|
דבר העורך
חודש נובמבר מגיע ואיתו שינויים במזג האוויר. אני תקווה שגם בכלכלה הישראלית יהיה שינוי דומה, ושגשם של הצלחות ינחת עלינו בקרוב.
לאחרונה גיליתי שהרבה בעלי עסקים לא שומרים על קשר עם הלקוח, ויש להם "סיבות ממש טובות" לכך. במאמר המצורף אנסה להסביר מדוע פעולה זאת לא מוצלחת.
בברכת חורף חמים, רועי
|
בתמונה מניפולציה שיווקית: העורך וביתו |
|
|
|
70% אחוז מעיסקאות חוזרות, לא תיקח?
קשה להפריז בחשיבות של שמירה על קשר עם הלקוח. כולנו יודעים את זה, ומרגישים את זה אינטואיטיבית, אך בשטח מעט מאוד עסקים שומרים על קשר רציף עם הלקוחות שלהם, וכך מאבדים עד 70% מהמחזור בעיסקאות חוזרות שאף פעם לא קורות.
|
|
|
|
מיתוג אישי - איך להראות טוב יותר מכולם
כאשר זה נוגע לביצוע רכישה, ישנם מס' דרכים שונות שבהם צרכנים מקבלים החלטות. ישנם הצרכנים אשר מתעניינים במחיר, ורק במחיר, על חשבון האיכות. מבחינתו הכי זול זה הכי טוב. להבדיל, ישנם הצרכנים אשר נכוו פעמים רבות מידי מהמוצרים הזולים אשר
|
|
ועכשיו, למשהו אחר לגמרי...
קלסיקה ניצחית של להקת קווין המיתולוגית שקיבלה טוויסט מעניין מאוד מלהקת המופע של החבובות. אנחנו אהבנו מאוד! תהנו!
לצפייה בסרטון >>>
|
|
|
|
(C) כל הזכויות שמורות לרועי קיש יועץ שיווקי
משרד: 073-7856264 | נייד: 052-8991046
אי-מייל: roi.kish@gmail.com
אתר: www.kish-marketing.com
|
|