שתף    שלח לחבר  

 

יש פעולות בשיווק שאת רוצה לעשות ולא עושה? קשה לך עם שיווק? אפשר גם אחרת

בואי ללמוד איך להשתחרר ממה שעוצר אותך
ולשווק את עצמך בלי קושי

סדנת בוקר מעשית ביום חמישי 30/1/14, בשעה 09:30, מודיעין

שלום לך בעלת עסק שקשה לה לשווק את עצמה ושהייתה מאוד שמחה שמישהו אחר יעשה בשבילה את השיווק

שיווק זה ממש לא אני! – נשמע לך מוכר?

זה לקום בבוקר, לשבת מול רשימת המטלות שצריך לעשות כדי להביא לקוחות פוטנציאליים, כדי לפתוח את הסדנא שאת רוצה, כדי שיכירו אותך. הכול כדי שתוכלי לעשות את מה שאת הכי רוצה – לעבוד בעבודה שאת אוהבת. אבל במקום לשווק את מוצאת את עצמך עסוקה באלף דברים אחרים.

את יודעת בדיוק מה את צריכה לעשות. את אפילו יודעת למה כדאי לך לעשות את זה וכמה את והעסק שלך תרוויחו מזה. בראש את מבינה. אבל את לא מתחברת לזה בפנים. בראש עוברים לך משפטים כמו: "שיווק זה ממש לא בשבילי.
לא אוהבת את זה. לא רוצה לעשות את זה. דחילק, תעזבו אותי מזה!"

אם את יכולה להרשות לעצמך לקנות שירותי שיווק (יקרים), נראה לי שפה אנחנו נפרדות כי אני לא הכתובת :)

אבל, אם אין לך תקציב לשירותי שיווק יקרים, ואת לא רוצה לאבד את העסק שלך ולחזור להיות שכירה ואת מחוייבת לפרנסת המשפחה שלך ובעלך עוד שניה מאבד את הסבלנות ומפסיק לתמוך בהגשמת החלום שלך תני לי עוד כמה דקות, ותראי איך את יכולה לשווק את עצמך בלי קושי.
כן, אני יודעת שזה יכול להשמע לך הזוי, תני לי צ'אנס עוד כמה רגעים.

מה משפיע על השיווק שלך

שלום לך, אני איטה טל-אור, ואני מסייעת לבעלות עסקים להשתחרר ממחסומים ולשווק בלי קושי. אני רוצה לספר לך סיפור שקשור לשיחה שלנו, על בית קטן ובו אבא, אמא ושלושה ילדים. משפחה נורמלית, או כך לפחות חשבתי עד ששאלו אותי "למה אבא שלך נמוך?" ו"מה יש לאחים שלך?"

גיליתי שיש במשפחה שלי משהו שונה. שאנשים קוראים לאבא ולשני אחים שלי "נכים". אבל אצלנו בבית מעולם לא אמרו לנו שמשהו לא אפשרי, תמיד היה מסר אחד שהועבר אלינו: כל דבר הוא אפשרי ובר השגה.

בגלל זה אחי בגיל 21 פתח סטרטאפ ואחותי הפכה לאחת מחלוצות תחום הדיסאבליטי בישראל, למרצה ולאקטיבסטית בתחום. המופיעה בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונים וכל זה לא היה קורה אילוליא ההורים שלי שתמיד האמינו שאנחנו, ללא יוצא מן הכלל נוכל להשיג כל מה שנרצה.

למה בכל זאת קשה לשווק

למרות שזה המסר שעליו גדלתי, בתחילת דרכי כמאמנת היו מצאתי את עצמי תקועה, דוחהפוחדת ומהססת. שכחתי מהמורשת שקיבלתי מהורי, מבחינתי הייתי חסרת נסיון ובטחון בשיווק, וזהו. היה לי ממש קשה להסתכל לאנשים בעיניים ולשווק את עצמי. אמרתי אני צריכה ללמוד וכשאדע איך לעשות שיווק אז אוכל באמת להתקדם.

העניין הוא שלמדתי ולמדתי וראיתי שאני לא מתקדמת מספיק. הבנתי שזה לא הידע שחסר לי, אלא המענה לקשיים הרגשיים-הפנימיים, וכשדיברתי עם בעלות עסקים, הבנתי שגם הן כמוני, מתקשות לעשות בגלל המחסומים הפנימיים. החלטתי שאם אני מאמינה שהכול
אפשרי אם רק רוצים, אז זה בטח נכון גם בשיווק!

