במציאות: הלקוח צריך לדבר 80% מהזמן ותפקידנו להקשיב. "אחרי איריס" זה קל וז
ה כיף, וכמובן שזה עוזר מאוד ללקוחות שלנו להגיע להחלטות הכי טובות להם.
תודה רבה איריס!
איתן רותם - מומחה למסחר בשוק ההון.
 למי מתאימה התוכנית?

  • למי שרוצה לשדרג את מיומנויות התקשורת והמכירה כדי למכור יותר.
  • למי שרוצה להגדיל את המכירות שלו מבלי להוזיל מחירים.
  • למי שמוכן להשקיע בעצמו ובעסק שלו ומבין שזו הדרך להצליח יותר, למכור יותר ולנהל עסק מצליח.
  • למי שמוכן להקשיב ולקבל מידע חדש.
  • למי שמוכן לגלות רצינות ולעבוד ברצף!

למי התוכנית אינה מתאימה?
  • למי שבטוח שכבר יודע הכל ואינו מעוניין לקבל מידע חדש או אינו פתוח לקבל מידע שכזה.
  • למי שאינו מוכן להתחייב לתוכנית בת 3 חודשים המורכבת משתי פגישות בחודש.
  • למי שאינו מוכן להשקיע בפועל ומחפש "קסמים" שיעזרו לו
בונוסים שיעזרו לך במהלך הדרך ויתנו לך מידע נוסף ותומך

קורס שיטת המגנט ליצירת כימייה ולמשיכת לקוחות

קורס שמלמד איך לנהל פגישה עסקית עם לקוח, איך לנהל שיחה נכונה ואיך להוביל אותו למסקנה שרק איתך הוא רוצה לעבוד, כי רק ממך הוא יקבל בדיוק את מה שמחפש, וזאת עוד לפני שקיבל ממך הצעת מחיר ועוד לפני שהצגת בפניו את השרות או את המוצר שלך.

שווי הבונוס - 1497 ש"ח

קורס הקשבה מקדמת מכירות – הסוד הגדול להגדלת המכירות ולשימור לקוחות.
הקורס שמלמד אותך איך ליצור רושם חיובי על הלקוח ואיך להפוך מעוד ספק שרוצה למכור לספק שעימו הלקוח משתוקק לעבוד, וכל זאת באמצעות כלי מרכזי שאר יתן לך את כל המידע שאתה צריך כדי לבנות לו הצעה מותאמת כל כך לצרכים שלו כך שהוא ישתוקק לעבוד רק איתך
.

שווי הבונוס - 359 ש"ח

דו"ח מזומנים - 70 שאלות שאם תשאל את הלקוח שלך תהפוך לבעל עסק שמייצר מזומנים.

שווי הבונוס - 300 ש"ח.
 סה"כ שווי כל הבונוסים - 2156 ש"ח
להגשת מועמדות לתוכנית ולתיאום שיחת התאמה ללא כל התחייבות 
אנא מלא את הטופס
דואר אלקטרוני:*
סלולרי:*
שם :*
 ועוד משהו לשקט הנפשי שלך....האחריות האישית שלי!
 בגלל שאני כל כך בטוחה בתוכנית ובתכנים שלה, ובגלל שאני בטוחה שזו תהיה פריצת הדרך שלך להגיע למכירות
גבוהות ולרווחיות גבוהה בעסק שלך, אני מוכנה לתת לך אחריות לפגישה הראשונה שלנו
.

במידה ובתום הפגישה הראשונה שלנו תחליט שהתוכנית הזו אינה מתאימה לך ושזוהי אינה ההשקעה הטובה ביותר שלקחת - כל כספך בחזרה.

כך שלמעשה אין לך בכלל מה להפסיד!


עוד קצת ממה שבעלי עסקים אומרים עלי ועל התכנים שלי
איריס יקרה, כבר המון שנים אני מתעסק במכירות ובתקשורת בינאישית, למדתי בהמון מקומות ואין ספק שמבין כל האנשים שלמדתי מהם את אחת מהמומחים הגדולים בארץ. היכולת שלך להקשיב ממקום אמיתי ונקי מאוד מיוחדת בעיני ואני מאמין שעוד הרבה הצלחה מחכה לך בדרך.
אין ספק שיש לי ולעוד המון אנשים מה ללמוד ממך...
את אחת ומיוחדת וכל בעק עסק ובכלל כל בן אדם
בעולם חייב ללמוד את הכלים החשובים שאת מלמדת.
דניאל דוידזון - מנכ"ל סיילמאסטרס, מומחה למכירות.
הי איריס. רציתי להודות לך.במהלך שיחה אחת איתך למדתי על ההקשבה לרצונות הלקוח. זה עזר מיד אחרי בסיטואציה מסויימת עם לקוח, כאשר הפתרון המיידי היה הפוך לגמרי ונתת לי אופציה אחרת.בסופו של יום יש לי לקוח מרוצה מאוד! תודה מקרב לב, רונית. 

