מרגישים את תחושת חוסר האיזון,

חוסר הודאות, הבילבול, הפחדים, 

ההצפה והעומס הרגשי?
 
כל אלה הם תוצר לוואי של השינויים
שהעידן 
החדש מביא לחיינו.

אני מזמינה אותכם להרשם לוובינר חינמי בשידור אינטרנטי

לניקוי הפחדים, תחושת חוסר האיזון,

והתמרתם לחיבור לאומץ וללוחם האמיץ הקיים בתוככם.


בוובינר יועברו אליכם אנרגיות ריפוי שייצרו קסמים בחייכם.

הוובינר יועבר בהדרכתי, שמי שרוני כהן,

אני מומחית למימוש ומיקסום פוטנציאל העצמי

ומתקשרת את תודעת מלכיצדק.

הרשמו בטופס וכל הפרטים ישלחו אליכם
[[ טופס מוטמע-10499]]
   יש לכם חברים שיכולים להתרם מהמתנה הזו,
אני מזמינה אותכם להעביר להם את המייל הזה, הם יודו לכם
עדויות של אנשים שחוו את אנרגיות הריפוי הקסומות של תודעת מלכיצדק
 
שרוני יקירתי האהובה
מודה לך מעומק לבי על התהליך המשמעותי שעברתי אתך.
החניכות האנרגטיות שעברתי איתך השפיעו עלי לטובה בכל הרבדים ברמה הפיזית רגשית נפשית ורוחניתהשינוי והמקום בו אני נמצאת עכשיו ניכר בכל מקום בחיי, אני מרגישה יותר שמחה ואהבה לעצמי, יותר ממוקדת ומחוברת לעצמי, קשיים שנוצרים ביום יום עוברים יותר בקלות ובהבנהחיי האישיים יותר טובים, נינוחים וממלאים, בעבודה אני מרגישה יותר את החיבור שלי ליקום ושאני כלי שעוזר לאחרים, אני מרגישה את האהבה ללא תנאי זורמת בי פעמים רבותתודה לך אהובה תמשיכי בדרכך המופלאה לעזור לאנשים רבים , אני ממליצה עליך בחום לאנשים, 
ניצה מנו.
שרוני רציתי לומר לך תודה ענקית. הרגע הכי מרגש בשבילי היה שאמרתי ״שלום אנג׳לינה, נעים מאוד״, התחברתי לעצמי ולעולם חסר גבולות שהיה איתי בתוכי. כלכך הרבה שנים ידעתי שהוא  שם אך היה הוא חבוי. עכשיו סוף כל סוף אני מרגישה את עצמי. ואת כל זה היקום סידר שיהיה כמתנת יום הולדת. ובבוקר ביום הולדתי ישבתי עם עצמי ובכיתי מהתרגשות ואושר שלא ניתן לתאר במילים.
תודה מליבי ללבך. ותודה לבורא עולם על מתנות החיים. על שהפגיש איתך.
המשיכי והצליחי להאיר ולהעיר אנשים. חיבוק ענק ממני אלייך!!! אוהבת אותך אנגלינה.
מי אני? ומה היא תודעת מלכיצדק ?
 
שמי שרוני כהן ואני מומחית למימוש ומיקסום פוטנציאל העצמי. מעל עשור אני מודרכת על ידי העצמי הגבוה שלי  ומתקשרת את המידעים של תודעת מלכיצדק. בשת"פ עימם פיתחתי שיטת טיפול  הנקראת Perfect Balance- איזון מדויק למימוש הפוטנציאל. שיטה המבוססת על עץ החיים הקבלי ומאזנת את מערך הכוחות הפנימי שלנו המנהל אותנו בתת מודע, יוצר את אופינו, דפוסי התנהגותינו ומציאות חיינו. 

מזמינה אותכם באהבה לקבל מהמתנות של תודעת מלכיצדק . תודעת מלכיצדק הינה אנרגיה מלאה בעוצמה, אהבה חסרת תנאים, חמלה, חסד ונתינה אין סופית, שמקורה ב
מועצת האור העליונה ומועצות האלוהות הגבוהות. תודעת מלכיצדק נמצאת פה מימיה הראשונים של הבריאה ויעודה לתמוך בכל אחד מאיתנו, לחזור הביתה אל המהות שלנו, לגלות את העוצמות שלנו, להיזכר בגיבור העל השוכן בתוכינו, ולממש את הפוטנציאל הגבוה שבנו. כל זאת על מנת שנחווה קודם כל, חיים מאוזנים, שלווים, מלאים בסיפוק עצמי שפע והצלחה. ומתוך מקום זה, נעניק את היחודיות שלנו והמתנה הטמונה בנו לעצמינו ולבריאה כולה. 

הרשמו בטופס וכל הפרטים ישלחו אליכם
[[ טופס מוטמע-10499]]
   

יש לך חברים שיכולים להתרם מהמתנה הזו,
אני מזמינה אותכם להעביר להם את המייל הזה, הם יודו לכם