איך להצליח באתר הכרויות מה כותבים בכרטיס באתר הכרויות
 שתף    שלח לחבר  
אימון למציאת זוגיות
מבצע חודש אוקטובר בלבד!
 

 
  •               משוב חינם על כרטיס אתר ההכרויות שלך.
 אני רוצה לקבל משוב חינם על הכרטיס שלי
[[ טופס מוטמע-8121]]
 

 
השירותים המובילים שלנו
1 אימון אישי למציאת זוגיות לגברים

בתהליך תוכל ללמוד מה הזוגיות שמתאימה לך. למה נשים מצפות. תקבל כלים לשיפור ביטחון עצמי וכלים להגדיל את מעגל החברים ולייצר הזדמנויות. יחד נעשה סימולציות בתחומים שאתה נתקע ותקבל כלים להתמודד.

2 אימון אישי למציאת זוגיות לנשים

יחד נבחן מה החסמים שלך, נבחן מה הערכים שחשובים לך בקשר. תקבלי כלים לחיזוק הביטחון העצמי שלך. נבחן מה את משדרת בדייט, ואם כדאי לשנות. נלמד איך מייצרים דייטים שיש בהם הרבה הנאה. נלמד איך עושים סינון, לא כל אחד מתאים לך. תלמדי איך מפלרטטים. ותקבלי כלים לשימור קשר מתאים.

3 סדנא מציאת זוגיות לנשים רווקות
סדנא מעשית בקבוצה קטנה בה תוכלי לעבוד על כל בדיקות סטטיסטיקות וניתור ממצאים לשיפור ושדרוג הקמפיין בזמן אמת ושידרוג הקמפיין בזמן אחת
אימון למציאת זוגיות למי זה מתאים?
לקוחותינו מספרים
גברים ונשים פנויים שרוצים זוגיות, מחפשים ולא מצליחים למצוא את המתאים/מתאימה עבורם ומבינים שנדרש לעשות שינוי.
שמרית בת 35 - לויקי הגעתי כדי לצאת מהתקיעות שהייתי בא. בהרבה תחומים בחיי אני משיגה את מה שאני רוצה בקריירה למשל אך זוגיות הייתי תקועה. היו לי קשרים זוגיים אך בשנים האחרונות הם לא התפתחו למשהו יציב. תהליך האימון היה מאתגר עבורי, נגענו בנקודות שלא היו פשוטות לי ובחרתי לעשות שינוי, זה היה לא קל. אפשרת לי להתפקס, ולראות דברים בצורה אחרת משלי. אפשרת לי למצוא את התשובות בתוכי. ויש תוצאות. תודה שמרית.

גיא בן 29 -  ויקי, מהמפגש הראשון הרגשתי שהבנת מי אני ומהן הבעיות שלי. ידעת במהלך כל הדרך לגעת בנקודות הנכונות ולעורר אצלי מחשבות חדשות שאפשרו לי להתקדם משמעותית, בלי להחליט אף פעם עבורי. מעבר לפן המקצועי אני מאוד מעריך את השקעתך האישית, מעולם לא חשבתי שכך אשתנה, שאימון סה"כ קצר יהפוך אותי לאדם מאושר, פתוח לא רק לנשים, גרמת לי ללמוד לפתוח דלתות, נתת לי כל כך הרבה כלים, מעגל החברים שלי גדל, קודמתי בעבודה ויש זוגיות כבר חודש רצינית ושונה מקשרים שהיו עד עכשיו.