רונית אדלר- בניית אתרים לעסקים קטנים
איריס היא מקצועית ויזמית בנשמה.
היא מביאה תמהיל של תקשורת ושל הבנה עסקית וגם הבנה של שילוב בין אינטרנט ופגישה אישית עם הלקוח.
איריס מראה שהכל זה עניין של תקשורת ונגיעה אישית עם הלקוח. היא מלמדת איך לעשות זאת מתוכנו ולא מתוך מקום של "צריך" או "כדאי".
מי שרוצה את התמהיל של תקשורת נכונה ונגיעה נכונה בלקוח צריך להקשיב לאיריס ולראות איך אפשר לעשות זאת בצורה מטיבה.
יעל דורון יבין - מאמנת אמהות ליצירת איזון, קבלה והגשמה.
כל מי שבאמת רוצה להצליח בעבודתו ובעסקיו חייב להכיר את הקורסים וההדרכות של איריס אבידן. 
איריס אבידן מציבה לנו אבני דרך ותמרורי אזהרה ומלמדת אותנו צעד אחרי צעד כיצד באמצעות הקשבה אקטיבית נרוויח לקוח מרוצה שיבצע אצלינו עוד ועוד הזמנות לשרותים ולמוצרים שלנו וימליץ עלינו בחום רב בפני מכריו ועמיתיו. לקוח מרוצה שמרגיש שניתנת לו תשומת לב הולמת ללבטיו ולצרכיו וכי אנו חפצים בטובתו.

יואב אספיס, עו"ד 
 לאיריס, הרבה פרגון ואיחולי הצלחה.
ולכל מי שמתלבט - ממליץ בחום על איריס כמדריכה, כאדם וכאשת מקצוע בתחומה.
דר' דב ינאי - מנכ"ל עמי - יעוץ לעסקים משפחתיים.
 מי שרוצה למכור ולשווק מוזמן ללמוד מאיריס. איריס לוקחת את העקרונות היפים מאוד של שפת הגישור כמו הקשבה אקטיבית ושיקוף ומיישמת זאת בשטח. היא עוזרת לאדם להחליט איך לשווק את המוצר שלו, כך שיכירו אותו, כך שירגישו שצריכים אותו, ובכך להגדיל את המכירות, וזו הדרך הנכונה.
דר' דוד סילורה - מגשר ובעל "דרכים" בי"ס לגישור.
יש לאיריס המון כלים עוצמתיים שמלמדים איך להכפיל את המכירות והיא יכולה ללמד את האחרים.
יש לה הרבה מאוד קצוות של ידע ואני ממליצה ללמוד אצלה.
אלה ישראלי - מגשרת, 
​איריס חידדה לי את  נושא האמפטיה, זיהוי הצרכים של הלקוח ובדיקת ה"למה" שלי - למה אני עושה את מה שאני עושה.
אני יכולה להגיד באופן אישי על איריס שהיא נותנת הרגשה של חברה, שהיא איתך ושאכפת לה, גם אם לא מדובר בנושאים שקשורים רק לעסק, וזה מאוד עוזר ומוסיף. אין הרבה אנשים כאלו וזה טוב שיש אדם כזה בחיים שלך.
נועה ילוז אדרי - מעצבת פנים.
הי איריס. את אשה נעימה ומקסימה. מאוד מקצועית וההדרכות שלך מצויינות. ממליצה בחום רב, מכיוון של דבר בחיים מתחיל מהקשבה.
אילני כהן - מורה למדעי החברה.

כל מה שצריך לעשות הוא למלא את הטופס ואצור איתך קשר לתאום שיחת התאמה לתוכנית, ללא כל התחייבות. 
דואר אלקטרוני:*
סלולרי:*
שם :*

הנה תשובות לשאלות נפוצות שאנשים שואלים אותי.
סיימתי קורס מכירות לאחרונה - האם זה אותו הדבר? האם אלמד כאן משהו שונה?

שמחה לשמוע שאתה אוהב ללמוד תכנים חדשים.
התוכנית הזו אינה דומה לזו של האחרים ובהחלט תלמד כאן משהו שונה.
קורס מכירות מכיל ברוב המקרים טכניקות מכירה וכאן אנו שמים דגש על התקשורת הבינאישית שלך עם הלקוח, איך לגעת בנפש שלו, איך לדבר איתו, איך לתקשר איתו כך שהוא ירגיש נח במחיצתך וירצה לקנות ממך.
ואם תלמד איך ליצור קשר טוב עם הלקוח, איך לגרום לו להרגיש בנח איתך, כלל לא תצטרך לזכור בעל פה טכניקות, שיטות ומשפטי קסם אחרים שעוזרים לך למכור (ובדרך כלל, בזמן אמת גם לא זוכרים אותם...)
התוצאה של לימוד מכירות דרך תקשורת אפקטיבית הינה שהלקוח מרגיש כל כך בנח איתך, כך שהוא ממש "מתמגנט" אלייך ורוצה לקנות ממך, גם אם המחיר שלך יקר יותר מאחרים. האישיות שלך והמומחיות שלך - הם אלו שמוכרים ולא דברים אחרים.

