שתף    שלח לחבר  



התנסויות כואבות משבשות אותנו

אנשים מתקשים לעיתים לחזור לעצמם לאחר זעזוע נפשי או גופני, כמו לאחר פרידה כואבת, פיטורין, תאונה, ניתוח, לידה או מחלה. הם עשויים לסבול בעקבות זאת לא רק ממצב רוח ירוד אלא גם משיבושים גופניים נוספים כגון עייפות, כאבי ראש, בעיות במערכת העיכול, זיהומים חוזרים, דלקות, כאבים וכמובן הרגשה כללית רעה.
אצל הורינו המבוגרים חלק ניכר מהמחלות והבעיות הגופניות הינן תוצאה של הצטברות כזו של טלטלות וקשיים שעברו עליהם.
אצל ילדים, עקב רגישותם הרבה, גם מותו של כלב, ריב עם חבר בבית הספר ואפילו ריב בין ההורים עלולים להשאיר צלקת שתשפיע עליהם לאורך שנים.
 
קיימת שיטה יסודית, מדויקת, ומהירה שבאמצעותה ניתן לרוקן עד תום את כל המטען הרגשי המצטבר שהשפיע על הילד או המבוגר מילדותו ועד היום. התוצאה של עבודה שכזו הינה שיקום ניכר, אנרגיה מחודשת ורמה בריאותית חדשה לגמרי.




שיטת הטיפול הזו קרויה: דיאנטיקה (דיא=דרך; נואוס=נפש). היא התפרסמה לראשונה בשנת 1950, עם צאתו לאור של רב המכר "דיאנטיקה-המדע המודרני של בריאות הנפש" מאת הסופר והחוקר האמריקני ל.רון האברד. הספר עמד באותה שנה במשך שבועות ארוכים בראש רשימות רבי המכר בארה"ב. דיאנטיקה, שפותחה במשך 36 שנה, זיהתה והגדירה לראשונה במדויק את המקור האמיתי למחלות הפסיכו-סומאטיות, שמהוות כ-70% מכלל המחלות. מי שמתנסה בה יכול להיווכח במהרה שהיא כוללת פריצות דרך משמעותיות בהשוואה לקודמותיה (הפסיכולוגיה והפסיכו-אנליזה).
 
מה דיאנטיקה יכולה לעשות עבורי?
בדיאנטיקה, המטפל מסייע לאדם למצוא את המקור האמיתי לקושי הפיזי או הנפשי שלו ולהיפטר מהם.
דיאנטיקה משחררת חוויות לא נעימות מהילדות שממשיכות להשפיע עלינו כמבוגרים ללא ידיעתנו. היא משחררת ומעלימה פחדים, מתח, מחשבות טורדניות וכאבי גוף בלתי מוסברים.
היא "מחזירה לחיים" אנשים שעברו אובדן, חבלה או טראומה.

דיאנטיקה משלימה את הרפואה
לדיאנטיקה ולרפואה אותה מטרה (לגרום לאנשים להחלים(, והן משלימות זו את זו. בדיאנטיקה מצהירים באופן מפורש שכל מחלה גופנית שניתן לטפל בה ביעילות באמצעות הרפואה צריכה להיות מטופלת באופן הזה תחילה.
דיאנטיקה לא תאחה עצם שבורה או תעזור ללדת תינוק, אולם היא יכולה לגרום לרגל להבריא בשבועיים במקום בשישה שבועות. גם ההשפעות המאוחרות של לידה על היולדת, כמו דיכאון לידה, אינן מתרחשות כאשר נעשה שימוש בדיאנטיקה במקביל.

מדוע לא שמעתי על דיאנטיקה עד היום?
למעשה הסיבה העיקרית לכך שאולי לא שמעת על דיאנטיקה היא שדיאנטיקה נחקרה וגם נלמדת מחוץ למסגרות האקדמיות הרגילות על מנת להבטיח דיוק ביישום שלה, שהינו הכרחי להשגת התוצאות המרהיבות שביכולתה לספק.


 
צפה בסרטון היכרות קצר על "דיאנטיקה"
 



גלה מה אנשים שהתנסו ב"דיאנטיקה" מספרים!


מעוניין לקבל הדגמה של דיאנטיקה על עצמך? מלא הפרטים מטה וניצור איתך קשר בהקדם.

 
[[ טופס מוטמע-8485]]

 

© 2014 אילן סלומון כל הזכויות שמורות. ל.רון האברד ודיאנטיקה הינם סימני מסחר וסימני שירות בבעלותו של Religious Technology Center ונמצאים בשימוש באישורו. שירותים הקשורים לפילוסופיה הדתית של סיינטולוגיה מועברים באופן בלעדי ברחבי העולם על ידי בעלי הרשיון של כנסיית הסיינטולוגיה הבינלאומית, באישור ,Religious Technology Center מחזיק הסימנים המסחריים של דיאנטיקה וסיינטולוגיה.