Share    Forward 


טיפ מספר 3:
בחירה נכונה של שולחן משרדי

 
שולחן עבודה הוא פריט הריהוט החשוב ביותר במשרד. זהו משטח העבודה שלנו, פעמים רבות הוא גם משמש כ"דלפק קבלה" שבו אנחנו פוגשים לראשונה לקוחות חדשים, הוא מהווה מרחב לאחסון של מסמכים חשובים והוא גם הופך לאלמנט דקורטיבי במשרד. בשל כל אלה, חשוב מאוד לבחור שולחן משרדי שיהיה נוח לעבודה ומרשים מבחינה עיצובית. הנה כמה עצות מועילות:
* רצוי לבחור שולחן שמחוברת אליו "שלוחה", כדי ליהנות משטח עבודה גדול יותר, ומומלץ לוודא שהשלוחה ממוקמת באותו הגובה של השולחן, כך שלא יווצרו הפרשי גבהים שיפריעו למהלך העבודה.
* כדאי לרכוש שולחן עבודה שמגיע עם ארגז מגירות, על מנת ליהנות ממקסימום פתרונות אחסון. אחסון מסמכים, טפסים, ניירת וציוד משרדי במגירות יאפשר גישה נוחה ומהירה אליהם. 
* יש להתאים את גודל השולחן לגודל המשרד, כך שתתקיים ביניהם פרופורציה הגיונית.
* צבע השולחן ישפיע במידה רבה על מראה החלל ויוסיף לעיצוב שלו. יש לבחור צבע שולחן שיתכתב עם הגוון של יתר פרטי הריהוט במשרד ו"ידבר" איתם באותה שפה.

חולמים על משרד אופן ספייס?
בטיפ הבא תגלו כיצד ליצור משרד כזה בקלות


יום נעים,
יעקב גולדברג
 

 
This page is presented using Sendmsg - A newsletter distribution system.