שתף    שלח לחבר  

 

 

"נס חנוכה" שלי עם מערכת שלח מסר

או אם תרצו (ואין זו אגדה):

איך ההבדל בין אופוס לאופס כמעט הרס לי את הקריירה

 
אומרים שבחג חנוכה ובכלל בחודש כיסלו מתרחשים הרבה ניסים,
את הנס שקרה לי עם מערכת שלח מסר בחג חנוכה לא אשכח לעולם!
 
יש כאן שיעור גדול וגם רגע עם תובנה: כמה חשוב לדוור עם מערכת אמינה שיש מאחוריה צוות מסור, מתוחכם ואמין - ולא רק תוכנה אוטומטית . 
 
בעקבות התמחותי ב"פרה הסגולה" - אסטרטגיה לבולטות עסקית בהשראת משנתו של הגורו השיווקי והבלוגר העולמי סת' גודין, פנו אלי מהוצאת אופוס ובקשו ממני לסקור את ספרו החדש והמרתק של סת' - ציר האופן – העוסק באנשים שהם למעשה ה"בורג המרכזי" בכל מערכת, ולא חשוב מהו תפקידם .
 
התרגשתי מאוד מהפניה והשחזתי את המקלדת למלאכה .
 
וכך באחד מימי החנוכה הכנתי את הכתבה אודות הספר (שמאוד התחברתי למסרים שבו) למשלוח לקהל קוראי והחברים במועדון העסקים של י.ג.יפעת – המדוורים במערכת שלח מסר.
 
כאשר הכנתי את הדיוור יצרתי מספר קישורים לעמוד של הספר באתר הוצאת אופוס - פעולה שכיחה בדיוור אלקטרוני ובכלל.
 
אני נוהגת תמיד לשלוח לעצמי מייל בדיקה לפני כל דיוור, אולם הפעם מיהרתי לפגישה בתל –אביב ולכן חרגתי ממנהגי ונחפזתי.
 
כאשר הגיע המייל המדובר (והמדוור לאלפים, להזכירם) לתיבה שלי – נחרדתי לגלות כי הקישור האחרון שהוספתי בדיוור הוביל ל-ת-ד-ה-מ-ת-י לאתר פורנו בשם אופס. אכן אופס!
 
במצוקתי הרבה התקשרתי למערכת שלח מסר, שם הועברתי בדחיפות למנהלת קשרי הלקוחות. ועוד במהלך שליחת הדיוור, היא הראתה לי בקור רוח ומבלי לאבד עשתונות אפשרות גאונית להחליף את הקישור לכתובת הנכונה.
כל זאת בזמן שאני עוקבת בחרדה אחר דוחות הסטטיסטיקה שכבר דיווחו על פתיחת המייל!
 
הייתי פשוט בהלם - לא רק שהלינק הוחלף לאלו שעדין לא דוורו, אלא שהמערכת הגאונית הזו גם החליפה את הקישור (שהוביל לאתר הפורנו) לכתובת הנכונה לכאלו שההודעה כבר נחתה בתיבת המייל שלהם!
 
 
באותו רגע ידעתי שהבחירה שלי במערכת שלח מסר (לאחר כמה התלבטויות) הייתה הבחירה הנכונה, ואני מדוורת באמצעותה למאות רבות של קוראים ומנויים למועדון החברים העסקיים של י.ג.יפעת.


 
יפעת יפה גיל - מומחית למיתוג עסקים , מנהלת מועדוני עסקים , וממליצה עסקית .  
מייסדת "סטארט סמארט" לעסקים.

www.startsmart.co.il

http://www.facebook.com/Yud.gimel.yifat