בואו לגלות!
 
דוא"ל:*
סלולרי:*
שם:*




 
 
אין זה סוד שעולם הטלוויזיה סגור ומסוגר. מדי שנה פונים מאות אנשים פרטיים אל גופי השידור השונים ומנסים להציג בפניהם את הרעיון המקורי שחלף בראשם, בתקווה שיהפוך לתוכנית שתסחוף אחריה אומה שלמה, תייצר באזז ותוביל לתהילה בארץ ובעולם.
 

יש מי שמצליחים לחדור מבעד לחומה ולהניח הצעה על שולחנם של מנהלי התוכניות בערוצי הטלוויזיה  השונים, קשת, רשת או ערוץ 10, אבל המקרים הללו בודדים ונדירים. במודעות הדרושים המתפרסמות בעיתונים לא תמצאו מודעה בסגנון "דרוש מפתח פורמטים לערוץ 2" או "ערוץ 10 מחפש ריאליטי במקום הישרדות". ברוב המקרים, החיבור עם ערוץ זה או אחר מבוצע באמצעות איש קשר שמפנה לאיש קשר אחר, שמפנה לאיש הנכון.
 
מי שעבר את המסננים של הערוצים השונים והצליח למכור את הפורמט שלו ולהפוך אותו למציאות טלוויזיונית, עשוי למצוא את עצמו מגיע אפילו אל מעבר לים. ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת יצוא של פורמטים ותוכניות טלוויזיה. "הכספת", "לעוף על המיליון", "מחוברים", "חטופים", "משפחה חורגת" ,"עספור" , "3" , "בטיפול", "בקרוב אהבה", "בית ספר למוזיקה", "רמזור" – כל אלה רק חלק מרשימת התוכניות הארוכה שהגו ישראלים ונמכרו להפצה בחו"ל.
 
בכל שנה נמכרות תכניות שפותחו בארץ, בהצלחה גדולה, במסגרתם של עשרות פסטיבלי טלוויזיה בינלאומיים, לעשרות מדינות. הדבר מכניס מאות אלפי דולרים לשוק הטלוויזיה המקומי ולכיסם של זכייני הטלוויזיה והיוצרים. ארצות הברית, אנגליה, צרפת, סקנדינביה, גרמניה, מזרח אירופה, יפן ואפילו הודו – הן אך חלק מהמדינות בהן שודרו תכניות טלוויזיה שפותחו בארץ, נקנו ע"י הערוצים המובילים בעולם, הופקו  שם וזכו לרייטינג גבוה ולעונות נוספות.
 
חשבתם על הכסא המסתובב של דה וייס כבר לפני שנתיים? נראה לכם שאת ראש המוסד הבא צריכים למצוא במסגרת ריאליטי קרבי? אולי את ראש הממשלה? יש לך תרופה למחלת הרווקות בצורת שעשועון חדש? "אפקט הפחד" הוא גן שעשועים לעומת התוכנית המופרעת שיש לכם בראש? בואו לתרגם את הרעיון שלכם ולהפוך אותו למציאות טלוויזיונית.
 
מסלול הלימודים "מרעיון לתוכנית טלוויזיה" מזמין אתכם להפוך את הרעיון שמתגלגל בראשכם כבר תקופה ארוכה לדבר ממשי. במשך כ-23 מפגשים )שלוש שעות כל מפגש – סה"כ 75 שעות בהם נסייע לכם להפוך את הרעיונות שלכם למסמך מקצועי ומהודק ובו כשש הצעות טלוויזיוניות שונות ומגוונות.
בסוף הלימודים נקיים את "ערב הפיץ' הגדול", אירוע חגיגי בו תפגשו את בכירי הטלוויזיה הישראלית הפורמט הטוב ביותר יזכה לליווי מקצועי, מלגת פיתוח וחוזה הפצה על ידי חברת ההפקה וההפצה הבינלאומית "דורי מדיה", שאחראית להצלחות בארץ ובעולם כגון: "המורדים", "חצויה", "בטיפול", "עבודה ערבית", "האלופה", "ניו יורק".
 

 
״מרעיון לתוכנית טלוויזיה״ הינו מסלול לימודים ייחודי וראשון מסוגו בישראל. לא עוד בית ספר לתקשורת שעוסק בעיקר בתיאוריות על אודות תקשורת המונים, אותן ניתן למצוא גם ב'גוגל', ולא בית ספר שמתרכז בעיתונות, תחקירנות והפקה. אצלנו מתמקדים בצד המעשי של המקצוע, בעשייה טלוויזיונית מקורית ויצירתית ובדרך בה הופכים רעיונות טובים לתכניות טלוויזיה מוצלחות.
בואו להפוך את היצירתיות והרעיונות שלכם למציאות!!!
 
השאירו פרטים באמצעות הטופס ונחזור אליכם!