6 שלבים להגדלת אחוזי הרשמה בדף
נחיתה ב137% בזכות שינויים קטנים

יש הרבה מאמרים שעוסקים בשדרוג של דף נחיתה. יש הרבה תאוריות איך ניתן להגדיל אחוזי הרשמה. כולם צודקים וכולם טועים כיחד. אנחנו בונים דף נחיתה על בסיס ידע שלנו לגבי הלקוחות, חלק מהדברים בדף באים מהבטן, חלק מהמאמרים שקראנו. אנחנו בטוחים שהדף נראה משכנע, יפה ומושך אבל אנו עדיין לא מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות. כל פעם מנסים לשנות משהו, כל פעם מסתכלים איך האחרים עושים ולוקחים מהם משהו שאהבנו. אבל באמת אף אחד לא יודע מה עובד ומה לא. לפעמים מרב התסכול ובזבוז הכסף אנו מוותרים על השיטה הזאת ולא מבינים מה כולם מתלהבים ממנה.
בשביל לשבור את המיתוס 3 אנשים מחברתנו יצאו לשטח והתחילו באמת לבדוק איך כל דבר משפיע משפיע על אחוזי ההרשמה של מתעניינים.
הניסוי בוצע על דף נחיתה ספציפי. רב הדברים עובדים ברב התחומים אך כל אחד צריך לעשות את הניסוי שלו על התחום ועל המוצרים שהוא מקדם (זה משתנה ממוצר למוצר)

איך עושים זאת?
בעצם יוצרים דף נחיתה לפי הכללים שרשומים כאן במחקר הזה. משכפלים את הדף ומשנים משהו אחד קטן כגון כותרת או תמונה או כפתור או צבע טופס או הנעה לפעולה.
מריצים בפרסום שני דפים יחד ורואים איך זה משפיע על אחוזי ההרשמה.
שלב הבא לבחור בדף שמכניס יותר מתעניינים לשכפל אותו ושוב ליצור שינוי אחד קטן לפי הרשימה.
וכך הלאה עד שאתם עוברים על כל חלקי הדף ומעלים את אחוזי ההרשמה במקסים ?? אחוזים לפי דעתכם כך שכל נרשם עולה לכם מעט כסף (עוד פעם המספר הזה תלוי בתחום, במוצר או במתנה שאתם מקדמים כך שלא נוכל להגיד לכם מה המספר המדויק)
 
אז בואו נתחיל ונראה איפה אתם יכולים לשדרג את הדף שלכם מייידית!

 
1. בדיקת כותרות בשטח
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • כותרת קצרה וטיזרית לעומת כותרת שיווקית ערוכה
  • עם קו תחתון של הדגשה לעומת בלי קו תחתון
  • סגנון הפונט וגודל הפונט
  • מיקום הכותרת (ימין/שמאל, למעלה/למטה)


כותרת אשר אורכה בין 50 – 60 תווית זה בערך 8-10 מילים מעלה את אחוזי ההמרה בערך ב-25 % ביחס לכותרת קצרה או ארוכה מזה. 8-10 מילים ניתן להכניס כותרת מסקרנת, כותרת עם מספרים ואחוזים או כותרת כציטוט. זאת כמות מספקת על מנת להעביר תוכן בצורה ברורה ולא להעמיס על הגולש.
בנוסף לזה יש 3 שניות לכל גולש על מנת לקלוט מה הוא יכול למצוא בדף ולהחליט אם הוא ממשיך הלאה. בדרך כלל 2 אנשים מתוך 10 ממשיכים לקרוא. השאר בורחים מהעמוד. המטרה שלנו להגדיל את כמות האנשים שממשיכים לקרוא ומשאירים פרטים בתיבת ההרשמה.

