שתף    שלח לחבר  


קוראים יקרים,
גיליון מרץ 14' לשיווק ומדיה מעלה מספר נקודות למחשבה - מה בין כלכלה, נשים ומכירות פומביות?
מאיפה כדאי להתחיל לשווק ואיך להגיע לתוצאות בשיווק הדיגיטלי? ולמה אנחנו מוכנים לחכות על קו
הטלפון לנציגי שירות למרות שזה מעצבן אותנו? 
אל תהססו לפנות אלינו או ישירות אל המומחים ולהתייעץ או לשאול כל דבר הנוגע לעוגת השיווק.
                                         קריאה מהנה,
                                                                                                                 מערכת מגזיני לוטן

 
הכירו את המומחים שלנו
 
 
   
מתי שווה לשלם עבור דולר אחד חמישה דולר?

מאת: ד"ר אושי שהם קראוס
נניח שפורצת שביתה בנמל אשדוד. יבואנים מתפתלים; הם מפסידים מליונים. סחורות שאמורות להגיע ולאפשר ייצור של מוצרים רבים לא מגיעות והייצור נתקע. המשק מפסיד מליארדים ובינתיים העובדים לא מקבלים משכורות. נניח שהממשלה רוצה לנצל את המצב ולשבור את העבודה המאורגנת בנמל. נניח שהממשלה מאיימת על העובדים שלא תשלם להם בדיעבד את המשכורות שלהם לימי השביתה, נניח…
 
על נשים ועל כסף
מאת: אורלי אייזיק, ייעוץ, אסטרטגיה ושיווק
מיום המשפחה, לשעבר יום האם, ליום האישה הבינלאומי - נשים היו ונשארו מקבלות ההחלטה בנוגע להרגלי הצריכה של משפחותיהן. אם בעבר נהגו לחשוב שנשים רוכשות בעיקר חיתולים ונוזלי כלים וכביסה, הרי שהיום ברור שהן מחליטות גם ההשקעות הגדולות הנעשות על ידי משק בית כיום כמו רכישת דירה או מכונית. אז למה בכל זאת נשארו תפקידי האישה בפרסומות כל כך סטריאוטיפיים?
 
  
  
אסטרטגיית השיווק האלקטרוני –
מאיפה מתחילים?
מאת: אסף שטרן, בעלי חברת קומסטאר
אשאל אתכם שאלה פשוטה, האם במלחמות הגדולים והחזקים תמיד מנצחים? מי שמכיר קצת היסטוריה יודע שמדינת ישראל ניצחה ביותר ממלחמה אחת, למרות היותה קטנה ועם תקציבים ומשאבים מצומצמים ביותר. אז איך זה שבכל זאת ניצחה ואיך כל זה מתחבר לעסקים?
 
איך יוצרים תוצאות משיווק בדיגיטל
מאת: אופיר סלע, סמנכ”ל לקוחות בחברת 
Wave Digital
גוגל פלוס או פייסבוק? מיניסייט או עמוד נחיתה? SEO או SEM? לפעמים נדמה שמרוב פלטופורמות וכלים שיווקיים – אינטרנטיים, אין כבר דרך כמעט להבין מה עלינו לעשות כדי לקדם את עסקינו. סדרת כתבות חדשה תנסה לעשות לכם סדר בבלגן הגדול שברשת והפעם אופיר סלע מסביר על החלוקה העיקרית של עולם הדיגיטל 
  
יחסי הציבור נכנסים אל קידמת הבימה – והעיקר הקריאייטיב
מאת: יעל לוטן, מנכ"לית לוטן תדמיות
היום אין שלב טרום-שיווקי בסיסי ללא יחסי ציבור, ואין יחסי ציבור ראויים, ללא תפיסה מקפת של המוצר. חברת יחסי ציבור מעודכנת מובילה את המסר ובונה את התוכן באמצעות מחקר והתוויית אסטרטגיה. לצורך זה היא מעסיקה מנהלי-תיקים הקריאטיב ומלמדת את יועציה לתת מענה ללקוח - החל מהאריזה וכלה במהות התוכן של המותג.  איך עושים זאת?
   
לוטן תדמיות | Lotan Communications

אחד העם 35, תל אביב | טלפון: 03-5667474