למה בכלל צריך יעוץ אישי? לא מספיק לרכוש קורסים אינטרנטיים? 
קורסים אינטרנטים נותנים כלים רבים ומגוונים ובאמצעותם תוכל לקבל כלים מרכזיים וחשובים ביותר. אולם אם ברצונך להטמיע את החומרים וליישם בפועל- הדבר הכי נכון הוא תרגול תרגול ותרגול!
במסגרת התוכנית האישית, נתרגל את החומרים, נטמיע אותם, כך שתוכל לדעת איך לדבר עם הלקוח שלך בכל מצב ובכל יום - נלמד מה להגיד, מה לשאול ואיך להוביל את הלקוח.
כן, בתוכנית האישית נבנה את סט השאלות שתשאל את הלקוח שלך כך שתוכל להוביל אותו לסגירת עסקה - מה שאפשר לקבל בצורה הכי טובה רק בליווי אישי.
יחד עם זאת, אני כאן בשבילך, כדי לעזור לך להתמודד עם הלקוחות שלך, להתייעץ איך לדבר איתם ואיך להתמודד במצבים מורכבים יותר.
רק ליווי אישי יכול לעזור לך לקצר תהליכים ותסייע לך להשיג את המטרות החשובות לך בצורה נכונה, ממוקדת ומהירה.

 אני עמוס מאוד ואין לי זמן לעוד קורסים או תוכניות ליווי אישיות.

אני  שמחה מאוד לשמוע שיש לך הרבה עבודה, אבל השאלה היא אם אתה עובד בכיוון הנכון ולא מוציא אנרגיה על דברים שאולי יובילו אותך למטרה אבל בדרך מאוד ארוכה.
בעלי עסקים רבים משקיעים בעסק ובשיווק שלו, מחפשים שיטות וטכניקות חדשות, אבל חשוב לקחת בחשבון ששיטות שיווק שלעצמן אינן מספיקות. בעלי עסקים רבים משקיעים הרבה עבודה וכסף כדי לגרום ללקוחות שלהם להגיע אליהם, אבל בסופו של דבר הסיבה שבגללה אנשים קונים מהם היא בגלל מה שתגרום להם להרגיש, בגלל שהם יבינו שאכפת לך, בגלל שהם ירגישו שנח להם במחיצתך ושהם מבינים שהמומחיות שלך תוביל אותם למקום שהם רוצים להיות בו - וזאת משיגים אך ורק דרך התקשורת האישית עם הלקוח שלך. כך שאם תמשיך להשקיע בפיתוח העסק שלך ובשיטות שונות שמובילות את הלקוח אלייך, הרי שאם לא תלמד איך לדבר איתו ואיך לסגור איתו - הרי שכל המאמצים שלך ירדו לטמיון
עסק קיים ומתמשך רק אם יש מכירות - ואם אין, כל שיטה וטכניקה - לא באמת תעזור.
ולכן אני כאן בשבילך - שתלמד לאן לפנות, ותלמד איך לדבר עם לקוח כדי שיקנה ממך, וזה מה שיגרום באמת לעסק שלך להיות רווחי.

האם אפשר בכלל ללמוד איך ליצור תקשורת טובה עם הלקוח ואיך ליצור כימייה איתו? האם זה לא משהו שיש לנו באופן טבעי ואם אין לי את זה אז שום דבר לא יעזור?

אכן יש כאלו שיש להם נטייה טבעית לשרות לקוחות יותר מאחרים, אולם מדובר בכלים שבהחלט אפשר וחשוב ללמוד, לא רק כדי להצליח יותר בעסקים, אלא גם כדי ליצור מערכות טובות יותר בחיים האישיים שלך.
וגם אם בתחילת הקשר מרגישים שאין כל כך כימייה עם הלקוח, הרי  שיש כלום רבים שבעזרתם תוכל ללמוד איך לפתח את הכימייה עם הלקוח כך שבסופו של דבר היא תתפתח לכימייה טבעית, גם אם ההתחלה היתה יותר מלאכותית.
אין דבר כזה ש"אין לי את זה" - כל אחד יכול לשפר את מיומנויות התקשרות עם לקוחות ועם אנשים בכלל, ובהחלט אפשר לפתח זאת לרמה יותר ויותר גבוהה, שתעזור לך למכור יותר.

בסופו של דבר מה שהכי ימכור ללקוח שלך זו המידה שבה תלמד לתקשר איתו ובמצב של קשר טוב, לא באמת חשוב איזה מילים תבחר - כל עוד שהן מייצגות אותך באופן אותנטי וגורמות ללקוח שלך להרגיש טוב במחיצתך.
תקשורת טובה מבליטה את האישיות שלך ומוכרת אותך בדרך הטובה ביותר, מעבר לכל שיטת שיווק אחרת
אנשים רוצים מגע אישי, ושהם מקבלים אותו בדרך אותנטית, הם ירצו לקנות ממך.

יש לך שאלה נוספת וברצונך להתייעץ איתי אם התוכנית מתאימה לך?
אני מזמינה אותך למלא את הטופס ואתקשר אלייך כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה.
דואר אלקטרוני:*
סלולרי:*
שם :*