2. מבנה הדף
​____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • צבעוניות הדף (כהה/בהיר)
  • מיקום הטופס (למעלה/למטה, ימין/שמאול)
  • מיקום הטקסט (פונטים, צבעוניות, מודגש/נקי)
  • סרטון/בלי סרטון

  1. ברגע שהדף נקי וחלק יכולים לשפר את אחוזי המרה בין7-15% (יש תחומים מחוץ לסטטיסטיקות)
  2. במחקר בדקנו כמה מקומות של הטופס בדף עצמו. ברגע שאנו שמים את הטופס בצד שמאל או ימין לטקסט או סרטון זה משנה לנו אחוזים בצורה דרסטית. טופס בצד שמאל ב30% רושם יותר גולשים מאשר טופס בצד ימין.
לעומת זה טופס מתחת לסרטון או טקסט במידה והוא יושב במרכז לפני הגלילה נמצא ב5% בלבד פחות טוב מהסרטון שבצד שמאל של הדף. לכן אם יש לכם טופס הרשמה מיד מתחת לסרטון או טקסט כך שרואים אותו בלי לגלול אל תגעו בו מבחינת המיקום j
אם הטופס נמצא לאחר הגלילה שמגלים אותו רק כשיורדים טיפה למטה שיו אותו במידי לצד הדף במקום בולט.
 

 
3. עיצוב הטקסט
​____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • אורך הטקסטים בדף (קצר/ארוך)
  • בולטים/טקסט רגיל רץ
  • מותאם לseo / נעים
 
 
לרב בדפי נחיתה אנו משתמשים במילים שאנו רגילים לספר ללקוח. לדוגמא לקחת משיחת שירות לקוחות דברים שלדעתנו עובדים יותר. ואז.... אנו יכולים לסדר את התוכן בצורה יפה, נקיה ומסודרת כך שהיא קלה לקליטה.
ברגע שהטקסט מסודר יפה ונקי עם בולטים, שכל הטקסט בצבע אחד ורק 2-3 שורות מודגשות בצבע אחר זה מעלה את אחוזי ההרשמה בערך ב 16%.
אבל..... ברגע שיש לכם הרבה טקסט כפי שאנו רגילים אחוזי הרשמה נמוכים גם כשהטקסט מסודר יפה ונקי.
נסו להוריד טקסט ולהשאיר כותרת גדולה ו 3-5 שורות של הסבר ותגלו שאחוזי ההרשמה גדלים ב25-47%.
ההסבר הוא פשוט, הרבה טקסט נראה מעייף ומתיש (למרות שהוא להפך מנסה לעשות לנו סדר בראש), בנוסף הבטחות רבות בדף הנחיתה יכולות למשוך סוג של אנשים שלא היינו רוצים שיהיו לקוחות שלנו j

 

 
4. תמונה
​____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • תמונה מצוירת/צילום
  • מיקום התמונה וכיוון
  • תמונה משדרת בעיה/משדרת חלום

  • עניין של תמונה קריטי מאוד. הרי 74% מאנשים הם ויזואלים לכן ב- 3 שניות ראשונות אנו קולטים את תוכן הדף בזכות העיניים/תמונות.
אם אין לנו תמונות אנו מבדים עד 49% אנשים מהדף מכיוון ברגע זה הם צריכים להתאמץ ולהבין מה אתם רוצים להגיד. להתחיל לקרוא את הטקסטים שלכם זאת עבודה קשה עבור כל גולש ויש לנו בדיוק 3 שניות לעניין אותו. אם לא נצליח הוא בורח. אז אפשר לעשות זאת בזכות התמונות:
 
  • מומלץ לשים צילום מאשר ציור או איור מהעלה את אחוזי ההרשמה ב- % 17.2- 8.8
  • במקום אייקון של יצירת קשר שימו את תמונתכם. זה מעלה את אחוזי ההרשמה ב- 48% כי אנשים אוהבים להיות בקשר עם אנשים.
    תמונות של אנשים במיוחד שדומה לקהל יעד שלכם יוצרות השפעה טובה לגולשים
  • תמונות עם חיוך מכניסות את הגולש לאופוריה של תוצאות טובות שהמוצר/שירות הולך לספק להם
  • תמונות של אנשים בדגש על הפנים משפיע בצורה חזקה יותר על הגולשים
  • תמונות של אנשים/ גיבור שמצביע או מסתכל לכיוון הטופס מעלה את אחוזי ההרשמה ב- 33% אחוזים
נסו ותראו מה עובד אצלכם הכי טוב :)