הרי אני מאמנת ויש לי את כל הכלים כדי להתגבר על חסמים ולעשות את עצמי אשת השיווק הכי טובה של עצמי. הבנתי שאני עומדת לעשות את זה לא רק כדי לעזור לעצמי אלא גם לעזור לאחרות כמוני.

לקחתי את עצמי בידיים, עבדתי על המחסומים עם הכלים שרכשתי באימון, פיתחתי טכניקות מיוחדות, המתאימות במיוחד לחסמים בשיווק, חקרתי את הקשיים לעומק וביררתי מה גורם לעצמאיות קשיים בשיווק, ויצרתי דרך
מובנית ושיטתית לצאת מהתקיעות ולקבל מוטיבציה לשווק ואפילו לשווק עם חשק ובטחון.
דרך שניסיתי לא רק על עצמי אלא שעזרה גם ללקוחות שלי. ובעזרתם פיתחתי ושכללתי אותה למה שהיא היום.

 

"... לשווק את העסק הופך להיות דבר כייפי ומעניין, שעוזר לי להבין את המטרות שלי ולחוות חזק יותר את האהבה שלי למה שאני עושה - לטפל באנשים, לתקשר עם אנשים..."
מיכל שקד


איך עוברים מ'תקיעות' בשיווק לשיווק עצמי ללא קושי

את יודעת מה ההבדל ביני לבינך כרגע? ההבדל הוא שאני למדתי את זה ומצאתי דרך שעוזרת לי בכל פעם מחדש להשתחרר ממחסומים ולחזור לשווק בלי בעיה ואת עדיין לא. זה הכול. את ההבדל הזה אני רוצה ביחד איתך להוציא מהמשוואה שלך. אין לי ספק שכשתגלי שגם את יכולה לשווק את עצמך בלי בעיה תראי יותר הצלחות, המוטיבציה שלך תעלה עוד יותר, והתקשורת שלך מול העולם תהיה מלהיבה וממגנטת יותר לקוחות...

זו הסיבה שפיתחתי את הסדנא הזו, כדי לרכז ולתמצת לפעת אחת קצרה את כל מה שצריך כדי לשחרר את המחסומים לגבי שיווק. כי ברור לי שאם לא עוברים את אותם מחסומים ראשוניים אי אפשר לשווק ולהביא תוצאות.
היעד שלי בסוף הסדנא הוא שכל משתתפת תתחיל לשווק את מה שעד היום היא לא הצליחה לשווק, שהיא תפסיק לדחות ותתחיל לשווק את עצמה בלי קושי ואפילו בהנאה.

 

אבל למה לדבר כל כך הרבה, הנה שתי דוגמאות למה שקרה למשתתפות לאחר הסדנא:
הגעתי הבוקר לסדנה שלך ספקנית.... אני עומדת באותו מקום כבר כמה חודשים. יש לי סדנה מוכנה, מדהימה, שיכולה לקדם הרבה אנשים. יש לי שליחות. אבל משהו חוסם אותי. ממש אין לי חשק לפנות לאנשים ולשווק את הסדנהאני לא יכולה להאמין שתוך שלוש שעות יחול המפנה שאני מחכה לו כל כך.
איטה יקרה, אני חייבת לומר לך שעכשיו בסוף הסדנה אני מלאת אנרגיה וחשק פשוט רוצה להתקשר לעו"סית ולקבוע איתה פגישה. רוצה לספר לה על התועלות שהיא והחולים במחלקה יכולים להפיק מהסדנה.
זיהיתי מה גורם לי הנאה, ואני הולכת ליישם את זה גם בשיווק הסדנה וגם בתחומים אחרים.

דפנה אונגר
 
"אני כותבת לך בגאווה שבעקבות אחה"צ פנוי (הילדים מפוזרים אצל חברים)
עשיתי 4 טלפונים, מתוכם קיבלתי 3 מיילים ומתוכם אחת נלהבת! (-:
בזמן כזה מד החשק שלי עומד על 9!! 

תודה ונשיקות!"
לילך מנטש

לחצי על הכפתור ותעברי לדף תשלום מאובטח

[[ טופס מוטמע-8591]]

כי אין מה לעשות, זאת עובדה : כשהשיווק טוב אז גם המצב הכלכלי של העסק נמצא במגמת עלייה...

וכמו שהבטחתי, זה אפשרי, את יכולה וזה לא בשמיים ! זה רק דורש ממך להחליט ש...

1. את לא מוותרת על להצליח עם העסק שלך

2. את מוכנה להשקיע בדבר הכי חשוב בעסק: בעצמך !

