שתף    שלח לחבר  



"כל הכלים היעילים והמועילים להתמודדות משאבי אנוש עם משברים אישיים וארגוניים"
 
חברים יקרים,

שוב ושוב ניתן לראות כיצד טיפול מוצלח של אנשי משאבי אנוש במשברים אישיים וארגוניים מצליח להחזיר את העובדים לתפקוד תקין ובעקבות כך הארגון כולו חוזר לתפקוד מלא בזמן קצר.

יש ארגונים שחוו טראומות גדולות (דוגמת מוות של עובדים בתוך העבודה) שחזרו לתפקוד מלא תוך מספר ימים ויש כאלה
שזה לקח להם חודש ויותר.

וגם אם נרד לרמה הרבה יותר יומיומית: מדוע שתרגישו חסרי אונים מול עובד שבוכה ומשתף אתכם בבעיה אישית שלו?

למה שלא תדעו להגיש לעובדים במשבר מעין "עזרה ראשונה" גם אם אינכם אנשי מקצוע בתחום הטיפול?

איך תימנעו מתחושת פספוס והחמצה מול משבר שתפס תאוצה והפך להיות פוטנציאל לנזק גדול לארגון?

רגע מישהו אמר שזה קל?

עולות כאן הרבה דילמות והתלבטויות מה הדבר הנכון ביותר לעשות וכיצד לנהוג כאשר הרבה פעמים אתם גם מאוד לבד עם ההתמודדויות.

אבל ברגע האמת ההנהלה והעובדים נושאים אליכם עיניים ומצפים ממכם שתנהיגו ותהיו מקצוענים בתחום.

אז גם כאן כמו בהרבה תחומים בחיים כשלומדים ומתאמנים היישום פתאום הופך להיות קל בהרבה.

לכן אנו מציעים לכם הזדמנות ייחודית ללמוד מהמומחים המובילים בתחום הטיפול במשברים. 

כל זאת בסדנא שבה תוכלו ב –7 שעות אינטנסיביות במיוחד לרכוש את כל הכלים שיאפשרו לכם להתמודד בצורה יעילה ועם משברים אישיים של עובדים.

 
"כל הכלים היעילים והמועילים להתמודדות משאבי אנוש עם משברים אישיים וארגוניים"

סדנא פרקטית ויישומית במהלכה תלמדו ותתנסו ב:
 
accept הבנת נושא המשבר וטווח השפעותיו הרחב בהקשר האישי והארגוני. למה חשוב להתערב במשברים?

accept קבלת כלים מקצועיים בתחום של זיהוי המשברים והכרת הסימנים המקדימים וה"נורות האדומות",
       כיצד תפתחו "משקפיים מיוחדות" ותדעו לזהות משברים עוד כשהם קטנים.

 
accept איך לנהל "שיחות רגישות" ובאיזה טכניקות כדאי להשתמש?
       למה לא צריך להבהל כשעובד פורץ בבכי אצלכם בחדר.

 
accept מה הם הכלים הכלים המקצועיים לטיפול משאבי אנוש במשברים אישיים?

accept  כיצד להתנהל נכון במישור שבין לקיחת אחריות וחדירה לפרטיות?


 
accept איך להפחית סיכונים לארגון כתוצאה מהתנהלות לא נכונה במהלך פיטורים רגישים?
       מה הדברים שצריך לשים אליהם לב.

accept איך לנהל נכון ארוע משברי (דוגמת מוות של עובד) בארגון?

accept כללים מנחים לגיבוש מדיניות ארגונית בתחום הטיפול במשברים,
       איך הארגון נערך באופן מערכתי לטפל במשברים אישיים וארגוניים.
 
 כמו כן יזכו משתתפי הסדנא לבונוס מיוחד ורב ערך:

אוגדן מרוכז של "סימנים ונורות אדומות" למצבי משבר
אוגדן שתוכלו להשתמש בו בעבודה השוטפת וכן תוכלו להציגו להנהלה הבכירה ולכלל המנהלים בחברה.

 
 

מי מעביר את הסדנא?
 
עדה דיבון – מנכ"ל, חברת "מצבים" - מומחית בטיפול בעובדים במשבר ובסיוע לארגונים ומשאבי אנוש בניהול יעיל, ממוקד ומניב תוצאות של ארועים משבריים. בעלת נסיון רב שנים הן בסיוע לעובדים באופן ישיר והן בליווי צמוד של משאבי אנוש וארגונים בארועים משבריים. מלווה ארגונים מובילים במשק מכל המגזרים.
 
מרי פסח – עובדת סוציאלית בכירה בחברת "מצבים" - עובדת סוציאלית מקצועית ובעלת נסיון רב בסיוע לעובדים במצבי משבר הן באופן פרטני והן בהקשרים הארגוניים.
 


הנה מה שאמרה דליה נסימי, סמנכ"ל משאבי אנוש מ"חוגלה קימברלי"
על הסדנא שעבר צוות משאבי אנוש של החברה:

"הסדנא תרמה לייצר דיון סביב התפקיד של משאבי אנוש והמנהלים הישירים במצבי משבר,
מה הם מצבי משבר בהם משאבי אנוש מעורבים, ומה הם הקווים המנחים של משאבי אנוש בהתמודדות עם מצבים אלה.

הפגנתם מקצועיות גדולה וגמישות להענות לצרכים שלנו כמו גם להסב את הדיון
סביב השאלות הרלוונטיות.
תודה.  דליה".
 


הרשמו עכשיו לסדנא!
דואר אלקטרוני:*
שם משפחה:*
שם פרטי:*
טלפון:*
   
 
איפה ומתי?

הסדנא תתקיים בסמינר אפעל. רח' היסמין 1. רמת אפעל.
ביום ג' ה 13.3.
בין השעות 8:30 -16:00 כולל ארוחת צהריים.
החנייה חינם.



ההשקעה שלכם בסדנא:

בהרשמה מוקדמת עד ל 4.3.12 - 15% הנחה

רק 680 ש"ח + מע"מ (במקום 800 ש"ח + מע"מ) *

*כולל הבונוס המיוחד
- אוגדן מרוכז של "סימנים ונורות אדומות" למצבי משבר 



איך נרשמים?
 
אופציה א' –  הרשמו כאן בטופס הרישום שבדף זה!
 
אופציה ב' – הרשמה טלפונית

התקשרו  לטלפון: 03-9021693 ונשמח לרשום אתכם לסדנא.

 
אופציה ג' – הרשמה במייל
 
שלחו מיייל עם פרטיכם ועם בקשת רישום לסדנא ל- matzavim@matzavim.co.il 
 

 
אם יש שאלות, מוזמנים לפנות בכל עת  ל 03-9021693 ונשמח לתת מענה.

הרשמו עכשיו לסדנא!

 
דואר אלקטרוני:*
שם משפחה:*
שם פרטי:*
טלפון:*
   
 





אשמח לפגוש אתכם בקרוב

להתראות בסדנא


עדה דיבון