 
5. עיצוב טופס
​____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • צבע הטופס
  • כמות שדות
  • עם תוספות לטופס או בלי
 
לרב אנחנו רוצים לקבל יותר מידע על לקוח פוטנציאלי ה לכן מוסיפים הרבה שדות לטופס ההרשמה. אנו צריכים לדעת את שמו, מייל, טלפון, מקום מגורים, במה הוא עוסק. ברגע שיש לנו הרבה שדות זה מעייף את הגולש למלא
בזמן הבדיקות שלנו החלטנו להוריד שדה אחד מתוך שלושה. ראינו שזה שיפר את אחוזי ההרשמה ב-26% הסטטיסטיקות יכולות לנוע בין 7-30%
בחלק מהתחומים זה פחות עובד אבל לרב ברגע שיש כמה שפחות שדות כך אחוזי ההרשמה גבוהים יותר.
 
בנוסף החלטנו להוסיף חותמת של אחריות ליד הטופס. החותמת הזאת הגדילה את אחוזי ההרשמה ב-42%. שוב מוכיח שתוספות של "אחריות", "הוכח", חצים, המכוונים שונים ליד הטופס מגדילים את האחוזים.

 

6. כפתור של הטופס
​____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • טקסט על הכפתור
  • גודל, צבע, צורה של הכפתור
  • מיקום הכפתור
  • הנעה לפעולה כפולה או פעם אחת

כאן אפשר לכתוב ספר שלם עם מיליון דוגמאות של מה עובד ומה לא.
נתרכז בכמה דברים:
  • טקסט על הכפתור צריך להיות הנעה לפעולה. כל דבר חוץ מ"קרא עוד", "שלח", "קנא קנה עכשיו" או "היכנס" יותר טוב ומעלה אחוזי הרשמה.
  • דבר נוסף הנעה לפעולה יכולה להיות יותר מ- 3 מילים. כי להניע לפעולה באופן מלא קשה ב-3 מילים.
  • הכפתור צריך להתייחס לגולש עצמו. מה עובר לו בראש. לדוגמה במקום "התחל את תקופת הניסיון שלך בחינם!" זה מעלה את אחוזי ההרשמה ב9-13%
לרשום "התחלת את תקופת הניסיון שלי בחינם!"
  • הצבע של הכפתור צריך להיות בולט וקונטרסטי לעומת הרקע. לדוגמא ירוק פחות בולט מכתום לכן הוא יעבוד פחות טוב.
  • מומלץ שהכפתור יראה אמתי, אחד שבא לך ללחוץ עליו
​___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
כל הדברים הללו הם לא חובה ולא חוק חד משמעי. אתם חייבים לבדוק מה עובד בתחום שלכם או במוצר שלכם. זה יכול להשתנות משירות לשירות וממוצר למוצר. ברגע שאתם בונים דף נחיתה תמיד עשו a/b טסט ותבדקו מה משפיע על הגולשים יותר.
איך עושים את הבדיקה:
  1. יוצרים דף נחיתה לפי הכללים
  2. משכפלים את הדף ויוצרים טופס חדש (כך שנדעה באיזה טופס/דף נרשמו)
  3. בדף המשוכפל משנים קודם כותרת לדוגמא ורואים מה עוד עובד יותר טוב. (בזמן שמפרסמים את הדפים במדיות שונות)
  4. משכפלים את הדף ומשנים תמונה לדוגמא או משהו אחר. שוב בודקים מה מכניס יותר נרשמים
  5. כל פעם משנים משהו אחד עד שמגיעים לתוצאות מדהימות שמביאות מעל 30% אחוזי הרשמה מאשר הדף הראשון שיצרנו.

תהינו מהתהליך ועוד יותר מהתוצאות.
רשמו כאן למטה מה למדתם, מה אתם הולכים לשנות בדפים שלכם ואילו תוצאות זה הביא לכם.