3. את מפנה 3 שעות בתאריך 30/1/14 ומגיעה ללמוד

 

"היה לי מחסום להתחיל שיווק בפייסבוק ובמיילים. במהלך הסדנא המחסום נפרץ, בימים אלה התחלתי לעשות דברים. אני התחלתי לשווק את עצמי מתוך גישה שאני אעשה שיווק לפי מה שנכון לי. לפי העקרונות שלי. להשאר נאמנה לעצמי. היום אני רואה בשיווק משהו מהנה ולא קשה."
גילה ברליאה

איך לשחרר את המחסומים ולשווק את עצמך בלי קושי?

בסדנא תגלי ותתחילי לחוות:

high-gloss-r-red-001 copy

את השיטה לשחרור מחסומים בשיווק, כך שתהיה לך שיטה שתוכלי לחזור וליישם כל פעם שאת מרגישה שמשהו תקוע עם השיווק

high-gloss-r-red-001 copy

איך להכניס מוטיבציה לשיווק, כך שבכל פעם שתחווי ירידה באנרגיות או ש'אין לך כוח', תדעי מה לעשות כדי לעלות חזרה על הסוס ולשווק.

high-gloss-r-red-001 copy

איך להרגיש בנוח לשווק את עצמך ללא קושי, כך שתוכלי לתת מענה אמיתי לקולות מבפנים ומבחוץ שגורמים לך לחוש אי נעימות וחשש ולשווק בנינוחות ובטבעיות.

high-gloss-r-red-001 copy

איך להפסיק לדחות ולהצליח לשווק, כך שתביני מה עוצר אותך ואיך להשתחרר מזה כדי שתוכלי לשווק ולהיות בעשייה.

high-gloss-r-red-001 copy

איך להעלות את הבטחון העצמי בשיווק ולהרגיש ש'יש לך את זה', כך שתעבירי מסר ברור ונכון ללקוחות שלך מתוך שיווק אותנטי וטבעי שמתאים לך.

high-gloss-r-red-001 copy

איך להיפטר מהחשש של 'מה יגידו', כך שתהי שלמה ורגועה עם השיווק שלך בלי התלבטויות ובלי מאבקים פנימיים.





















 


עם הבטחה מיוחדת שלי:
1. אנחנו לא עומדות לחפור בעבר שלך ולחשוף פרטים אישיים שלך בקבוצה

2. אנחנו לא נתחיל לחקור בקבוצה "למה זה לא קרה'

3. אנחנו נתמקד ברמה המעשית: נסתכל קדימה, ניצור ונתרגל מציאות טובה יותר, בסביבה מקבלת ותומכת.

"מהרגע הראשון.... חשתי הקלה גדולה ... לדעת שיש לי תכונות שמתאימות לשיווק שבכלל לא ייחסתי לעצמי בעבר והיום אני יכולה לומר את זה בפה מלא 'שיש לי את זה'. הדימוי שיצרתי לעצמי בעקבות זה נתן הרבה מוטיבציה ודרבן... זה הפיח חיים בשיווק והפך נגיש פתאום... זה מיקד אותי שלא אתחיל להתפזר ובגלל שזה הפך לברור זה עורר את החשק ללכת הביתה ולעשות, ברור לי מה לכתוב, המחסום של הכתיבה שהיה אצלי בראש הוא די פרוץ עכשיו....עם ההדרכה של איטה הבנתי איך להפוך את הכתיבה ממעמסה ומשהו שאני דוחה בלי סוף למשהו קליל ומהנה.
... האווירה בסדנא הייתה נינוחה ורגועה, לאיטה יש יכולות לאסוף סביבה אנשים בעלי מכנה משותף כך שהדינמיקה זורמת ושיתוף הפעולה אפקטיבי."
אביטל סימון

במהלך הסדנא
  • תקבלי סדרה של כלים לשחרור המחסומים ונתרגל אותם בסדנא
  • תתחילי ליישם כך שתוכלי לחוות את השחרור ואת המוכנות להתחיל לשווק כבר בסדנא.
  • תרגישי בנוח לשווק

אחרי הסדנא

  • תעמוד לרשותך השיטה לשחרור ממחסומים בשיווק.
  • תרגישי מלאת אנרגיה ומוטיבציה לעשות שיווק
  • תוכלי לעשות שיווק בלי קושי, בקלילות ובהנאה
  • תהפכי למנהלת של הפעולות השיווקיות שלך במקום שהן ינהלו אותך
  • תוכלי ליישם ידע שיווקי שלמדת בקורסים, או מאנשי מקצוע ועד היום לא יישמת כי היו לך חסמים פנימיים.
" [יצאתי] חדורת מוטיבציה... [עם] ההבנה והידיעה ששיווק הוא חלק מהעשייה ונמצא שם גם למען הלקוחות. ממליצה להתנסות. לעשות את ההיפוך בראש ולהבין שהשיווק לא מילה גסה"
ליאת פורטוגלי

מתי כל זה קורה?


הסדנא תתקיים ביום חמישי 30/1/14

בין השעות 9:30-12:30

נתארח 'אצל עדה בסלון' ברעות רחוב אלמוג 5

 


מלאי את הפרטים ותעברי לדף תשלום מאובטח

[[ טופס מוטמע-8591]]

 

איטה, כמה זה עולה לי?

רגע לפני המחיר אני רוצה לשתף אותך שחשבתי מה יוכל להבטיח שהמידע שתקבלי בסדנא ילווה אותך וישמש אותך להמשך חייך העסקיים ולא יעלם כשתצאי מהסדנא...והחלטתי שכל משתתפת תקבל בתום הסדנא, בנוסף לסדנא הפרונטלית גם :

  • אוגדן 7 מחוללי מוטיבציה ל'עזרה ראשונה' להעלאת החשק השיווקי. זהו ארגז כלים, עם כלים קלים ופשוטים ליישום מיידי בכל פעם שתחווי ירידת חשק. כל שתצטרכי לעשות זה לפתוח את האוגדן, לשלוף את הכלי המועדף עליך ולהשתמש בו להעלאת החשק.
  • הקלטת הסדנא: כן, לא זאת בלבד שתחווי את הסדנא, ומדובר בסדנא שממש חווים ולא יושבים ומקשיבים לי...לאחר הסדנא אני אשלח לך הקלטה של הסדנא כך שתוכלי להאזין לזה בנסיעה, בבישולים או על ההליכון והעיקר, שתהיי מחוברת למה שקיבלת בסדנא ותשמרי על היכולת לשיווק עצמי ללא קושי.


את שווי הבונוסים האלו בלתי אפשרי לאמוד. וכך גם את הערך של שיווק עם חשק אבל אני רוצה להציע לך לבחון את כדאיות הסדנא הזו שלך במספרים: כמה כסף מכניס לך לקוח נוסף ?
כמה כסף יכניסו לך 5 לקוחות נוספים שיגיעו בעקבות שיווק עקבי ושיטתי שנעשה רק כשמרגישים בנוח עם השיווק ועושים שיווק ?

עכשיו חשבי כמה כסף יכנס לך מ-10 לקוחות חדשים? זו המשמעות של פעולות שיווק שנעשות בקלות, בנינוחות ואפילו בהנאה. זה אומדן סובייקטיבי שרק את יכולה באמת להעריך אותו אלא שלהערכתי מדובר על אלפי שקלים בחודש.

ועכשיו למחיר הסדנא, אני יודעת שהגיוני היה להציע את הסדנא הזו בערך שקול ללקוחות החדשים שיגיעו אליך אבל לי יש אינטרס מובהק שקודם כל תתחילי לשווק בקלות והתלהבות כי בשביל זה אני עושה את מה שאני עושה.

בחודשיים האחרונים ישבתי לפתח וללטש עוד את הכלים והשיטות שאציג בסדנא הזו. שעות רבות של עבודה השקעתי כדי ליצור את הסדנא שתיתן לך הכי הרבה כלים עם הכי הרבה פשטות ופרקטיות. בעצם, יש כאן מבחינת הערך, מה שאפשר לקבל אחרי שנים של ניסוי ותהייה כבעלת עסק ללא הנחייה.

מכיוון שכרגע עדיין אין לך את הלקוחות הנוספים ואני רוצה לעזור לך לבחור לעשות את הצעד הזה בשביל עצמך, ההשקעה שלך בסדנא + האוגדן + ההקלטה שלה היא רק :
 

280 ₪

שזה פחות ממחיר שיחת אימון אחת איתי

התשלום מתבצע מראש בכרטיס אשראי/ העברה בנקאית

כדי לתת את מלוא תשומת הלב לכל אחת מן המשתתפות, מספר מקומות קטן ומוגבל

 

 שמרי לך מקום בסדנא מלאי את הפרטים
ותעברי לדף תשלום מאובטח
או התקשרי 052-8401870
 

[[ טופס מוטמע-8591]]
 

אתן שאלתן אותי, הנה התשובות לטובת מי שמתעניינת:

איטה, אפשר לשלם במקום, ביום הסדנא?

זו סדנא אינטימית שמוגבלת למספר קטן של משתתפות, לכן תשלום מראש מאפשר לך להיות רגועה ולשריין את מקומך בסדנא, או במילים אחרות, אני לא יכולה להבטיח שאם תבואי ביום הסדנא יהיה לך מקום.

אפשר לדבר בטלפון ולתת פרטים באופן אישי ולא באינטרנט?

בוודאי, אם מתאים לך יותר לתת את פרטי האשראי בטלפון ולא באינטרנט את מוזמנת להתקשר אלי: 052-8401870

אפשר להביא פליירים ולחלק אחרי הסדנא?

בסיום הסדנא תוכלו לחלק חומר פירסומי ואפילו לעשות קצת מינגלינג ונטוורקינג לא רשמי. אז מומלץ להביא איתך פליירים או כרטיסי ביקור.

האם זו סדנא שעוזרת למי שקשה לה עם הכתיבה בשיווק?

הסדנא מיועדת לגרום לך לעשות בקלות כל פעולה שיווקית שתבחרי להתמקד בה, בפעמים הקודמות משתתפות רבות התמקדו בכתיבה שיווקית (בפייסבוק, באתר או בפלייר). אבל באותה מידה, זה יכול להיות גם פעולה של פניה טלפונית ללקוחות פוטנציאלים יצירת שיתופי פעולה או כל מטרה בשיווק שתבחרי. הסדנא בנויה כך שכל משתתפת בסדנא יכולה להתקדם לעשייה עם המטרה האישית שלה במסגרת קטנה ואינטימית עם מלוא תשומת הלב הראויה לכל אחת.

אני מתלבטת, כי אני עוד ממש בהתחלה של העסק, האם הסדנא רלוונטית לי?

אם את משווקת את עצמך בקלות ויש לך את כמות הלקוחות שאת רוצה אז את לא צריכה את הסדנא הזו אבל אם אין לך, ואת רוצה עוד לקוחות ויודעת שאת צריכה לשווק, ולא עושה את הפעולות שאת צריכה לעשות - הסדנא הזו תעזור לך לשווק בלי קושי ולמצוא את הדרך שמתאימה לך כדי שאת תוכלי להגיע ליותר לקוחות.

האם את הולכת ללמד בסדנא טכניקות ושיטות לשיווק?

ממש לא. זו לא הולכת להיות סדנא של ידע או טריקים, אלא סדנא מעשית שמשחררת אותך מהמחסומים הפנימיים-רגשיים שמונעים ממך לשווק בקלות, בטבעיות ובבטחון. מהסדנאות שערכתי בעבר אני יודעת להגיד בבטחה שכבר בזמן הסדנא תרגישי בשינוי ומיד אחרי תתחילי לשווק ביתר קלות, טבעיות ובטחון מה שיוביל ליותר לקוחות.

אני לא רוצה שכולם ידעו עלי דברים אישיים

זו סדנא שאין בה 'חפירות' וגם לא שואלים 'למה את לא'. זו סדנא שבה מסתכלים קדימה ויוצרים מציאות חדשה כך שאת ממש לא נדרשת לחשיפה אישית בפני שאר המשתתפות. כמנחת קבוצות אימון מוסמכת, חשוב לי גם שכל אחת תרגיש בנוח להכנס לעניינים בסביבה תומכת ומאפשרת ותעיד על כך אביטל סימון, אחת המשתתפות בסדנא שכתבה לי:

".. האווירה בסדנא הייתה נינוחה ורגועה, לאיטה יש יכולות לאסוף סביבה אנשים בעלי מכנה משותף כך שהדינמיקה זורמת ושיתוף הפעולה אפקטיבי"

למה הפעם הסדנא במודיעין?

שמתי לב שרוב הנשים שהגיעו לסדנאות הקודמות הן מאיזור מודיעין , לכן בחרתי הפעם לקיימה קרוב לבית, ברעות. במוסד תרבותי מוכר באיזור אצל עדה בסלון - מפגש תרבות אישי ביישוב רעות, עם האווירה החמה והמפנקת של עדה.

כמובן שיש שם גם חניה חינם למגיעות עם רכב ממש ליד במרכז המסחרי.

[[ טופס מוטמע-8591]]

"הגעתי עם רצון שואף לאפס לשווק את העסק שלי. יצאתי עם תובנות חדשות, עם גישה יותר חיובית לשיווק, ועם רעיון חדש לשיווק. יישמתי אותו בפייסבוק וקיבלתי תגובות המעידות על עניין רב במה שכתבתי..."
ש"ב